2022-04-16, 11:16
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Kan du förklara varför man skall reta upp och provocera religiösa människor? Är det kanske en umgängesform du vill överföra till alla andra umgängessituationer också?
Jag kan förklara.

• Det är för att tydliggöra hur lättstyrda dessa människor är.
• Det är för att visa hur kort väg dessa människor har innan de tar till våld.
• Det är för att tydliggöra skillnaden mellan ”vi” och ”dom” för gemene man.

Allt detta för att när de blivit tillräckligt många, säkert redan nu, och det då kliver fram en stark religiös ledare så kommer dennes ord betyda mer än både svensk lag eller den eventuella ”integration” som skett och dessa människor kan börja sin revolution deras bok berättar om.
Citera
2022-04-16, 11:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Exakt, vad som saknas nu är några avskjutningar.
Paludan kan bara lyckas med en del, resten måste polisen lyckas vigla upp.

Tror det räcker med två tre stycken Adidas-krigare för att skiten ska komma igång på allvar.

Vi får hoppas det sker i Landskrona i dag.

Du uppmanar alltså till statsmord på muslimer. Vi noterar detta.
Citera
2022-04-16, 11:17
Medlem
distraktions avatar
Svensk polis borde använda sina skjutvapen oftare kan man lugnt konstatera. Att de får härja, bränna bilar och kasta sten utan att få kulor i sig är ett direkt misslyckande från poliskåren.
Citera
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Jag är född här så du kan ta dina rasiståsikter och ..

Varför är det en rasiståsikt att fråga var du ser provokationen?
Är min herre lättkränkt eller är det bara avsaknad av rationella argument?
Citera
Bannlyst
Citat:
De flesta är födda här ska du veta så du kan lika gärna flytta om du inte trivs med det. Ju fortare desto bättre. Du är inte välkommen här längre.

Dom ska inte ha betalt när dom kommer hit och håller på o förstör i mitt hemland..

Skiter fullständigt i att du tror att dom skulle vara födda här. De flesta av dom där klarar inte ens av o lära sig svenska..

Dom är hjärndöda, tillber en pedofil, våldsamma, understimulerade nervvrak, o ska inte få komma hit och ta del utav några av mina egna skattepengar.
Citera
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
När demonstranter kan kapa och åka omkring i en polisbil så undrar man ju hur det är ställt inom den svenska poliskåren. Någon som vet, var det någon av våra dialogpoliser som knäböjde denna gång? Jag tänkte om det ingår i polisens instruktioner att när det börjar hetta till lite så går man ner på knä inför demonstranterna?

Ja den svenska polisen ærvfantastisk. Knäböjer och bjuder in mena invandrarna att stjäla polisbilen samt efter detta grilla upp ett antal polisbilar.

Samtidigt när Britta 76 bast protesterar mot coronaregler då tar den feministiske hbtq polisen på sig en gasmask och spöar den försvarslõse gamlingen med battong
Citera
Medlem
Åka hem och åka hem, blir ju vi skattebetalare som får betala biljetten hem, finns gott om invandrare som faktiskt är tacksamma för att få komma hit och göra rätt för sig.

Dom som vi nu sett terrorisera våra gator är bara smuts, bättre polisen kunde smattra ner alla, sen kan vi elda upp liken på plats på gatan, mindre kostnader.

Det är bara att fortsätta elda på den där sagoboken, hoppas det blir ett stående inslag under påsken, jag betalar gärna för att reparera sönderslagna polisbilar, tids nog kommer nog allt fler förstå vilka som hör hemma i Sverige och inte.
Citera
2022-04-16, 11:18
Medlem
Citat:
Jag är född här, det här är mitt hem. Sverige har ändrats, det är lika bra att du accepterar det och blir muslim, om inte ÅK HÄRIFRÅN!

Jag har helt börjat bojkotta era snuskiga pizzerior och momsfuskande kebabhak, handlar aldrig i era äckliga livsmedelsaffärer heller. Undviker muslimer så mycket det går. Hälsar aldrig på en muslim, skulle aldrig hjälpa en muslim med något, mina barn får inte träffa några muslimer.

Jag röstar på Afs för att ni skall bli utvisade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Nej det är ingen fara. Här i Sverige har vi bara en kvinna, och min kvinna tycker att ni är smutsiga så det är ingen risk. Sen tycker hon att ni är ynkliga som flydde era krig samtidigt som ni lämnade kvar kvinnor och barn i landet. Ni borde lära era av Ukrainarna era ynkliga jävla luffare. Där är det männen som stannar och krigar för sitt land!

Vi krigar här istället! Varför göra något jobbigt när det finns veklingar som inte upplevt krig på 200år?
Citera
Medlem
Citat:
De flesta är födda här ska du veta så du kan lika gärna flytta om du inte trivs med det. Ju fortare desto bättre. Du är inte välkommen här längre.

Säkert. Synd att de fått ärva sina förfäders extremt låga IQ
Citera
2022-04-16, 11:20
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Ja den svenska polisen ærvfantastisk. Knäböjer och bjuder in mena invandrarna att stjäla polisbilen samt efter detta grilla upp ett antal polisbilar.

Samtidigt när Britta 76 bast protesterar mot coronaregler då tar den feministiske hbtq polisen på sig en gasmask och spöar den försvarslõse gamlingen med battong
De knäböjande svenska dialogpoliserna lär väl få börja cykla snart. Det torde vara stor brist på polisfordon efter den här veckan
Citera
2022-04-16, 11:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet-Nationalism
Jag har helt börjat bojkotta era snuskiga pizzerior och momsfuskande kebabhak, handlar aldrig i era äckliga livsmedelsaffärer heller. Undviker muslimer så mycket det går. Hälsar aldrig på en muslim, skulle aldrig hjälpa en muslim med något, mina barn får inte träffa några muslimer.

Jag röstar på Afs för att ni skall bli utvisade.

Du bara drömmer, i vilken värld skulle ni lyckas kraftsamla? Ni är för få, ni är åldrande, ni föder inga barn, ni är utdöende. Vi är det nya, ni är det gamla. Det här landet tillhör oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in