2022-04-17, 10:47
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Om jag hade varit ett annat land som vill destabilisera Sverige så hade jag betalat Rasmus stort för det han gör.

Kanske ligger något i det. Jag är inte insatt.

Det går bra att sponsra även om du inte är ryss.

Paludan har på några dagar lyckats förändra Sverige på ett sätt som det skulle ta etablissemanget årtionden att göra.

Klart grabben ska ha råd med "extra allt" på lunch pizzan.
Citera
2022-04-17, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
Får lite dåliga vibbar av att bränna böcker ( oavsett innehåll) Tänker mest på Diktatorers Bobål i typ NaziTyskland

Hade varit en sak om Paludan lyckats samla alla viktiga koran och bränt dem, de böcker han nu eldar trycks det nya av ständigt. inte värda mer än bläcket på pappret, historiskt och ekonomiskt.

Timurid-Koran är ett exempel som kan liknas vid Nazitysklands bokbål om något.
https://www.youtube.com/watch?v=iIXv2GPmmlo
Citera
2022-04-17, 10:49
Medlem
CockWitchs avatar
Så, dom har bränt en hel buss som det satt passagerare på och snuten har inte lyckats gripa en enda som gjorde detta? Är det inbördeskrig på gång. Varför kallar dom inte in militären? Sinnesjukt.
Citera
2022-04-17, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOLS
https://sv-se.facebook.com/StramKurs

Kanske blir ödesdagen för dansken

Det sägs att RP är tillbaka i DK, detta blir nog av Stram Kurs Sveriges andra två medlemmar.
Citera
2022-04-17, 10:50
Medlem
https://mobile.twitter.com/HawjinShamhi/status/1515607719193063425

Fyfan vad jag höll på att öppna skumpan och fira att en terroristapa i Örebro dog. Men det stämmer inte va?

Hoppas vi börjar slakta dessa insekter snart!!!
Citera
2022-04-17, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MENTgu
Det är koranen som är provocerande enligt vår kultur, hur hade du tänkt lösa det problemet?

Där sade du något intressant! Ska vi som svenskar ens behöva tillåta att denna skrift existerar i vårat land? ”Alla otrogna kuffar du stöter på ska du oundvikligen skära huvudet av” etc. Är inte DET mer provocerande mot OSS än när Rasmus eldar några pappersblad?!
Citera
2022-04-17, 10:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Tror inte de kommer vara där utan han lurar dem i en fälla och det kommer eldas upp bilar utan att han befinner sig där
Så tror jag också det kan bli, det såg vi ju i Landskrona.
Citera
2022-04-17, 10:51
Medlem
[quote=Trolltestet|79908490]Eller så har de bara moderniserat sin tolkning av den, såsom kristna gjort med sin egen sagobok.

På vilket sätt har de kristna moderniserat bibeln?

38*"Ni har hört att det är sagt:*Öga för öga och tand för tand. Jag säger er: Stå inte emot den som är ond. Om någon slår dig på högra kinden, vänd då också andra kinden mot honom.

52*Då sade Jesus till honom: Stick ditt svärd tillbaka i skidan: ty alla som taga till svärd skola förgöras genom svärd.

Jag ser verkligen inte hur du kan jämföra islam med kristendomen.
Citera
2022-04-17, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaisersmamma
Generell fråga - Får inte polisen använda sina tjänstevapen i dessa tillfällen när de riskerar allvarlig skada osv?
Klart de får. Dock så finns det väl risker när det är så många fiender, om du hinner oskadliggöra en så har resten av mobben hunnit springa emot dig och avväpna dig och sedan är du själv/dina kollegor som är i (än värre än innan) fara. I stadsmiljö är det ju risk för förlupna kulor också, kanske du missar och träffar en oskyldig hundratals meter bort.. är ju inga helautomatiska k-pistar som kunnat meja ner allihopa, utan magasin om 8(?) patroner som snabbt tar slut. Inget mig emot om man mejade ner allihop i och för sig men media runt om i västvärlden hade gått apeshit och i princip cancellat hela polismyndigheten för "fascism", "rasism", "ett nytt ådalen" blabla. gummikulor/vattenkanoner hade väl varit ett politiskt korrekt vapen kan man tycka men är väl för hemskt även det enligt vänsterliberaler, hellre att ett gäng poliser får sten i huvudet..
https://polisen.se/om-polisen/polisens-arbete/polisens-befogenheter/polisens-ratt-att-anvanda-skjutvapen/
Senast redigerad av sweintoo 2022-04-17 kl. 10:54.
Citera
2022-04-17, 10:52
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaCuba
https://mobile.twitter.com/HawjinShamhi/status/1515607719193063425

Fyfan vad jag höll på att öppna skumpan och fira att en terroristapa i Örebro dog. Men det stämmer inte va?

Hoppas vi börjar slakta dessa insekter snart!!!
Va? Var det han som blev påkörd som det fanns klipp på eller var det tjejen som fick stenen i huvudet?
Citera
2022-04-17, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Fast paraden kommer såklart att bestå av pedofiler som inte är kriminella. De vill bara hävda sin rätt och sina åsikter, samt lobba för att lagen ändras så att det blir möjligt för barn att ge samtycke utan att lagen kommer och tar ifrån dem deras älskare efteråt i strid med barnens egen vilja.
När det gäller kids så anser jag att inte att "samtycke" och "egen vilja" är relevant, barn skall alltid skyddas av oss vuxna. Om någon lobbar för att ändra lagar till barnens nackdel kommer jag att vara motståndare till det.
Citera
2022-04-17, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Va? Var det han som blev påkörd som det fanns klipp på eller var det tjejen som fick stenen i huvudet?

Finns video på tjej?

Är denna video ens från helgen?

Men desto fler döda insekter, apor och terrorister desto mer ska vi fira.

Jag är övertygad om att segern snart är kommen. Fan vilket tålamod ni svenskar haft och har.
Senast redigerad av ColaCuba 2022-04-17 kl. 11:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in