Citat:
Ursprungligen postat av
167-steg-kvar
Fair enough.
Judens verktygslåda är omfångsrik, minst sagt, och alla högtravande och invecklade resonemang kring moral är bara gammaldags borgartänk. Detta är endast ett av judens alla verktyg och arbetsredskap, för att kunna trolla gojim bortom all sans- och förnufttänk. Svenska intressen av svenskar för svenskar, trumfar judiska moralfilosofier/ideologier, alla dagar i veckan. Svårare än så behöver man inte göra det. Det är det första.
Jag håller med och jag är väldigt trött på alla småborgerligt trånga och begränsade hjärnor och "Muh nationalistiska principer" som ingen ens kan förklara varför man ska hålla på med och förhålla sig till överhuvudtaget.
Citat:
För det andra, vad gäller skuld- och ansvarsfrågan om krigets uppkomst är det inte särskilt väl analyserat enbart peka finger åt ryssen.
Det är givetvis bara helt felaktigt, trams, konstig absurdism och ren idioti. Ingen av de icke-judiska och icke-judestyrda, men ändå etablerade, statsvetarna och politiska kommentatorerna i världen anser att någonting är "Rysslands fel". Tvärtom så har ju alla sedan decennier tillbaka varit tydliga och entydiga kring hur "Väst" (dvs "ZOG") systematiskt har arbetat för att undergräva och försvaga Ryssland och omringa landet med militärbaser och fientligt sinnade regimer. Den judiska färgrevolutionen och statskuppen 2014 borde man ju inte ens behöva nämna.
Citat:
Nato och Juden har till sist fått sitt efterlängtade krig, det som började så bra med Gorbatjov och Jeltsin fick ett lika oväntat som snabbt slut i och med Putin vid rorkulten, som så försmädligt satte stop för vidare utplundring. Tror du verkligen Putin här tänker på någon högre moral frånsett den moraliska plikt om vad som är bäst för Ryssland och dess invånare?
Jo. Har man missat dessa stora drag så har man ju inget att göra inom politik överhuvudtaget.
Citat:
Och för det tredje, så blir det bara till rena dumheter försöka resonera sig i från och separera Eklunds egna tankegångar från Motståndrörelsens, enbart för det publiceras på Nordfront.
Sist jag kollade tillhörde Eklund högsta toppskiktet (Riksrådet) i Nmr.
Jag hinner inte utveckla detta jättelångt nu men jag känner på mig att Ukrainadårhuset 2.0 kan få väldigt negativa konsekvenser för NMR.
Hela "rörelsen" i Sverige (och i andra länder) består till stor del av subkulturella människor som styrs emotionellt av lojalitet till likartade subkulturella människor, snarare än av rationella och konsekventa politiska överväganden, eller av grundläggande fakta från den verkliga verkligheten. Man vill inte bli ovän med sina tatuerade kamrater som på grund av tatueringar och flaggor hejar på den USA-judiska sidan i ödeskampen om jorden. Att man har samma tatueringar och går på samma spelningar med entartete skitmusik väger tyngre än om man tar ställning för eller emot ZOG och deras globala agenda. Vi vet alla att det är så här det ligger till.
En annan tanke och känsla jag har haft ett tag nu är att den "nationella rörelsen" och nationalism i allmänhet kanske är överspelade fenomen i dagsläget. Detta trots att nationalism egentligen behövs mer än någonsin. Först en samhällsomvälvande "pandemi", virus- och vaccinterror i två år och nu en mega-repris av Ukrainadårhuset 2014, denna gång med fullt storkrig mellan ZOG och Ryssland med all världens "Dirlewanger Hammerskins", dödens mest ondaste dödskallesatanister och IS-neonazist-pedofiler (bokstavligt talat!) under samma fana och judens ledning.
Hur som helst så tror jag att utomparlamentarisk nationalism i Europa och delvis även i USA kommer drabbas hårt och mer eller mindre oskadliggöras som positiv kraft av "Ukrainadårhuset 2.0", vilket också är ett av syftena för de krafter som drar i trådarna.