2022-04-16, 21:44
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Bokstavligen vartenda land som upplevt en islamistisk revolution har gått åt helvete. Islamister och deras nyttig idioter måste bekämpas.
Exakt !
Citera
Medlem
Paludan klär av den rödgröna röran in på bara skinnet. Deras inkompetens att hantera den importerade låg-iq-befolkningen. Folk i allmänhet kommer också få upp ögonen för deras primitiva beteende
och bli negativa till invandring. Vi får väl se hur opinionssiffrorna ser ut efter hans återkommande turnéer här.
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Högerextremisten Rasmus Paludan syfte är uppenbarligen uppnått.

Polis och politiker fick som de ville, d v s att spä på motsättningar i samhället ytterligare.
Citera
Medlem
Någon jävel vann väl Masked Singder i kväll så oroligheterna berör inte oss.....

Lugn och fin så kommer nog "fin kulturen" till er också. Var så säkra och lås dörrarna...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prdtr
Ju mer vi backar, desto mer plats tar de. Till slut kommer vi ha väldigt lite rörelseutrymme kvar, när vi backat in i ett hörn. Kanske först då som gemene svensk vaknar.

Men om du totalt saknar testosteron och är så förbannat rädd för invandrarna, flytta till Abisko eller något medan vi andra kan njuta av livet i stillhet.
Citera
2022-04-16, 21:45
Medlem
Haha. Du är riktigt söt ju.
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Vår genomsnittliga iq räcker för att sätta hela Sverige i skräck!
Citera
2022-04-16, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Alla som förespråkar att folk med mörk hudfärg inte har samma rätt att leva här ser jag som äckliga rasister, och dom förtjänar stryk.
Kan bara vara SDäckel som försvarar en sån här gris

Hur fan gick det där ihop? Jag är Sd:are men jag står fan inte och försvarar en koran bränning? Det jag däremot säger är att svenska polisen måste få gummikulor och vatten kanoner. Hade det varit svennebanan hade jag sagt exakt samma sak. Men sen är det så tyvärr att regeringen sätt till att landet sverige går åt fel håll....
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Totalt intetsägande och idiotisk comeback. Ja, de flesta människor är inte i något Buddha-medvetande och kommer därmed bli hatiska av att se utlänningar bete sig såhär i deras länder, vad fan förväntar du dig?

Hatet borde dock främst riktas mot ansvariga politiker, journalister och andra som är grundorsaken till att det blivit såhär.
Jag tycker att det är helt rimligt att vända sig mot det lilla antalet som använde våld. Jag tycker att det är helt orimligt att börja hata alla invandrare eller invandrare från en viss religion utifrån vad några få har gjort. Det är när du gör det, som du inte är det minsta bättre än de du hatar.
Citera
Medlem
swebarbs avatar
i danmark får polis skjuta ifall dom får stenar kastade på sig efter mer än 1 gång enligt paludan, varför inte i sverige ? attack mot poliser borde va grovt brott även här, hur fan kan det skilja så mycket mellan våra grannländer vad poliser får och inte göra?

det enda dialogpolisen kunde säga vara att du får backa då när han frågandes när ska stenkastningarna upphöra... sanlöst alltså stå med händerna i fickan och påstå att dom gör sitt jobb medans stenarna haglade titt som tätt allt medans livestreamen var igång ...
Senast redigerad av swebarb 2022-04-16 kl. 21:48.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Ja du menar EXAKT att du bestämmer vad någon annan får göra med sin egna, privata tillhörighet. Det är ju precis det du säger. Förstår att det blir härdsmälta i hjärnan på dig men tänk ett varv till.

Min poäng är att det ska självklart vara förbjudet att bränna både bibeln eller koranen offentligt.

Problemet nr ett här är våra otroligt mesiga lagar och straff.

Jag försvarar inte dem som nu attackarerar polisen etc, de ska buras in men ovan är ändå ett faktum.
Citera
Medlem
dajevlars avatar
I ett tryggt och välmående land skulle aldrig någon ens tänka på att försöka tänja så extremt på gränserna för att peka på att något är fel. Detta är vad som skett nu. Hade inte hänt för 20 år sen trots att det hade kunna göras redan då.

Paludan må agera omoraliskt, men han sätter fingret DUBBELT på en massa fel i vårt samhälle.

Sveriges lagar och förordningar är inte anpassade efter politikernas förändringar (läs: öppna gränser, flumskola, sekularisering, HBTQindoktrinering, PKPKPK, "godhet", värderingsgrunder, normkritik och liknande), och kommer därför troligen att ändras efterhand framöver. Blir alltså ett hårdare samhälle. Något vi inte efterfrågat, och om alla hade spelat med öppna kort så hade ingen röstat för det heller. De röstare som inte satte in sig i detalj vad de röstade på, blev riktigt lurade (och blir fortsättningsvis).

Förstår inte hur politiker kan komma undan med "Vi har varit naiva", "vi såg det inte komma" när de förstört ett av världens bäst fungerande samhällen !

Fy fan, vi är den första generationen någonsin som efterlämnar ett sämre samhälle till våra barn än det vi ärvde själva…. den FÖRSTA genom alla tider !!! Vem fan gjorde så att det blev så här ? Dumhet eller planerat? Man blir fan konspiratorisk.
Citera
2022-04-16, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Vår genomsnittliga iq räcker för att sätta hela Sverige i skräck!

Nej, inavlade muslimska neandertalare med ett genomsnittligt iq på runt 70-80 lär inte komma så långt, er tid kommer vänta bara.
Citera
2022-04-16, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeavensDevils
Jag tycker att det är helt rimligt att vända sig mot det lilla antalet som använde våld. Jag tycker att det är helt orimligt att börja hata alla invandrare eller invandrare från en viss religion utifrån vad några få har gjort. Det är när du gör det, som du inte är det minsta bättre än de du hatar.

Och när har jag påstått att man ska hata alla invandrare? Du hittar ju på saker. Lär dig argumentera ärligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in