2022-04-17, 10:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Klockrent, varför kom jag inte på det själv?
Då blir det väldigt tydligt vad som pågår.

Som många påpekat tidigare så har de som härjar runt nu knappast läst en enda sida i vare sig Koranen, Bibeln eller någon annan bok.
Frågan är om de ens kan ses som muslimer?
Blattar är kanske ett bättre samlingsbegrepp.
Sedan får vi inte glömma att det också finns islamister som verkligen vill den svenska nationen illa, men de stampar inte in tak på polisbilar.
De verkar utan att synas och backar upp upplopp som detta och slutligen även självmordsbombare och annat skit.
Visst det finns, som i alla grupper av människor, en stor grupp som kan ty sig till Koranen och ha den som själslig vägledning utan att behöva krocka med svensk lagstiftning.
Det är dock inte de människorna vi måste kunna hantera.
Vi måste kunna hantera de blattar som lever rövare och även avlägsna de som vill den svenska nationen illa.

Därför kan vi inte låta blattarna komma undan ostraffat med det här beteendet.
Lämnas de i fred så kommer de bara att ta sig större friheter.
De kommer dessutom att uppmuntras av de bakomliggande (mörka) krafterna.

Jag har tidigare sagt att jag aldrig ska rösta på SD, med tanke på deras rysslandskopplingar.
(Något som nu troligen blivit paria inom det partiet.)
Men vad ska jag göra i kommande val när alla andra partier ta mig f-n är både blinda o tondöva?
Centerpartiet t.ex vill släppa in ännu fler clown medlemmar.
Förlåt, klanmedlemmar ska det stå.

Jag antar att anledningen till att vi skulle vara så vänliga och släppa in en massa människor till vårt land var någon slags tro att de skulle göra nytta i samhället på samma sätt som finnarna gjorde under 60 och tidigt 70-tal.
Nu har det inte blivit så med allt multi-kulti som hamnat här.

Tänk att det ska till en Värmlänning som Annicka Carlsson på Arbetsförmedlingen som som vågar säga som det är och som kan sätta ord på det "vanligt folk" sett och undrat över i 20 år.
"Det finns inga jobb för utrikesfödda analfabeter".
Till det kan läggas att det finns inga jobb för inrikesfödda loosers heller.
Det är sådana som vi ser stå på taket på polisbilarna.

Ta t.ex Malmö där det nu finns en stor grupp bidragstagare som vi aldrig kommer att få någon ordning på.
Det enda vi kan göra är att fortsätta stoppa mat i munnen på dem och ge dem tak över huvudet.
Eller så låter vi bli och accepterar att vi blir kallade inhumana.
Slutar vi föda dem så blir de tjuvar o banditer, för hur ska de annars klara sig?

Dock, så länge du nöjer dig med att läsa detta på paddan eller Iphonen och raskt scrolla vidare så kommer det bara att bli värre.
Ägna det en tanke.
Sätter vi inte press på våra politiker nu, oavsett parti, då blir våra barns framtid här i Sverige en misär lik den i stora delar av USA och det tror jag inte någon av oss vill önska dem.

Håller med allt du skriver, lägger till detta med hedersförtryckta muslimska kvinnor, hur kan vi låta detta fortsätta år efter år.
Gudrun Schyman jagade svenska män vilka inte plockade upp sina strumpor men lät andra kvinnor bli använda som avelsboskap utan att nämna de överhuvudtaget.

Vi får rodda fram en manifestation där man eldar ett gäng Koraner och lika många Biblar.
Bjuda in alla partiledare till korvgrillning (givetvis även lammkorv och vegokorv på menyn).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Lägg väl märke till att han betalt för både böckernacoch livsmedletbsom han bränner upp alternativt tillreder för förtäring. Man borde få göra vad man vill med böcker och livsmedel man själv inhandlat.

Inte enligt Quran 🤷🏼‍♂️ Men hur var det nu igen, gäller den boken som lag i vårt land? 🧐
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Snart blir det kaoz igen hahaha! underbart kommer sitta med popcorn.

Bästa hade ju varit om snuten börjar skjuta av några av de parasiter vi fått in i landet. Inavlade med kusiner o fan vet vad. Då blir det popcorn på mig med
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixtapa
Jaha, de högerextrema terrorist-grupperna i Sverige tänker fortsätta sin våldsturné’. Nu Linköping och Norrköping. ”Vi behöver inget tillstånd”, uppger man.
Akilov sökte inte heller tillstånd för sina ”protester” när han mejade ner folk på Drottninggatan. Det här är same same. Samma psykopater i rörelse.

Du verkar sinnessjuk! Rasmus brukar inget våld. Ta din medicin nu.
Citera
Medlem
Herzs avatar
Om jag hade varit ett annat land som vill destabilisera Sverige så hade jag betalat Rasmus stort för det han gör.

Kanske ligger något i det. Jag är inte insatt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Varför skriver du till mig så? Idiot jag är emot peddon Rasmus!

Gick inte att tyda från ditt meddelande, men förstår nu att det var ett citat från facebook.
Använd citationstecken eller Quote-knappen så blir det inte missförstånd i framtiden. Väl mött.
Se mitt svar som ett svar till Stram Kurs istället.
Citera
2022-04-17, 10:39
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdstyrelsen
Hoppas poliserna som gråter ut i media stängs av från sin tjänst. Vi behöver inte såna poliser, dom är en skam för kåren.

Bör även innefatta poliser som retirerar.
Ett skott i ryggen blir bra.
Citera
2022-04-17, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Nyans.. ja, vi behöver lite nyans i debatten här.

Ponera att en dansk muslim gör en folkparksturné i Sverige nästa påsk och pratar "sanningar" om kristendom och avslutar varje möte med att bränna en bibel.

Skulle då sannolikt pingstvänner, sverigedemokrater, moderater och sjundedagsadventister kasta gatstenar och elda bilar?

Troligen nix va? detta är ett bekymmer som är förknippat med muslimer

Att kasta sten på folk, att attackera blåljuspersonal, att spotta på ngn, att bränna bilar o c v har aldrig hört till vår kultur. Det här är ett beteende som vi tidigare såg bara på TV, ett beteende som har sina rötter i Mellanöstern och har kommit hit med invandrarna. En svensson har använt knytnävarna i yttersta fall, eller stoppat dom i fickan och bitit ihop. Det är inte svenskt att agera aggressivt.
Citera
2022-04-17, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaisersmamma
Bästa hade ju varit om snuten börjar skjuta av några av de parasiter vi fått in i landet. Inavlade med kusiner o fan vet vad. Då blir det popcorn på mig med

Absolut! men lille Morgan har gett stränga order att inte ta till för mycket våld.
Citera
2022-04-17, 10:40
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillBeardo
Ja, men det är ju på grund av vad regeringen ger dom för uppdrag, sen blir det kanske så när utbildningen ligger hos södertörns högskola och därmed mest genustrams.
Precis. Skulle vara intressant att se hur t.ex. dansk och norsk polisutbildning skiljer sig från vår. Och hur uppdragsbeskrivningen skiljer sig.
Citera
2022-04-17, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Han skall altså till skäggetorp. Det var där det var som värst?

Ja det visas nog live på stram kurs facebook.
Citera
2022-04-17, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Eller så har de bara moderniserat sin tolkning av den, såsom kristna gjort med sin egen sagobok.

Det finns lite uppförandekoder som skall följas, och följer man inte dem så är man inte en riktig Anything.
Genetiskt skräp som Darwins dammsugare borde ges fri lejd till att städa bort.

Han är som en levande tweet. Du får väl skriva till honom och kritisera hans teckenbegränsning. Hans presentation och också en lika kort snutt: https://www.youtube.com/watch?v=aR6mEJoQI8I&ab_channel=Paulif

Eller så kan man kalla dem för kriminella/terrorister som passar på att upploppa bara för att tillfället ges. Lite som fotbollshuliganer som när det inte är fotboll, inte är ute och upploppar.

Han är ett duktigt troll, helt enkelt.

Även en pedofil prideparad skall kunna köras utan att orsaka problem. Stöder du A så måste du stöda B också.
Inte enig med dej om A och B, tycker inte jag behöver stödja det ena för jag accepterar det andra. Jag har till exempel inget emot pride men jag tycker pedofiler skall lagföras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in