2022-04-17, 11:09
Medlem
Ja, åtminstone få till en återvandring av dem som är starkt religiösa och som har svårt att acceptera fri kritik av sin religion. Dessa bör ju uppmanas att lämna Sverige tycker jag. Inte hållas om ryggen.
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Fint att blattarna visar sitt rätta jag. Kanske dags att utvisa sandmänniskorna till där dom hör hemma.
Citera
2022-04-17, 11:09
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaCuba
https://mobile.twitter.com/HawjinSha...07719193063425

Eller?
Det där är twitter inte media. Men ok.
Citera
2022-04-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Nix, det ser jag inte. Fattar faktiskt inte hur du menar

Både kristendomen och judendomen har moderniserats. Ett bevis i bibeln är nya och gamla testamentet.
Moseböckerna är tagna direkt från Tora.
Många reformer inom kristendomen genom historien, den största är väl Martin Luthers protestantism.
Att du inte ser detta är mycket märkligt.
Citera
2022-04-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
En viss skillnadvpå att bränna en bok man köpt och att bränna böcker som andra människor äger
Visst, men det är en onödig symbolhandling utförd av en psykiskt störd människa.

Lite som om muslimska brödraskapet hade ställt sig och eldat svenska lagböcker. Tror att en och annan sverigevän hade tagit väldigt illa vid sig då med.
Citera
2022-04-17, 11:11
Medlem
Felstavarens avatar
Så otroligt onödigt och sorgligt alltihop. Ett danskt peddo åker till Sverige för att göra det mest förutsägbara som finns, bränna koranen och trigga kaosfolk i förorterna. Kaos uppstår och polisen är oförmögen att kontrollera situationen. Stora värden vandaliseras och bränns upp.

Jag förstår poängen Paludan vill göra, men han lär oss inte direkt någonting som vi inte redan vet. Han kan väl fortsätta att sexchatta med barn istället för att skapa kaos och förstörelse i Sverige?
Citera
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Knappast. Han kritiserar polisen för att de inte klarar av att skydda honom.

Han tänker gå dit idag utan poliskskydd
Hans odds att dö idag i % är tvåsiffrigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Samma här. Vi har flera muslimer på min arbetsplats som alla är förhållandevis sekulära. Ingen ber på jobbet eller kräver någon särbehandling. En kvinna bär oftast slöja på fritiden, men aldrig på jobbet. Hon är projektledare och träffar mycket kunder, väl medveten om att slöjan skulle kunna försämra hennes chanser till lyckade projekt.

Men enligt expertisen på Flashback existerar ju inte någon form av sekularism bland människor från muslimska länder.
I så fall har de visat väldigt litet av sin sekularism de senaste dagarna . . .
Citera
2022-04-17, 11:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noapojken2015
Ja,det gjorde jag och det blev så tokigt
Min bror gillar att berätta om en stridsinstruktör hans kompani hade i lumpen. Mannen ropade under fältövningar: "Men skjut, bara SKJUT! Sikta inte så noga, bara SKJUT!".

En jäkla tur at det var attrappgevär de övade med, och inte skarpladdade vapen.
Citera
2022-04-17, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Där sade du något intressant! Ska vi som svenskar ens behöva tillåta att denna skrift existerar i vårat land? ”Alla otrogna kuffar du stöter på ska du oundvikligen skära huvudet av” etc. Är inte DET mer provocerande mot OSS än när Rasmus eldar några pappersblad?!
Jo, men två fel ger inte ett rätt.
Citera
2022-04-17, 11:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BOLS
Rasmus Paludan har väl satt ett pris på sitt eget huvud nu, och tror det är bara en tidsfråga
innan han hänger i någon lyktstolpe. - Tragisk men verkligheten kommer nog ikapp.
Paludan har ju livvakter med sig överallt som tur är. Man får väl hoppas att han har råd ha kvar dom för utan dom tror jag inte det skulle dröja länge innan någon tar honom.
Citera
Medlem
Vi får väl ta ett blad ur Indien, Israel eller Kinas bok på hur terrorister (alltså 99% av muslimer) bör behandlas.
Funkar det fortfarande inte finns ju fortfarande Myanmar-metoden
Citera
Medlem
SpencerPratts avatar
Det är skillnad på folk och folk i Sverige. Vissa blir skjutna eller får smaka på batong medans andra kan göra exakt vad de vill och polisen får fly och sedan gråta ut i media.

Om någon kastar en tegelsten mot en polis så kanske det är dags att göra något annat än att springa därifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in