2022-04-17, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det flesta muslimer skulle nog säga att upploppsmakarna inte är några riktiga muslimer.
På samma sätt som att vi svenskar skulle säga att de som pysslar med vandalisering av moskéer och dödshot mot imamer inte är riktiga svenskar.
Ja men då måste man också ha i åtanke att dessa muslimer som tar avstånd från våld och vedergällning mot oss icke troende, inte följer sin koran. Grejen är den, att de stackars muslimer som beter sig på detta vis inte har något val, då dem är beordrade utifrån de skrifter som dem har fått av den mest omoraliska, perversa och illasinnade människa genom tiderna.
Citera
2022-04-17, 00:56
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Ja, det finns paralleller att dra till det ena och det andra men vad är poängen?

Den dagen du urinerar på en Bajenflagga så får vi väl starta en tråd och jämföra men just nu så är det ett sidospår och har rätt lite med rådande läge att göra, eller?

Du kan kalla honom vad du vill och det han gör är oerhört dumt och provokativt, det håller jag med om, men frågar du mig, och tror jag - många fler, så är det inte honom jag är rädd för eller håller skyldig när stenar kastas mot poliser i en stad där han inte ens ”uppträdde”.

Och, som jag nämnde i ett annat inlägg, dylika upplopp har skett många gånger tidigare utan honom och av andra skäl så titta bredare.

Glad Fortsatt Påsk! 👍🏻

Glad påsk på dig själv! Ja vi kan iallafall vara överens att det är Paludan, dvärgpedofilen, som är problemet. Den dag jag urinerar på deras flagga framför värsta Hammarbyhuliganerna så skapar jag ännu värre kaos i våra städer, men det har jag inte gjort ännu.

Kanske för att jag inte ramlade från en cykel i unga år som Paludan, som skadade hjärnan och fick honom till detta Quasimodo-liknande missfoster, med intellekt som en 7-åring, som han är idag dessvärre.
Citera
2022-04-17, 00:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMoontana
Tiktok = nono.mehou
Live från upploppen i rosengård

Stängdes precis ner. Någon mer?
Citera
Medlem
Citat:
Det flesta muslimer skulle nog säga att upploppsmakarna inte är några riktiga muslimer.
På samma sätt som att vi svenskar skulle säga att de som pysslar med vandalisering av moskéer och dödshot mot imamer inte är riktiga svenskar.
De som som kastar sten och eldar bilar i detta fall är muslimer eller agerar i muslimers skepnad. Om dom är riktiga eller oriktiga får vi nog inte veta för samarbetsviljan bland våra skattefinansierade (eller ibland Saudifinansierade) moskéer är inte rocknroll

Det som händer i Sverige nu är en konsekvens av av vad Reinfeldt, Lööf och Löven softat ihop av våra skattepengar fast jag vet.. - "vi såg det inte komma".. det började komma på 80-talet..

Det är märkligt att det ska behövas en lurig dansk i skum keps för att uppmärksamma svensk polis, media och politik på problemet och de ska vara tacksamma. Dansken har satt fokus på ett problem som odlats i Sverige i ett halvt sekel och utmärker oss som ett humanitärt u-land.

Jag är pro demokrati och pro att elda sagoböcker under ordnade former
Citera
Medlem
TonyMoontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaliyuga14
Stängdes precis ner. Någon mer?

Callerehal och tareq93bakkar på tiktok live just nu
Citera
2022-04-17, 00:58
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Varför är Rosengårds korgossar ilskna på en buss i lokaltrafiken? Finns det någon form av logik man kan utläsa i kaosfolkets beteende eller sker allt på måfå?

Och framförallt: använder pk-apologeterna och kaosimportörerna fortfarande en dansk koranbrännare som ursäkt för detta nya uppblossade nysvenska kaos?
Citera
2022-04-17, 00:59
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Notan bör gå direkt till Paludan (dvärgpedofilen) eller hans sk. "parti" Stram Kurs. De drar in grova pengar på att lura diverse patrask på Youtube eller Facebook att "stödja" dem så de borde ha råd att betala för det kaos de har ställt till med.

Invandrarkaoset har absolut inget med Rasmus Paludan att göra.
Dessa kravaller inträffar alltid på våren.
Både i Sverige, Frankrike, och i deras hemländer.
Endast en bråkdel av flyktingarna har ens sett Rasmus Paludan bränna en koran.
De bränner bilar och kastar sten oavsett .
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMoontana
Callerehal och tareq93bakkar på tiktok live just nu

Dessa:
https://www.tiktok.com/@callerahal/live
https://www.tiktok.com/@tareq93bakkar/live

Ok, tack!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Glad påsk på dig själv! Ja vi kan iallafall vara överens att det är Paludan, dvärgpedofilen, som är problemet. Den dag jag urinerar på deras flagga framför värsta Hammarbyhuliganerna så skapar jag ännu värre kaos i våra städer, men det har jag inte gjort ännu.

Kanske för att jag inte ramlade från en cykel i unga år som Paludan, som skadade hjärnan och fick honom till detta Quasimodo-liknande missfoster, med intellekt som en 7-åring, som han är idag dessvärre.

Du kan vara lugn med att även om du gjorde det eller berättar att du ska göra det så kommer ingen fotbollshuligan i Sverige att medvetet attackera poliser med syftet att döda. Sluta relativisera och försvara våldsverkarna.
Citera
2022-04-17, 01:00
Medlem
Upplopp i Malmö just nu, polis attackeras.
Citera
2022-04-17, 01:01
Medlem
Citat:

Det där är ett uttjatat och direkt felaktigt argument som slängs runt varje gång muslimer beter sig illa.

Istället för att ta ansvar för problematiken så skjuter man ifrån sig ansvaret.

Vem är person x att avgöra om person y är muslimer eller ej?
Citera
2022-04-17, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Så du anser att Paludan inte är medveten om konsekvenserna av sitt handlande? Tror du jag är dum eller?

Finns fortfarande ingen lag emot det. Så vill du förhindra liknande saker i framtiden så får du ge religioner en större betydelse och inflytande över samhället.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2022-04-17 kl. 01:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in