2022-04-15, 23:19
Medlem
[quote=Massmedia|79889890]
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1

Det sker ju huliganupplopp (fotboll) flera gånger per säsong. Men kanske ditt filter filtrerar bort det.

Sen har jag precis lika lågt intresse att betala för Rasmus Paludans upplopp, som jag har intresse att betala för fotbollshuliganernas upplopp. Så är det.

Nej det gör det inte, det har slagits utanför restauranger och när polisen kommit till platsen har grupper splittrats. Hur kan du ens jämföra det, med skiten vi ser nu. Det är 2000 talet allt dokumenteras, lägg några klipp från huliganer som bränner polisbilar, skadar poliser, snor deras tjänstebilar osv? Tror du går bet.
Citera
2022-04-15, 23:20
Medlem
Någon som vet hur många ’motdemonstranter’ det var som härjade i Örebro? Läste att det i Rinkeby på motsvarande motdemonstration var ca 100 pers.
Citera
Medlem
kato85s avatar
[quote=DeValera|79889732]Det där siffrorna stämmer inte för fem öre. Jag ska leta i mitt bibliotek och återkommer med siffror som akademiker som har forskat i ämnet har tagit fram.[/QUOTE
Behövs inte, men tack om du gör dig besväret.
Vill då gärna att du även ger namnet på boken och vilka sidor som det refereras från.

Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
När det gäller rohyngas så är självklart inte alla skylda, men det var inte heller alla tyskar heller under WWII. Ändå så etniskt rensades öst och centraleuropa på ungefär 10 miljoner tyskar.
Ja fruktansvärt det som skedde i slutskedet av andra världskriget. Men legitimerar det andra liknande brott som skett i historien?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Men det här är fan droppen. Hur kan befälen lägga sig gott om natten efter detta haveri?

Herregud.

Dom har följt värdegrunden! Det är det som får 75% av svenskarna att sova gott 2022. Det och diverse tunga personlighetsförändrande preparat.

Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Vi får hoppas på många sådana här kaos-scener strax innan riksdagsvalet i höst.

Ja! Rasmus gör stor nytta med det här.
Citera
Medlem
MrsEjPKs avatar
Varför buntar inte polisen ihop dom och sätter dom i häkte för skadegörelse osv.Vad fan är detta för något ???
Citera
2022-04-15, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Du tycker inte att "koranbränning" är ett ord om islam?

Koranbränning är ett verb för att beskriva en gärning som utförs av någon. Han menar att det är fel fokus. Det stora nyhetsvärdet i varför det skrivs om det överhuvudtaget är pga det muslimerna gör. Han har en god poäng.

Man kan ju få för sig att det är koranbränningen som är det olagliga.

Det borde stå ”muslimer i våldsamt upplopp efter koranbränning. Polisbilar i brand och poliser attackerade. 10 stk till sjukhus”

Det är en mer korrekt överskrift som verkligen beskrivet det som händer.
Citera
2022-04-15, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Nej för att vi är civiliserade och långt mycket mer stabila psykiskt än dessa apor. Vi kan bete oss även vid provokation. Så nej, det handlar inte om feghet, snarare bryr sig inte en jävel om sagoboken bibeln.
Va,ska väst prata civiliserade?Vet ni vad ni har gjort mänskligheten?Ska ja påminna dig att ni är dom enda som släppt en atombomb över städer?världskrig 1,2?ni förstår världen.vem skapade terrorismen?när khaddafi och Saddam Hussein satt vid makten så vågade ingen terrorist ta fram sitt huvud..Men istället bombar ni och skapar det vi idag kallar terrorism och sen frågar ni varför är ni här
Citera
2022-04-15, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Varför buntar inte polisen ihop dom och sätter dom i häkte för skadegörelse osv.Vad fan är detta för något ???

Man är rädd för att det ska eskalera ytterligare.
Citera
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Den av er i denna tråd, och andra, som ens försöker dra fram ekonomiska fördelar är totalt dumma i huvudet! Låt oss säg, för sakens skull (inget jag tror) att Sverige fått ett skattemässigt uppsving, tack vare att vi importerat en massa blattar och niggers från bananländer. Hur mycket tror ni inte dessa kostat Svedala i form av arbetslöshet, brottslighet, pensioner, sjukvård, tolkar, rättegångar osv.osv. För att inte tala om icke-ekomomiska parametrar såsom tappad trygghetskänsla och annat!
Seså- vänsterpatrask - ge mig mothugg och tala för er sak och ge mig godtagbara argument för att massinvandringen varit positiv och gynnsamt för Sverige...

I dare you!!!
Citera
Bannlyst
Polisen säger att det fanns 200 personer i Örebro som hade som avsikt att skada svensk polis.
Så svensk polis klarar alltså inte av en pöbel på 200 pers 😂👮🏽‍♀️👮🏿
Och det finns c,a 500.000 muslimer i Sverige, can you count suckers 😂😂👮🏽‍♀️👮🏿👮🏽‍♀️👮🏿🐣🐣✌️🇸🇪
Citera
2022-04-15, 23:23
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmi
Och där väljer du att fritt tolka rps agerande till din fördel likt du hela tiden väljer att försvara våldsverkarna. Om jsg säger att dina byxor är fula har du inte rätt att ta till våld ändå, rp drar det till sin spets för att påvisa hur vissa tar sig rätten att nyttja våld som medel…
Här likställer du en religiös skrift med en persons byxor. Jag ser gärna att du presenterar bättre argument innan jag går vidare med ett konkret svar.
Citera
2022-04-15, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK

Order från högsta ort att backa.
Plus värdegrundsutbildade på Södertörn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in