2022-04-16, 23:31
Medlem
AnitaSvans avatar
Händer det något i pangstaden Malmö? har de inavlade allah ackbars sandnegrer tappat tändstickorna eller vad?
Citera
2022-04-16, 23:32
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Verkar vara rätt tyst i dom internationella medierna om upploppen.
The orcs from Mordor still takes precedence.
Citera
2022-04-16, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
På vilket sätt trycks denna grupp ned i det svenska samhället?

Allt jag ser är att denna grupp har en massa rättigheter som andra grupper inte har men du kanske kan peka på någon specifik rättighet de inte har?

Räcker bara att läsa allt hat som sprids här t.ex.
Nu är dem flesta svenskar accepterande och trycker inte ner dem, men en viss grupp verkar göra så, och brinner för sitt hat. Inget bra kommer komma ur det.
Citera
2022-04-16, 23:33
Medlem
Tröck all in dialogpoliser
Citera
2022-04-16, 23:34
Avslutad
Citat:

När ska svensken komma till besinning om hur farlig islams lära är. Jag blir djupt bedrövad, ända till döds, när jag ser hur Sverige har blivit.
Det här är inte längre Sverige. Dags för ett nytt namn och en ny flagga. Det här är inte Sverige. Jag skulle inte lägga två strån i kors för att försvara det här ormboet om det blev krig. Jag räknar mig numera som statslös.
Citera
2022-04-16, 23:34
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnitaSvan
Händer det något i pangstaden Malmö? har de inavlade allah ackbars sandnegrer tappat tändstickorna eller vad?

En person hittades skjuten i Malmö för en timme sedan. Verkar dock inte vara upplopp längre men jag vet inte säkert
Citera
2022-04-16, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Snälla sluta snacka skit. Jag ser kvinnor klä sig utmanade i områden som domineras av muslimer. Inte fan blir de våldtagna.
Du är ju dum på riktigt eller ett troll som skojar.. Jag poängterade ut det oresonliga med ditt argument med ett exempel. Att du skuldbelägger offret (sluta kränka så slipper ni bli skadade).
Det hade inget med våldtäckt som brott att göra.. Det hade med ditt resonemang att göra.
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Och låta muslimerna begränsa yttrandefriheten i Sverige menar du? Låta muslimerna bestämma vem som får demonstrera på allmän plats och vem som ska hålla käften?

Jag bara refererade till Ordningslagens andra kapitel. Den finns där, det är svensk lag som bör följas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Korrekt, vi har sett genom historien vad som händer om en grupp i samhället trycks ner och inte ges fulla rättigheter att existera. Det leder alltid till bråk och konflikter, och i allra värsta fall som du skriver, inbördeskrig.

Samförstånd och samarbete är alltid bäst. Det är ett helt irrationellt hat mot invandrare och muslimer som vissa uttrycker här i tråden. Kanske på grund av egna personliga problem och misslyckanden. Detta kan jag säga eftersom jag både känner och arbetar med många (visserligen sekulära) muslimer och de är verkligen precis vilka hyvens killar och tjejer som helst.
Nyans.. ja, vi behöver lite nyans i debatten här.

Ponera att en dansk muslim gör en folkparksturné i Sverige nästa påsk och pratar "sanningar" om kristendom och avslutar varje möte med att bränna en bibel.

Skulle då sannolikt pingstvänner, sverigedemokrater, moderater och sjundedagsadventister kasta gatstenar och elda bilar?

Troligen nix va? detta är ett bekymmer som är förknippat med muslimer
Citera
Medlem
Citat:
Fortsätt du låtsas att inte förstå vad jag menar... Suck.

Exakt vilka rättigheter har utmanats av koranbränningen?
Citera
2022-04-16, 23:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Tröck all in dialogpoliser

Haha exakt. Gör om alla Sveriges poliser till dialogpoliser direkt istället.
Citera
2022-04-16, 23:36
Medlem
Citat:
Snälla sluta snacka skit. Jag ser kvinnor klä sig utmanade i områden som domineras av muslimer. Inte fan blir de våldtagna.
Inte vill man väll våldta sina egna, nej utan det är vi som anses vara "icke-troende" som skall utkämpas och tas som sexslavar, precis som profeten Mohammed gjorde under sin tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in