2022-04-17, 09:15
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Jag ropar inte invandrare och klumpar ihop alla över en kam så som du gör din rasistjävel. Och du verkar vara dum i hela huvudet eller så spelar du låtsasleken precis som TV4 att du fortfarande efter 3 dagars våldsamma upplopp fortfarande inte vet vilka som ligger bakom.

Vet du vilka som ligger bakom, skriv ut det i såfall.

Jag vet det inte, polisen vet det inte ännu men de jobbar på högtryck för att identifiera och bura in buset!
Citera
2022-04-17, 09:16
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Han är inte svensk, han är dansk. Han kan väl inte ens prata svenska och har aldrig bott i Sverige?

Vad var det nu igen man måste göra och kunna för att vara svensk?
  1. ...
  2. ...
  3. ...
  4. ...
  5. ...
Citera
2022-04-17, 09:16
Avslutad
Hur i hela helvetet kan man inte förstå att det är invandrare som beter sig så här även till vardags i stor omfattning mer lågintensivt och allmänt ghettoboende som samlas om man bara tittar på bilderna? Det här är svensk media, lögner, lögner och åter lögner. Det är inga grupper eller uppstyrt på så sätt, utan det här är invandrare som beter sig så även till vardags mot andra och ghettofolk som är grovt kriminella även till vardags. Dessa beteenden finns dagligen i skolorna, i kriminaliteten, i ghettona, i förortscentrumen, på fritidsgårdarna osv osv osv.

Men vi kan ju fundera på om det var ryssar eller NMR-medlemmar så har rapporteringen blivit fulländad.
Citera
2022-04-17, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Vad undrar du över, och varför skriver du i versaler. Jag tror svaret är just så, man vet ännu inte vilka grupperingar som ligger bakom dessa kravaller.

Du kanske ropar "invandrare" men det är ju lika korkat som att ropa "det var svenskar!" varje gång Hammarbys huluganklack kaosar.

Aldrig i helvete vi kommer se en Svensson dömas för brott.
Skulle kunna sätta mina livsbesparingar på det.
Citera
2022-04-17, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Så många politiker och förståsigpåare som ska uttala sig i detta ämne men än så länge har man bara skrivit orden högerextrem och maskerade motdemonstranter istället för att säga sanningen, invandrare som älskar kaos. Jag kan tänka mig att många av dessa ser det här som en chans att få komma in i gängen då de kan säga att de var med och att de skadat poliser. På det sättet blir de uppmärksammade och får ett medlemskort med posten.

Hur svenska polisen ska ta tillbaka dessa stadsdelar är fortfarande en gåta nu när de har blivit ännu starkare efter sina vinster.

Det meriterar sig väl. Det ingår i kriminell uppfostran att skada poliser och bränna bussar.

Man ser ju tydligt hur det filmas och fotas och flera ligister ser lugna och trygga ut. De älskar detta kaos.

Dessa människor kan varken utbilda sig, bygga sunda strukturer eller hantera starka känslor. De är inte vuxna.

Självklart blir en Koranbränning en ursäkt för att svina loss. Nästa vecka är det en ny ursäkt.

Vet de ens vad ett modernt samhälle är?

Och som sagt var, det är bra att idioterna provoceras.
Bra att de dras fram i ljuset, de som normaliserat religiösa kravaller i Sverige.
Citera
2022-04-17, 09:20
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Hur i hela helvetet kan man inte förstå att det är invandrare som beter sig så här även till vardags i stor omfattning mer lågintensivt och allmänt ghettoboende som samlas om man bara tittar på bilderna? Det här är svensk media, lögner, lögner och åter lögner. Det är inga grupper eller uppstyrt på så sätt, utan det här är invandrare som beter sig så även till vardags mot andra och ghettofolk som är grovt kriminella även till vardags. Dessa beteenden finns dagligen i skolorna, i kriminaliteten, i ghettona, i förortscentrumen, på fritidsgårdarna osv osv osv.

Men vi kan ju fundera på om det var ryssar eller NMR-medlemmar så har rapporteringen blivit fulländad.

Jag tycker SVT agerar helt korrekt. Vi vet ännu inte något om vilka det är som ligger bakom kravallerna. Flashback ropar "invandrare" men det är ju som att ropa "svenskar" varje gång de värsta Hammarbyhuliganerna gör kaoz med en stadsdel.
Citera
2022-04-17, 09:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Är det samma klientel som kastar sten och eldar fordon som håller på med gängkriminalitet?

Ligger det i alla muslimers natur att kaoza så fort man blir kränkt?

Delvis, ja. Men även icke anpassningsbara och otrevliga invandrare och ghettofolk överlag som beter sig så här även i vardagen i skolorna, i ghettona, på fritidsgårdarna osv mer lågintensivt, men har alla dessa ockupantbeteenden mot svenskar, mot svenska pojkar, flickor, män och kvinnor även till vardags. Som låts hållas och bete sig så här i sina normala miljöer. Det är bara att titta på hur dessa typer av invandrare beter sig till vardags i olika miljöer så kan du samla dessa och få denna klump av imbecilla korkade missanpassade dårar som borde utvisas till sina hemländer med hela familjen och helst igår. Dom skulle aldrig ha släppts in i vårt land överhuvudtaget. Dom förstör vårt land och för vårt folk. Den som inte ser det är blind och ohjälplig.
Senast redigerad av Krimkoll 2022-04-17 kl. 09:25.
Citera
2022-04-17, 09:21
Medlem
Det är så här invandrare tackar oss och visar sin uppskattning att de fick komma in i landet, få gratis lägenhet, gratis mat, gratis pengar, gratis skola och sjukvård, får medborgarskap och får stanna permanent och ta hit sina kusiner.

De som vågar ifrågasätta korsfästs av mainstream media under självaste påskhelgen, typ skuldbeläggning av Paludan.
Citera
2022-04-17, 09:22
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducey10
Aldrig i helvete vi kommer se en Svensson dömas för brott.
Skulle kunna sätta mina livsbesparingar på det.

Jag med, "Svensson" tenderar att bli behandlad mycket snällare av polisen än "Achmed". Det är ett strukturellt problem vi har inom poliskåren.
Citera
2022-04-17, 09:23
Medlem
Jag förstår att folk här är upprörda. Tro mig, hela påsken blev infekterad pga skiten.

Betänk: bara för att media skriver att man inte vet vilka det är som misshandlat poliser och vandaliserat i helgen, betyder det inte att svaret inte är en lågoddsare.

Rättsprocesserna får ha sin gilla gång men tids nog kommer vi att få svar.
Senast redigerad av nudelfan 2022-04-17 kl. 09:32.
Citera
Avslutad
Citat:
Jag tycker SVT agerar helt korrekt. Vi vet ännu inte något om vilka det är som ligger bakom kravallerna. Flashback ropar "invandrare" men det är ju som att ropa "svenskar" varje gång de värsta Hammarbyhuliganerna gör kaoz med en stadsdel.

Men håll käften på dig ditt jävla troll. Sök vård för din sinnessjukdom om du inte kan se den grova kriminaliteten, gängkriminaliteten, klanerna, ghettona, skjutningarna och nu dessa invandrarpöblar som vi sett även tidigare och ser till vardags i olika grader med sina vidriga ockupantbeteenden mot svenska folket.

Varför vill du förstöra vårt land Sverige? Åk hem om det inte passar för fan, vem vill ha dig och din turkbutik du babblade om igår här ens? Klart du är nöjd, du vill ju ha det så här Det är din politik och stenålderskultur som vi ser framför våra ögon.
Senast redigerad av Krimkoll 2022-04-17 kl. 09:25.
Citera
Medlem
Citat:
Vet du vilka som ligger bakom, skriv ut det i såfall.

Jag vet det inte, polisen vet det inte ännu men de jobbar på högtryck för att identifiera och bura in buset!

Trots att du verkar sakna kunskaper i ämnet så har du ändå en väldigt bestämd åsikt. Det är ett konstigt förfarande. Jag tror att det lutar åt att du är agendadriven som MSM och att ingen läsare här bör ta dig på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in