2022-04-16, 20:24
Medlem
Kalliss avatar
https://youtu.be/N6PT2dMilsQ?t=219
https://www.youtube.com/watch?v=28e20635DwI

Den 11 september, efter valet...
https://youtu.be/-6iVvepxR-M?t=67
Citera
2022-04-16, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
SVT-intervju i TV just nu: "Han som kom från Danmark ska inte göra kaos i Sverige. Det är fel"

Reportern kan ju istället fråga muslimen VEM som kaosat? Dansken eller hundratals muslimerna?

Rasmus Paludan Uppviglar och borde tvätta
munnen!
Citera
2022-04-16, 20:25
Medlem
Polisen har ändrat taktik, man är offensiv nu med pepparsprayande. Kommer bli anhållningar och sannolikt utvisning också.
Citera
Medlem
Pan-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Jag som är någorlunda insatt i både polistaktik och det juridiska/rättsliga kan säga att jag inte sett EN ENDA sekvens från demonstrationerna/upploppen där det skulle vara proportionerligt, befogat eller nödvändigt att avlossa skott. Dessutom kan det väl knappast komma som en överraskning att det är helt omöjligt att, vid skottlossning i ett sådant här tumult/upplopp, garantera att man inte träffar någon oskyldig eller att farliga ricocheter skulle uppstå.
Har ni så dåliga skyttar i kåren?
I firman får vi öva att skjuta välriktade skott inom kort tidsram och tumultartade förhållanden.
Ni kan hyra in min skyttegrupp nästa gång Paludan kommer på besök så ska du se att samtliga kadaver som ligger kvar har en sten i krampaktigt rigor mortis grepp i sin hand.
Citera
Medlem
Historiskt en majoritet svenskar socialdemokrater, vilket innebär att majoriteten inte är aktivt kristna och dessutom har förutfattade meningar om desamma. Pingsvänner eller jehovas, skumma personer som tror sig vara bättre än andra. Detta har väl socialdemokratin strävat efter, ett avkristnande. Nu ska vi plötsligt tycka religonen islam vara bra. Samma lag som ger religionsfrihet ger också yttrandefrihet, försvinner det ena så försvinner även det andra. Det är inte polisen som skriver lagar, det gör folket. I Jönköping uppmanades folk hålla sig inne, att låta talet vara utan åskådare, samtidigt lät prästen kyrklockorna ringa så ingen kunde höra något. Allt var lugnt alltså. Var finns den sammanhållningen i de andra städerna? Där har man istället gått till strid. Du väljer själv ditt liv, att under Ramadan försöka döda, skada och själa. Hur rättfärdigar man sånt? Med koranen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Nej vi pratade lite kort om detta runt påskbordet idag, 12 vuxna, alla är i och för sig "högutbildade" och med bra jobb och så vidare. Alla tyckte ungefär så här, tveksamt att låta pedofildansken stå och smäda men bra att polisen iallafall inte provocerar fram ytterligare våldsamheter.

Som sagt, det ska åter sägas att vi är alla rätt högt upp i socialgrupp och röstar borgerligt, inga som gått "livets hårda skola". I den senare gruppen kan jag tänka mig att stödet för pedofildansken är större.

Skitnödig pk-klass skuldsatta upp över öronen?
Citera
2022-04-16, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Nu är det ju så att Moderaterna och Socialdemokraterna har turats om att regera Sverige i typ 100års tid med stöd från MP, C, V, FP.

Det enda parti som inte suttit vid regeringsmakt är SD.

Således har ni/dom fått chansen att pröva sina politiska idéer. Vi kan alla se effekten. Det fungerar inte. Invandringen är bara ett av MÅNGA problem. Pensionssystemet ett annat. Energi o klimatpolitiken likaså. Jag kommer aldrig sänka mig till nivån att skylla Sveriges alla problem på våra invandrare.

12000 miljarder kr under 45 år nog anledning till att skylla på blattas + alla våldsdåd, knark o våldtäckter + massa lidande
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pan-Evert
Tveklöst "JA!" på den.
Det måste omedelbart visas att detta är fullkomligt oacceptabelt beteende, annars kommer det bara att fortsätta eskalera.
Varje lyft hand med en sten i ska mötas med verkanseld i kroppen på den handen sitter på.
Hellre sikta på huvudet behövs bara en gång och sen blir ligisterna lugna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Palle är svartlistad i Danmark inblandad i sexchatter med barn. Så en knepig man han är med mystiska intressen, ta reda på mera om honom o läs Wiki- han har hjärnskada efter en bilolycka.
Han yttrar sig gärna- men inte längre accepterad i Danmark. En clown bland andra clownr
Har inget med vår yttrandefrihet att göra huruvida han sexchattar med barn. Det är inte personen som är intressant - det är friheten att smäda en religion. Hädelse är inte längre ett brott i Sverige - eller snarare just nu…
Ingen försvarar hans eventuella sexchattande , utan hans rättighet att häda.
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Alla jag har pratat med är astronauter och de håller inte med dig.

Schack matt.

Varför skulle just astronauter ha någon djupare insikt i samhällsfrågor?
Citera
Medlem
Pauludan skriver på Facebook: Tar med grisblod som vi häller över koranen

Citera
2022-04-16, 20:27
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Hittar lite:
https://www.theguardian.com/world/2022/apr/14/sweden-three-police-hurt-in-riot-before-demo-where-quran-was-to-be-burned

https://www.euronews.com/2022/04/16/police-injured-at-anti-far-right-protest-at-orebro-in-central-sweden
Skumt att the guardian inte tog med bilder på de brinnande bilarna etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in