Citat:
Ursprungligen postat av
rres100
Detta beror på att kristendomen lär ut att man ska välsigna sina fiender och att man ska älska sin nästa så som sig själv, medans islam lär ut raka motsatsen där allah befaller samtliga muslimer att döda och utkämpa alla icke troende. Man kan kort sammanfatta islam som svärdets religion. Om svensken faktiskt skulle lägga lite tid på att läsa koranen så skulle nog många rösta annorlunda, iallafall dem som delar den västerländska synen på människors rättigheter och har någon form av moral.
Jag är konfimerad etc själv men det blir jäkligt komiskt det här med ljushuvuden likt dig som nu ska börja tolka koranen. Tror mig, det finns oändligt med tolkningar av både bibeln och koranen.
Det är inte ok att offentligt bränna bibeln, det är inte ok att offentligt bränna koranen.
Problemet här är våra ofantligt mesiga lagar samt straff, så sjukt trött på det.
Något annat jag är extremt trött på är att det är mest vänsterfjantar som vågar fronta de högerextrema.
Vänstern får (med rätta) mycket skit men då kan man fråga sig, var är ni andra, saknar ni totalt ryggrad eller är ni smygrassar allihopa?