2022-04-16, 11:36
Medlem
duden83s avatar
Inte ens översta nyheten på aftonbladet..

"Nyheten" att "lekande kycklingar mår bättre" är till och med högre upp än denna nyhet..

Fy fan vilken skittidning..
Citera
2022-04-16, 11:37
Medlem
Synd att man inte kan ta tillbaka medborgarskap i Sverige, då hade vi blivit av med dansken och han hade slutat med sina bokbål.

Jag tänker på den islamistiska organisationen Boko Haram, som fritt översatt väl betyder bokbål eller att bränna böcker.
Citera
2022-04-16, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Vem är dom rika? Jo svenskarna. Dem bara samlar och samlar och lämnar bara smulor till de fattiga muslimerna. Koloniala överherrar.

Hörde ryktesvägen att i en av polisbilarna som brann fanns presenter till alla snälla på långfredagen när de gick för att demonstrera. Ett gäng med böcker... koranen tror jag de hette. Tyvärr så brann dessa upp. Undrar om det blir något straff för de som tände på när dessa sagoböcker brann upp när bilen blev övertänd?
Citera
2022-04-16, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
4 brända snutbilar, 12 skadade poliser och även privata bilar uppeldade.

Dessa förlust-kostnader borde dansken stå för.

2 wrongs don't make one right.

Provocera får han gärna göra i Danmark.
Citera
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Man måste formulera syftet med demonstrationen först.
Om du läser på så gör han en politisk demostration mot islam och islamismen, koranbränningen är mest en symbolisk handling för fotograferna och bildsätta hans åsikter, likt arabiska länder bränner amerikanska flagor när de visar missnöjje, är inte skälet till demostrationen.

För mig får han gärna demonstrera. Någon polisbevakning tycker jag inte har kvalificerar sig för. Att bränna böcker, blotta sig, defektera eller på annat sätt uttrycka sig förargligt bör inte vara lagligt och ingår förstås inte i att demonstrera.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Givetvis borde dansken aldrig fått svenskt medborgarskap.

Tycker alla fokuserar på motdemonstranterna. Därför behöver vi en diskussion om danskens och hans provokationer och det faktum att hans upptåg borde beivras.

Att jag skulle vara emot rätten att demonstrera är något du fantiserar ihop helt på egen hand.
Eftersom du fokuserar på den som har lagen på sin sida kan ju indikera på att du inte uppskattar friheten. Om det är några som inte skulle ha kvar medborgarskap är det dom som vandaliserar och bryter mot lagen
Citera
2022-04-16, 11:39
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duden83

"Nyheten" att "lekande kycklingar mår bättre" är till och med högre upp än denna nyhet..

Ja det är ju påsk trots allt. Varför skulle en galen kepsbeklädd dvärgpedofil från Danmark toppa nyhetsflödet på Påskafton? Då har vi det hellre trivsamt och läser om söta små kycklingar.
Citera
2022-04-16, 11:40
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Hörde ryktesvägen att i en av polisbilarna som brann fanns presenter till alla snälla på långfredagen när de gick för att demonstrera. Ett gäng med böcker... koranen tror jag de hette. Tyvärr så brann dessa upp. Undrar om det blir något straff för de som tände på när dessa sagoböcker brann upp när bilen blev övertänd?

Ja, det ryktet tror jag vi förpassar till historiens skräphög eller långt upp någonstans där solen inte skiner. En löjeväckande tanke att polisen skulle köra omkring med polisbilarna fyllda med koranen.

Bättre kan ni.
Citera
2022-04-16, 11:41
Medlem
Juneauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duden83

Och det kom du på nu? Förstår inte hur folk ens kan gå in på den skitsidan och sponsra dom.
Citera
2022-04-16, 11:41
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt

Det var inga Koraner. Det var Biblar som polisen ville dela ut för att omvända muslimerna. Dom inbillar sig nämligen att kristna är snällare än muslimer.
Citera
2022-04-16, 11:43
Moderator
-Info-s avatar
Nu vet man att det som hände i Malmö år 2020 inte var en engångsföreteelse. Bränner man en koran så blir muslimerna helt galna och förstör allt i sin väg.

Jag kommer ihåg att Paludan försökte göra samma sak i ytterligare några orter år 2020, men då var det svenska samhället berett och kunde förhindra att det blev något stort (bortsett från Malmö).

Men denna gång verkar inte det svenska samhället ha varit berett. Och då gick det som förväntat.

Rasmus Paludans sluga plan verkar fungera.
Citera
2022-04-16, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Dessa förlust-kostnader borde dansken stå för.

2 wrongs don't make one right.

Provocera får han gärna göra i Danmark.

Nej då han gör allt rätt dessa kostnader är på alla babbar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in