2022-04-16, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av verkligheten123
Polisens medling i Örebro moské innan upploppet. Känner igen flera våldsverkare på bild:

https://www.instagram.com/tv/CcX0QxKIlKo/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Sa dom att 6% av Sveriges befolkning är muslimer 😱😱👮🏿👮🏿
Citera
2022-04-16, 15:03
Medlem
2n00b4Us avatar
Vad säger era vänner och bekanta när de ser det här? Jag fattar inte vad som skall krävas för att svenskarna ska vakna upp. Om det ser ut så här i förorterna idag så kommer det ju inte dröja många år innan det ser likadant ut i alla orter i Sverige.
Citera
2022-04-16, 15:03
Bannlyst
Jag stör mig inte så mycket på handlingsförlamade poliser, dom är utbildade på Södertörn och lurade att islam är fredens religion.
Jag stör mig inte heller på muslimerna, sätter man vapen i händerna på en apa så...
Jag stör mig mest på SVT och övrig svensk media som inte ha ärliga rapporteringar.
Jag stör mig också på vänstern som är helt tysta under pågående krig i Sverige.
Citera
2022-04-16, 15:04
Medlem
Rodrigos avatar
Varför har vi inga vattenkanoner i det här landet preppade med någon kliande tillsats? det hade gått att spola bort pöbeln på några minuter.
Citera
2022-04-16, 15:07
Medlem
Paludan vann eftersom han visade återigen att Muslimer är ociviliserade och våldsamma och hör inte hemma i Sverige eller i västvärlden. Bra kampanj inför valet i Sverige. Svenska NPCs tror så klart fortfarande dock att Paludan är nazist och muslimer tillhör fredens religion, att det är så klart värre att bränna en bok än en bil.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verkligheten123
Polisens medling i Örebro moské innan upploppet. Känner igen flera våldsverkare på bild:

https://www.instagram.com/tv/CcX0QxKIlKo/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Polismannen sitter och propagerar för blasfemilagar. ”Lagen har inte hängt med tyvärr.”

Härligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Paludan spelar spelet bra. Han vill bara påvisa att muslimer inte har nåt existensberättigande i ett modernt, sekulärt samhälle och han lyckas. Hela tiden.

Har polisen glömt tjänstevapnen på polisstationen? Varje sten kastad mot en polisman är en bra ursäkt att använda dödligt våld, det är det enda babbarna begriper och det enda som skulle få dem att sluta sitt kaosbeteende. Skjut tills det inte finns fler att skjuta. Win-win.

Precis. Han har också bevisat det han har hävdat i intervjuer, att staten har förlorat våldsmonopolet i förorterna.
Citera
2022-04-16, 15:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Problemet är svensk polisledning. Inte svenska polismän. Polisledningen tillsätts av vår socialdemokratiska regering utifrån rätt värdegrund. Och värdegrunden säger att man ska vara mjuk och flata mot invandrare. Hellre backa än att slå tillbaka. Hellre dialog än hårt mot hårt.

Jo ser bara på chefen för alla poliser i Linköping, Norrköping där allt urartade. Hon är inte ens 40 år fyllda! Blev polis 2006. Har hon ens jobbat som vanlig polis innan hon blev inkvoterad chef?
Citera
2022-04-16, 15:09
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo ser bara på chefen för alla poliser i Linköping, Norrköping där allt urartade. Hon är inte ens 40 år fyllda! Blev polis 2006. Har hon ens jobbat som vanlig polis innan hon blev inkvoterad chef?
Du kan bara gå förbi Södertörns högskola en vårig soldag så ser du hur våra framtida poliser ser ut. Det är helt skrämmande.
Citera
2022-04-16, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Du kan bara gå förbi Södertörns högskola en vårig soldag så ser du hur våra framtida poliser ser ut. Det är helt skrämmande.

60% är tjejer och resten är hens 👮🏿👮🏽‍♀️😱😱
Citera
2022-04-16, 15:10
Medlem
Vet någon var han ska elda istället för Landskrona? Finns det öht någon ort i Skåne som inte har tillräckligt många muslimer för att det ska bli upplopp?
Citera
2022-04-16, 15:12
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
60% är tjejer och resten är hens 👮🏿👮🏽‍♀️😱😱
160 cm tjejer på 55 kg. Till och med sportbagen de hänger med är större än dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in