Citat:
Ju mer vi backar, desto mer plats tar de. Till slut kommer vi ha väldigt lite rörelseutrymme kvar, när vi backat in i ett hörn. Kanske först då som gemene svensk vaknar. Upprepar mig kanske, men Paludan borde inte få hålla på såhär och få tillstånd och polisskydd. Där måste det stoppa. Jag vet att hans syfte är att visa och bevisa att muslimer är våldsamma och en fara för samhället, men det vet vi redan. Man behöver inte provocera fram det i onödan. Vi har redan en väldigt aktiv kriminalitet att bekämpa och polisen, politikerna och folket vet om det.
Nu ser vi dock att kravallerna eskalerar, dessa kriminella känner sig ganska ohotade och trygga i Sverige med sina aktiviteter samtidigt som de hatar polisen alltmer. Helst ska inte polisen ens visa sig i deras områden.
Så våldsamheterna blir allt grövre och allt oftare så ser vi att poliserna riskerar livet.
Detta ger givetvis att även polisen måste bli grövre, bättre skyddsutrustning, vattenkanoner och sedan i sin kamp mot kriminaliteten vara tungt beväpnade och fler i antalet.
Här ser vi kanske en baktanke hos polisen att faktiskt visa upp hur polisen idag arbetar i underläge gentemot de kriminella, men jag tror även polisen är chockade över hur brutalt de kriminella går fram idag.
Nu ser vi dock att kravallerna eskalerar, dessa kriminella känner sig ganska ohotade och trygga i Sverige med sina aktiviteter samtidigt som de hatar polisen alltmer. Helst ska inte polisen ens visa sig i deras områden.
Så våldsamheterna blir allt grövre och allt oftare så ser vi att poliserna riskerar livet.
Detta ger givetvis att även polisen måste bli grövre, bättre skyddsutrustning, vattenkanoner och sedan i sin kamp mot kriminaliteten vara tungt beväpnade och fler i antalet.
Här ser vi kanske en baktanke hos polisen att faktiskt visa upp hur polisen idag arbetar i underläge gentemot de kriminella, men jag tror även polisen är chockade över hur brutalt de kriminella går fram idag.
Våldet har varit polisen övermäktigt under många år. Man måste ta in militärpolis mot dessa kriminella grupper, tror inte något annat fungerar i denna situation.
Jag vet att sossarna inte vågar sätta hårt mot hårt, för att de riskerar förlora stora grupper väljare om de gör det. Det är så tragiskt att dessa inkompetenta politiker offrar sitt egna folk för nöjet att tjäna en hög månadslön och få "bestämma".
Det kommer rättegångar likt Nürnbergrättegångarna framöver, när folket till slut förstår vad politikerna har gjort.