2022-04-16, 19:58
Medlem
okok1s avatar
Politisk flathet har lett fram till ett kaosland.
Citera
2022-04-16, 19:58
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Det har de kristna rätt till. All jävla hets mot religion eller folk skall straffas.
Hear! Hear!
Och det vet dom kräken likt mobbade barn väljer dom dumma och dåliga sätt att få sin uppmärksamhet. Jävla Breivik mongon som tror att dom är riddare och shit. Skicka!
Citera
2022-04-16, 19:59
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Politisk flathet har lett fram till ett kaosland.

Med det sagt, kommer du göra det rätta och rösta på AfS nu i kommande val för att säkra att vi vita svenskar inte hamnar i minoritet i vårt eget hemland?
Citera
2022-04-16, 20:00
Medlem
Alwaysrights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DekadentThaitorsk
Har man fått genusdiplom från Södertörn blir det inte bättre än såhär.

Citat:
Ursprungligen postat av qut
Vart är svenska medborgar-gardet, vi borde hjälpa polis mot avskummet.

Ja, var är motdemonstrationen till blattarna? Svennebanan får rycka upp sig från mellosoffan och rädda landet. vad gör polisen om det kommer en bunt arga svenska väldisciplinerade män och spöar sikten ur invandrarna? Dags för AFS, NMR etc att organisera något?
Citera
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Vilken del av stan?

Dom är vid brofästet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Tycker du polisen skulle skjuta hej vilt istället?

Jag anser att polisen bör upprätthålla lag och ordning.
Senast redigerad av bouncingwiththat44 2022-04-16 kl. 20:02.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
har vi sett ett enda gripande ? nä just det, haglar bangers och stenar medans han pratar.. och dom gör INGET polisen!"!!!!!!

Det har varit gripanden i både Linköping och Örebro. Men många fler kommer att identifieras och lagföras i efterhand. Det finns ju bra exempel på andra upplopp där polisen i princip inte grep en enda människa på plats, men ändå lyckats lagföra personer i efterhand. T ex upploppet i samband med NMR-demonstrationen i Göteborg 2017 (både demonstranter från höger och vänster) och upploppet i samband med BLM-demonstrationen i Göteborg 2020 (där hela 36 personer kunde åtalas). Så du kan vara lugn.

Anledningen att polisen gör "ingenting" (dina ord) är av ungefär samma anledning som när dom inte går upp på ståplatsläktarna på fotbollsmatcher för att plocka bort bengalbrännare. Dvs för att det bara skulle göra saken värre och leda till ännu större oroligheter/kravaller.
Citera
2022-04-16, 20:01
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaloser107
Precis våra förfäders. Dessa hatiska 'svärjevänner' har förmodligen inte gjort något alls än att rösta på SD/ASF medan de sitter hemma på bidrag (precis som många musslor) och är precis lika hatiska som vissa musslor. Skillnaden är att de låtsas vara trevliga IRL, knyter näven i fickan och skriver anonymt på flashback. Som t.ex dåren där uppe som skriver om ett ''vitt och homogent Sverige''.

Han bryr sig inte om islam, eller om någon är laglydig etc. Bara om hyn. Är hen vit så är hen ok.

w/e lika lönt att försöka argumentera med hatiska rasister som att argumentera med AFA medlemmar. LoserN out ^.^

"svärjevänner", jag vet inte vad det är för något? Jag älskar mitt fosterland. Tror inte på mångkultur som samhällsidé, men ser gärna skötsamma invandrare i Sverige. Sköter mitt liv. Sköter mitt jobb. Och värderar människor efter deras handlingar, inte hudfärg.
Citera
2022-04-16, 20:02
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busken56
Vadå ortsbor en massa bidragsflyktingar andvänd gummikulor på skiten.

Oavsett hur mycket bidrag dom får så bor dom där
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalochglad
Du gör misstaget att ge skulden till provokatören och mobben. När frågan handlar om lagar (demonstrationsfrihet) som tillsammans med sekretesslagstiftningen bör anpassas till nutid och skrivas om.

INGEN tjänar på kaos och motsättningar

Fast det missuppfattar du, eller så är det jag som har varit otydlig.

De har alla en skuld i deras respektive ageranden, s.k. personligt ansvar.

Men att det ska bli en lagändring och att min och eventuellt din + en stor mängd personers frihet ska begränsas, för att människor som dansken och ”motdemonstranterna” inte kan ta det där personliga ansvaret, är helt skevt.

Begränsa och gå in och joxa i våra grundlagar kommer bara sluta illa.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna
Dom är vid brofästet.

Aha så det håller sig lokalt iaf, trodde det spridit sig till hela stan.
Citera
Medlem
Är det den nya socialdemokratiska väljarkåren som är ute på ett tidigt första majtåg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in