Citat:
Ursprungligen postat av
Kill-9
Bara för några inlägg sedan ville du ju att P skulle stå för polisnotan.
Klart jag gör dig irriterad när du inte vill erkänna vilket samhälle din åsikter skulle leda till.
Det är självklart att vissa saker är mer kontroversiella än andra, men att reagera med våld och förstörelse mot tredje part är ett rent apbeteende som inte hör hemma i en västerländsk demokrati.
Om detta är ett acceptabelt sätt att reagera så är det ju lika OK för andra att säga att man provoceras av upploppen och börja bränna ner moskeer.
Glad påsk själv.
Jag anser att han ska stå för en del av den notan ja. Dock ska sådant vara avtal på innan och nu har han endast ansökt om demonstrations tillstånd och ärligt berättad vad han ska utföra så det blir inte fallet såklart.
Ignorance is bliss.
Det är olagligt att kasta sten på polisen.
Det är "olämpligt" att bränna heliga skrifter under påsken på allmän plats.
Nu med bred invandring av dessa vildar så är det väl bara rätt av myndigheterna att inte tillåta detta egentligen, skitsamma lagstiftning. Så får det gå upp i rätten om det överklagas.
Jag tror dock att det vi nu ser är det Paludin vill få fram och det är så här han får anhängare.
Det hade varit mäktigt dock om muslimerna hade kommit dit fridfullt med blommor till honom. Då hade dom vunnit och han hade kanske tagit självmord pga av förnedringen. Synd att inte dessa vildar kan tänka längre. Religion är ju i grunden respekt och tålamod.