2022-03-23, 16:41
Medlem
Jag följer inte henne på insta så jag såg inte hennes storys. Tänkte ifall dom var tillsammans igen eftersom Anna och maken var på cicciotto förra veckan. Anna la upp en bild på fikat som Felicia ’beställt’ för att bjuda Ejube på. Lite udda att fika med sitt ex och hennes familj?
Citera
2022-04-13, 12:31
Medlem
Tuttlutts avatar
Besök på kyrkogården måste dokumenteras 🙄

https://postimg.cc/gallery/zVQ2gbL
Citera
2022-04-13, 22:46
Medlem
Jag är stamgäst på restaurangen där Felicia jobbar. Jag har haft många samtal med henne och sett henne in action många gånger på jobbet. Tog ett tag innan jag kopplade vem hon var och hon är en sån som väcker intresse, så jag vart nyfiken att veta mer och landade här… måste säga att det är jävligt sorgligt att se hur det skrivs om henne här. Oavsett om hon är skyldig till varenda rykte i den här tråden så är hon idag en fantastisk kvinna! Har läst här att hon skulle va lat och inte ha någon arbetsmoral? Det stämmer inte på den Felicia som möter precis alla med ett leende och respekt, som bjuder på sig själv, som ger en sån känsla av att bry sig. Hon jobbar fan varje dag, hon har brutit finger, jobbat varje dag, alltid glad! Och hon är SÅ uppskattad och omtyckt. Hon vet vad folk vill ha utan att dom behöver säga det, hennes gäster hyllar henne ofta och hennes gäster vill alltid krama henne. Och hennes chef hoppas jag verkligen fattar vilken fantastisk och fin tjej det är, men det tror jag. Det verkar så.
Bara från en som faktiskt ser henne ofta, she is nothing like it sounds here!
Citera
2022-04-13, 23:09
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoutoutfacts
Jag är stamgäst på restaurangen där Felicia jobbar. Jag har haft många samtal med henne och sett henne in action många gånger på jobbet. Tog ett tag innan jag kopplade vem hon var och hon är en sån som väcker intresse, så jag vart nyfiken att veta mer och landade här… måste säga att det är jävligt sorgligt att se hur det skrivs om henne här. Oavsett om hon är skyldig till varenda rykte i den här tråden så är hon idag en fantastisk kvinna! Har läst här att hon skulle va lat och inte ha någon arbetsmoral? Det stämmer inte på den Felicia som möter precis alla med ett leende och respekt, som bjuder på sig själv, som ger en sån känsla av att bry sig. Hon jobbar fan varje dag, hon har brutit finger, jobbat varje dag, alltid glad! Och hon är SÅ uppskattad och omtyckt. Hon vet vad folk vill ha utan att dom behöver säga det, hennes gäster hyllar henne ofta och hennes gäster vill alltid krama henne. Och hennes chef hoppas jag verkligen fattar vilken fantastisk och fin tjej det är, men det tror jag. Det verkar så.
Konstigt att dom inte får bättre betyg med en så fantastisk servitris.

Tidigare har det klagats över flugor i lokalen.
"Hela gänget uppskattade pizzorna som var riktigt goda, mindre uppskattat var alla flugorna inne i lokalen. Blev till och med rekommenderad att välja en annan pizza för den med skaldjur skulle locka till sig ännu mer flugor." 😂

Här är enda recensionerna från i år:
1) "Kanske hade vi otur att komma en kväll när personalen inte var på topp men servicen var bedrövlig. Vi fick påminna om att få beställa, vi fick påminna om att få in vårt vin, vi fick vänta orimligt länge på maten efter att fått upprepa vår beställning två gånger. Vi beställde en risotto med svamp som smakade vattnigt och en ravioli med spenat, valnötter och gorgonzola som var riktigt god. Notan kom dock snabbt när vi bett om den, men utan kompensation för fördröjningen. Vi kommer inte tillbaka."
2) "Väldigt smaklös mat. Vi beställde en pasta med musslor. De smakade ingenting. Bara starkt ibland när man åt en chili. Vi tog även pasta bolognese. Smakade inhet alls."

Ofräscht ställe som inte är hjälpta av att ha en servitris som ser ut som en porrstjärna med uppblåsta läppar. 💋

shoutoutfacts - du kan ju skriva en recension om hur fantastiskt du tycker att det är med servitrisen. 😉
Senast redigerad av TPL 2022-04-13 kl. 23:18. Anledning: Ändring.
Citera
2022-04-14, 19:30
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:

Om hon jobbar fan varje dag är det litet konstigt att hon senast deklarerade för 15.000 kronor, vilket noterats här på Flashback. Det är ju inte ens en rimlig månadslön, som hon tjänat på ett helt år - alltså i snitt 1.250 kr i månaden. Ingen vuxen människa i Sverige klarar av att leva på det

Du verkar vara en fin person som bryr sig om henne. Prata litet med henne om hennes framtida liv - styvfadern kan inte hjälpa till med att försörja henne i evighet - och gör klart för henne att till exempel hennes framtida pension baseras på hennes livsinkomst. Hon måste helt enkelt bättra på sitt CV!

Förhoppningsvis ser pizzerian, där hon - enligt dig arbetar varje dag - till att betala in skatt och sociala avgifter mm som seriöra arbetsgivare gör. Och om chefen fattar vilken fantastisk fin tjej hon borde hon för länge sedan ha fått en tillsvidareanställning med trygg avtalsenlig månadslön. Uppmuntra henne att gå med i facket!

Felicia är en vuxen kvinna, fyller snart 31 år, men fortfarande hemmadotter och - enligt vad vi läst på Flashback - enbart timanställd på pizzerian. Och dessutom av tingsrätten dömd för grov stöld när hon som dörrförsäljare stal guld och smycken från en gammal dam...
Citera
2022-04-14, 20:40
Medlem
Carnills avatar
Citat:

Okey..så du är en gäst på restaurangen där Felicia jobbar och går in på FB och läser genast en tråd om henne och bemödar dig om att göra ett konto här så att du kan gå in och göra ett inlägg för att försvara denna fantastiska kvinna?
Jo hejdu...
Citera
2022-04-14, 21:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Okey..så du är en gäst på restaurangen där Felicia jobbar och går in på FB och läser genast en tråd om henne och bemödar dig om att göra ett konto här så att du kan gå in och göra ett inlägg för att försvara denna fantastiska kvinna?
Jo hejdu...
Ja, ingen tror på det och knappast någon lär vara stamkund på Cicciotto med dom priserna och den maten. Ska inte spekulera mera.
Citera
2022-04-15, 00:30
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Jo hejdu...

Det är inte första gången som någon försvarar dottern till Märstas självutnämnda ambassadör. I ett inlägg den 2021-03-17 kl 21:35 skrev commonfuckingsense följande:

"Jag har faktiskt inblick på riktigt och L har inte försörjt henne. Han har bott hos hennes familj som snarare försörjt honom.

Hon har heller aldrig fått sparken från något jobb för att hon snott saker, vilket jag fått bekrätat från folk som jobbat med henne. Sen det här om att hon inte skulle ha några vidare erfarenhet jobbmässigt så stämmer inte det heller. Hon är utbildad makeup artist, hon har jobbat i flera olika butiker, hon har jobbat med tv produktioner både framför och bakom kameran. Hon har ingen prestige heller för hon har jobbat på 7-eleven för några år sen. Det vet jag många ”kändis” ungar aldrig skulle göra.

Sen hade hon bara indraget körkort i 6 månader så lappen har hon haft tillbaka länge.

Ang att hon inte verkar så deppig över sitt break up tyder snarare att det är något som varit bra för henne. ”I refuse to surround myself with people who want to make me suffer”.
Hon är faktiskt en väldigt snäll tjej med härlig energi. Hon är inte alls så lik sin mamma. Hon är mycket mer chill och lättsam, mer positiv och inte lika känslig som Anna.

Håret fixade hon sist i december och då klippte hon bara kort och gick tillbaka till sin naturliga hårfärg så hon han inte gått och fixat håret för att det är slut för då var dom tillsammans.

Nån säger att tjejen är fetare än nånsin, stämmer inte. Men det stämmer heller inte att hon bantar. Hon är väldigt fin i kroppen nu faktiskt!"

Ja, Fiiinaste Flisan kan vara tacksam över personer som kommer till hennes undsättning!
Citera
2022-04-15, 05:25
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Det är inte första gången som någon försvarar dottern till Märstas självutnämnda ambassadör. I ett inlägg den 2021-03-17 kl 21:35 skrev commonfuckingsense följande:

"Jag har faktiskt inblick på riktigt och L har inte försörjt henne. Han har bott hos hennes familj som snarare försörjt honom.

Hon har heller aldrig fått sparken från något jobb för att hon snott saker, vilket jag fått bekrätat från folk som jobbat med henne. Sen det här om att hon inte skulle ha några vidare erfarenhet jobbmässigt så stämmer inte det heller. Hon är utbildad makeup artist, hon har jobbat i flera olika butiker, hon har jobbat med tv produktioner både framför och bakom kameran. Hon har ingen prestige heller för hon har jobbat på 7-eleven för några år sen. Det vet jag många ”kändis” ungar aldrig skulle göra.

Sen hade hon bara indraget körkort i 6 månader så lappen har hon haft tillbaka länge.

Ang att hon inte verkar så deppig över sitt break up tyder snarare att det är något som varit bra för henne. ”I refuse to surround myself with people who want to make me suffer”.
Hon är faktiskt en väldigt snäll tjej med härlig energi. Hon är inte alls så lik sin mamma. Hon är mycket mer chill och lättsam, mer positiv och inte lika känslig som Anna.

Håret fixade hon sist i december och då klippte hon bara kort och gick tillbaka till sin naturliga hårfärg så hon han inte gått och fixat håret för att det är slut för då var dom tillsammans.

Nån säger att tjejen är fetare än nånsin, stämmer inte. Men det stämmer heller inte att hon bantar. Hon är väldigt fin i kroppen nu faktiskt!"

Ja, Fiiinaste Flisan kan vara tacksam över personer som kommer till hennes undsättning!

Ja, comonfuckingsence är faktiskt kanske en av hennes ivrigaste tillskyndare: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1232077
Citera
2022-04-16, 15:30
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/9mFkkg0

Finaste Felicia på arbetet.
Får hoppas att hon inte har lika otur med att folks smycken ramlar ner i hennes väska som sist.
Har hon så mycket fillers runt ögonen att hon inte kan öppna dom.
Ser ut som en kines.
Hennes egna bilder som hon lägger upp på sin Instagram skiljer sig väl något från verkligheten 🙄
Citera
2022-04-16, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/9mFkkg0

Finaste Felicia på arbetet.
Får hoppas att hon inte har lika otur med att folks smycken ramlar ner i hennes väska som sist.
Har hon så mycket fillers runt ögonen att hon inte kan öppna dom.
Ser ut som en kines.
Hennes egna bilder som hon lägger upp på sin Instagram skiljer sig väl något från verkligheten 🙄

Är inte hennes pappa asiat?

Vore ju roligt om hon hamnat rätt i livet nu. Hon är ju över trettio år nu så det vore väl dags att ha ett stabilt jobb och hålla sig undan olagligheter.
Citera
2022-04-16, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Är inte hennes pappa asiat?

Vore ju roligt om hon hamnat rätt i livet nu. Hon är ju över trettio år nu så det vore väl dags att ha ett stabilt jobb och hålla sig undan olagligheter.
Pappa Mehmet är Turk. Konstigt att gravbilden av Fisans "saknade" farbror häromdagen, var det första iaf jag sett. Det är mycket tyst gällande Mehmet som sov med lilla Anna och "svärmor" i samma säng..
Konstigt att det inte flaggas och vurmas för Turkiet i det Stolliga hemmet🙊🙉🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in