2022-04-16, 11:47
Bannlyst
Det är så enkelt som att ingen av dom här har något här o göra.
Citera
2022-04-16, 11:47
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/detta-vet-vi-om-stram-kurs

Varför går mina skattepengar till att finansiera den här skiten...vad är det här för tomte?
Citera
2022-04-16, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Vad ska militär göra? De får samma order som polismännen på plats ändå. Om inte det införs krigslagar då. Undantagstillstånd blir det inte för att polisbilar brinner.

Upprätthålla ordningen. Polisen respekteras uppenbarligen inte. Eller har du en bättre idé?
Citera
2022-04-16, 11:48
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill-9
Så vad du EGENTLIGEN säger är att den som är mest lättkränkt och våldsam skall bestämma vad som får sägas i det offentliga rummet.
Pöbelvälde.
Du vill bara inte erkänna det för dig själv.

Vilket samhälle tror du detta leder till?
Nej. Du gör mig irriterad nu.
Jag respekterar svensk lag och bryter man den ska man straffas enligt denne.
Sedan så anser jag att man ska kunna förstå att vissa saker är sämre än andra att göra på allmän plats. Jag yrkar inte på fängelse straff för Paladparad eller hur? Han har ju inte begått något brott.
Så glad påsk och knulla din käring i munnen sig.
Citera
2022-04-16, 11:49
Medlem
Sluta mata trollen och anmäl inlägg som är OT som handlar om vem som äger landet. Modsen måste också få ta helg...

God dag
Citera
2022-04-16, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Vi har aldrig bett om att bli välkomnade. Vi kom och erövrade ert mesiga lilla skitland helt själva. Nu är vi här och det är bara att vänja sig vid att bli en främling i ditt eget land. Snart är det DIN tur att faktiskt FLY.
Patetiskt kommentar åk hem till ditt vidriga land om det är så mycket bättre där. Inte undra på att majoriteten av svenskarna är rasister.
Citera
2022-04-16, 11:51
Medlem
Förstår inte hur polisen kan tappa kontrollen över sina fordon vid tre tillfällen. En gång kan ju ske av misstag men tre visar på inkompetens.

Jag tror att antingen finns det allvarliga problem inom poliskåren eller så lämnar man fordonen medvetet under dålig uppsikt för att kräva mer resurser eller för en politisk agenda. Vad jag kan se rör det sig om ett hundratal stenkastare vilket polisen definitivt ska klara av.
Citera
2022-04-16, 11:52
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JudgeNickolay
Det är inte många som är där. Om du själv inte hade märkt det..

150 pers med IQ som en fiskpinne kommer inte bli några svårigheter att ta pengarna ifrån eller helt utvisa.
Ord ord och mer ord. Hur ska vi göra det då? Alla? Dom som begår brott? Dom som kastar sten?
Du som så många andra på detta forum tror inte ens på skiten ni skriver.
Res och se världen lite, åk till mellanöstern och bli våldtagen.
Citera
2022-04-16, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Säg nej till islamism i Danmark.
Tror han att linköping, Norrköping och Örebro ligger i Danmark?
Fast man kan demonstrera så. Kolla alls kurder etc etc som protesterat på Sergels torg i Stockholm i 50 år. De kräver rättvisa av Sverige. Så man kan belysa saker i omvärlden och inte bara i sin hemby.
Citera
2022-04-16, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah15
Förstår inte hur polisen kan tappa kontrollen över sina fordon vid tre tillfällen. En gång kan ju ske av misstag men tre visar på inkompetens.

Jag tror att antingen finns det allvarliga problem inom poliskåren eller så lämnar man fordonen medvetet under dålig uppsikt för att kräva mer resurser eller för en politisk agenda. Vad jag kan se rör det sig om ett hundratal stenkastare vilket polisen definitivt ska klara av.
Om du anser "att de ska kunna" så måste du också ha ett förslag på hur.
Öppna eld är det enda jag kan se som skulle få dem att backa. Men det skulle vara en väldigt tillfällig lösning som i sin tur skulle innebära att antalet stenkastare nästa dag skulle vara mångdubbelt. Och då inte bara beväpnade med stenar. Polisen kan i stort sett bara se på och hoppas på att förändringar sker på beslutsnivå istället.
Citera
2022-04-16, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denke86
Det där är intressant, dom tror alltså att polisen har mandat att neka Paludan om de hade velat. Där har vi då också ett motiv till att de väljer att ge sig på polisen, för det är antagligen vad man förväntar sig att polisen agerat i MENA i liknandes situation.
Ja det tror jag är en stor komponent åtminstone när vänstern är motdemonstranter. Om islamkaosarna gör den analysen är dock oklart men kanske. Kan vara så att de bara är ute på gatan och blir arga i största allmänhet och slår på allt som finns i närheten.
Citera
2022-04-16, 11:56
Bannlyst
Det är lite pinsamt för dem. Först förlorade dom fordonen i Linköping och sedan även i Örebro. I Örebo kunde man tom åka runt i foroden. Brukar dom inte förstärkningsvapen som MP5 i fordonen? Nu har kriminella kommit över polis persedlar ,som kan användas för att skicka låtsas polisen till gamlingar.

Snart är det ok att prata Rinkeby Svenska som polis, därav bli ännu svårare att se skillnad på en äkta polis och fejk polis. Det finns rättsfall där folk har bivt åttalade för dom har lånat den där ljusblåa polisskjortan ifrån 70 talet. Nu har tappat bort massor med polis utrustning.

Citat:
Ursprungligen postat av Messiah15

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in