2022-04-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Upprepar mig kanske, men Paludan borde inte få hålla på såhär och få tillstånd och polisskydd. Där måste det stoppa. Jag vet att hans syfte är att visa och bevisa att muslimer är våldsamma och en fara för samhället, men det vet vi redan. Man behöver inte provocera fram det i onödan. Vi har redan en väldigt aktiv kriminalitet att bekämpa och polisen, politikerna och folket vet om det.

Nu ser vi dock att kravallerna eskalerar, dessa kriminella känner sig ganska ohotade och trygga i Sverige med sina aktiviteter samtidigt som de hatar polisen alltmer. Helst ska inte polisen ens visa sig i deras områden.

Så våldsamheterna blir allt grövre och allt oftare så ser vi att poliserna riskerar livet.

Detta ger givetvis att även polisen måste bli grövre, bättre skyddsutrustning, vattenkanoner och sedan i sin kamp mot kriminaliteten vara tungt beväpnade och fler i antalet.

Här ser vi kanske en baktanke hos polisen att faktiskt visa upp hur polisen idag arbetar i underläge gentemot de kriminella, men jag tror även polisen är chockade över hur brutalt de kriminella går fram idag.
Ju mer vi backar, desto mer plats tar de. Till slut kommer vi ha väldigt lite rörelseutrymme kvar, när vi backat in i ett hörn. Kanske först då som gemene svensk vaknar.

Våldet har varit polisen övermäktigt under många år. Man måste ta in militärpolis mot dessa kriminella grupper, tror inte något annat fungerar i denna situation.

Jag vet att sossarna inte vågar sätta hårt mot hårt, för att de riskerar förlora stora grupper väljare om de gör det. Det är så tragiskt att dessa inkompetenta politiker offrar sitt egna folk för nöjet att tjäna en hög månadslön och få "bestämma".

Det kommer rättegångar likt Nürnbergrättegångarna framöver, när folket till slut förstår vad politikerna har gjort.
Citera
2022-04-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Här är en fallstudie.

https://youtu.be/gMWpoG0Ym0g

Nej, det är ingen fallstudie. Du snackar om vetenskap, men du förefaller inte veta ett dugg om ämnet. Sluta skräpa ned tråden, ditt lågbegåvade troll.
Citera
2022-04-16, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeavensDevils
Ok, då förstår jag var du kommer ifrån. Du hatar lika mycket som vissa av blattarna. Det är bara att ditt hat är lite finare.
Tack för förtydligandet!

Totalt intetsägande och idiotisk comeback. Ja, de flesta människor är inte i något Buddha-medvetande och kommer därmed bli hatiska av att se utlänningar bete sig såhär i deras länder, vad fan förväntar du dig?

Hatet borde dock främst riktas mot ansvariga politiker, journalister och andra som är grundorsaken till att det blivit såhär.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robery
Nåt mer innovativt än att kränga olja som USA gav dem tillgång till?
Nej, det är ett rimligt svar på frågan. Visst, det är inga innovationer, men det var inte heller en del av kravet i frågeställningen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Ja våld är helt rätt att använda här, men polisen får inte även om dom vill.
Ja återigen ja, skjut skarpt.

Nu svatade jag ju en person som skrev att man skulle ge SD:are stryk.
Inte om hur polisen borde bemött huliganerna och vandaliseringen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Dom har förlorat sin rätt att interagera med oss så ja jag blev rasist senaste dygnet när jag ser vad dom gör med mina skattade pengar.

En sak du inte ska glömma bort är att en kraftig majoritet av alla dessa invandrare bidrar betydligt mer till skattkassan än vad du någonsin kommer göra.
Citera
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Alla som förespråkar att folk med mörk hudfärg inte har samma rätt att leva här ser jag som äckliga rasister, och dom förtjänar stryk.
Kan bara vara SDäckel som försvarar en sån här gris
SD har aldrig haft någon som helst åsikt gällande folks hudfärg. Det är generellt vänsterslödder som väljer att fokusera på just hudfärg, dom verkliga rasisterna.
Citera
2022-04-16, 21:43
Medlem
Det är tredje dagen i rad som oroligheter uppstår i samband med Paludans möten.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dn1rGA/stenkastning-mot-polis-i-landskrona
Citera
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Du vet exakt vad jag menar men om du vill spela dum så fine for me, be my f**king guest.

Ja du menar EXAKT att du bestämmer vad någon annan får göra med sin egna, privata tillhörighet. Det är ju precis det du säger. Förstår att det blir härdsmälta i hjärnan på dig men tänk ett varv till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zacc
Rinkeby, kastades lite sten. Ett antal greps.
Inga poliser i underläge och inga av våra skattebetalares fordon snoddes eller brändes.
Riktigt bra nyhet! Jag var tvungen att googla vidare.

Det var i jämförelsevis med andra ställen en mygga!

Fantastiskt bra gjort av Stockholms poliser! Men vill verkligen inte ropa hej än.

Får hoppas dansken håller sig borta ifrån det här området i framtiden. Han får gärna bevisa sin teori någon annanstans - utanför Sveriges gränser.
Citera
Avstängd
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prdtr
Ju mer vi backar, desto mer plats tar de. Till slut kommer vi ha väldigt lite rörelseutrymme kvar, när vi backat in i ett hörn. Kanske först då som gemene svensk vaknar.

Våldet har varit polisen övermäktigt under många år. Man måste ta in militärpolis mot dessa kriminella grupper, tror inte något annat fungerar i denna situation.

Jag vet att sossarna inte vågar sätta hårt mot hårt, för att de riskerar förlora stora grupper väljare om de gör det. Det är så tragiskt att dessa inkompetenta politiker offrar sitt egna folk för nöjet att tjäna en hög månadslön och få "bestämma".

Det kommer rättegångar likt Nürnbergrättegångarna framöver, när folket till slut förstår vad politikerna har gjort.
Ja ungefär så helt rätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pan-Evert
Kaliber, kula och krutmängd anpassas givetvis till att penetrera hotet, överföra all sin energi i kroppen och stanna där, helst i motsatt revben så att vitala organ får ta hela "smällen".

Sedan är självklart mycket goda skyttar med gedigen kunskap och erfarenhet av största vikt.

Rätt skytt, rätt vapen och rätt ammunition så är kvarvarande kadaver i efterspelet uteslutande av en variant med sten i sin hand.

Hurra! Jättebra! Verkligen!

Men inget svar på proportionalitet och inget svar på exemplet med Göteborgs-kravallerna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in