2022-04-16, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Om någon har köpt en bok så är han väl fri att göra vad han vill med sin egna bok? Eller bestämmer du vad andra får göra med sina egna, privata ägodelar? Jag ställer mig inte bakom hans handling som sådan. Men jag ställer mig inte bakom lättkränkta fanatiker som besvarar provokation med våld istället för ord.

Word!
Citera
2022-04-16, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
För att Gud inte kan stoppa branden. Det är upp till människan att göra det.
// Jag tycker vi skall börja åka runt i dessa städer och spela Shalom Israel på 10an eller högre då visar man vart skåpet skall stå det är som att hälla bensin på en eld fast x 100000
Shalom shalom shalom Israel
Varvat med Lars Viks Gaybar sedan får de kalla in nationalgardet från USA tro mig 😀
Citera
2022-04-16, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Berikad? Ja det är vad vi svenskar blivit i decennier nu. Och se vart det fört oss.
Barikad ska det stå automatiskt stavning....
Citera
2022-04-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Inte öppet men Det är samma skrot o korn…
Äckliga rasister som förtjänar stryk
//Rätt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Om någon har köpt en bok så är han väl fri att göra vad han vill med sin egna bok? Eller bestämmer du vad andra får göra med sina egna, privata ägodelar? Jag ställer mig inte bakom hans handling som sådan. Men jag ställer mig inte bakom lättkränkta fanatiker som besvarar provokation med våld istället för ord.

Om folk skulle börja bränna bibeln offentligt skulle det bli ett sju-hvetes liv också.

Det ska inte vara ok att bränna varken sig bibel eller koranen offentligt. Problemet nummer ett är våra otroligt mesiga lagar och straff.

Men ja, jag tycker verkligen det är komiskt att nu de högerextrema i Sverige plötsligt blivit experter på att tolka koranen, tillåt mig skratta, fånar.

Buset ska sättas bakom bom, oavsett vilka de är, invandrare av 5-generation eller ur-svenskar.

Vi måste sluta upp med det här förbannade mesandet.
Citera
Medlem
Med er genomsnittliga iq kommer vi ta er med ett nackslag innan ni kommit så långtgående som till köket. Jag tror du misstar dig på vår vänliga yta. Men många hatar verkligen muslimer här.
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Så fort bidragskranen stängs kommer vi hem till dig och äter från ditt kylskåp. Ni kunde inte ens bränna en koran utan var tvungen att förlita er på en utlänning.
Citera
Medlem
otellos avatar
Det smäller tydligen i Vivalla (invandrartät förort till Örebro), någon som kan bekräfta?
Citera
2022-04-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Inte öppet men Det är samma skrot o korn…
Äckliga rasister som förtjänar stryk

Om du anser att våld är rätt metod då är du inte ett dugg bättre.
Citera
2022-04-16, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Och vad vad är detta hatet triggat av? Att någon bränt en bok eller att deras land översvämmats med religiösa extremister/kriminellt slödder som kastar stenar på folk och sätter bilar i brand?

Förstår du att det är lite mer rättfärdigat kanske? Säger inte att hat är bra från något håll men människan är inte perfekt. Finns ingen annan befolkning i världen som skulle tillåta utlänningar att bete sig såhär i deras respektive länder utan att det skulle triggat hat.
Ok, då förstår jag var du kommer ifrån. Du hatar lika mycket som vissa av blattarna. Det är bara att ditt hat är lite finare.
Tack för förtydligandet!
Citera
2022-04-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Det smäller tydligen i Vivalla (invandrartät förort till Örebro), någon som kan bekräfta?
Det smäller titt som tätt i Vivalla tyvärr
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Vilka fler skall du slå för att de protesterar på ett lagligt sätt som inte passar dig?
Alla som förespråkar att folk med mörk hudfärg inte har samma rätt att leva här ser jag som äckliga rasister, och dom förtjänar stryk.
Kan bara vara SDäckel som försvarar en sån här gris
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Med er genomsnittliga iq kommer vi ta er med ett nackslag innan ni kommit så långtgående som till köket. Jag tror du misstar dig på vår vänliga yta. Men många hatar verkligen muslimer här.

Vår genomsnittliga iq räcker för att sätta hela Sverige i skräck!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in