2022-04-15, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Yes, var 7 min och 14 sek hon inte kunde hänga. (Har det förevigat som min signatur) .

Elitidrottare kan knappt hänga 3 min. Helt obegripligt hur hon kan påstå att hon tagit tid och hängt +7min.

Hon tror hon är bra på allt men är kass. De måste få bort henne eller dvärgen Linn. Riktiga blysänken.
2022-04-15, 13:21
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulocetus
Det märkliga med denna historia är att när Joel tar ett beslut att gå emot laget och lägga sin röst på Mattias är att han får höra att han skall ta konsekvenserna av sitt agerande. Shevin säger att hon inte skall prata med honom osv..

Men när de tre vännerna inte riktigt backar upp en gråtande Joel som är på bristningsgränsen, så bör väl de ta konsekvenserna av deras eget agerande?

Här kan man snacka om dubbelmoral.

Vad nytt? Shevin snackar ju inte med honom oavsett. Shevin borde visa sin egen medverkan i Robinson till sina framtida elever om hur mobbning sker. Sedan har hon mage att gråta ut på sociala medier om hur det har blivit vinklat.
2022-04-15, 13:39
Medlem
I onsdagens avsnitt när de visade klipp för nästa avsnitt så såg man Peter säga till Joel att han måste ta lite mer plats men torsdagens avsnitt så såg man inte det klippet.
2022-04-15, 16:38
Medlem
Funderar på hur Shevin ställer sig till skolans likabehandlingsplan. Kanske sov hon under de seminarierna? :P
2022-04-15, 16:57
Medlem
Citat:
Yes, var 7 min och 14 sek hon inte kunde hänga. (Har det förevigat som min signatur) .

Elitidrottare kan knappt hänga 3 min. Helt obegripligt hur hon kan påstå att hon tagit tid och hängt +7min.
Haha tänkte på det oxå. Bränner ordentligt efter 1 minut och då brukar jag ändå hänga lite då och då. Hon tyckte inte att det var så bra heller hennes 7.14 som hon kom ihåg mycket väl😂Trodde att hayes och finnen skulle hänga 5-10 minuter😂😂😂
2022-04-15, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Funderar på hur Shevin ställer sig till skolans likabehandlingsplan. Kanske sov hon under de seminarierna? :P

Undra hur skolan ställer sig till detta?
Är det någon som vet vart She**n jobbar någonstans?
2022-04-15, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfiken89
Hur ska man kunna ta Anna på allvar? Hon måste ha sjukt dålig självinsikt. Största lögnen i säsongen är väl när hon hävdade att hon kunde hänga i armarna i 14 minuter och några sekunder. Såklart va hon ju skadad när möjligheten att få hänga i armarna kom. Haha herregud. Det är knappt så elitidrottsmän hänger så länge 😂😂

Hon kan va den absolut sämsta Robinson deltagaren. Men underhållande är det. Man skrattar ju varje avsnitt. Dock inte med henne utan åt henne

Jag tror hon bluffa/sa det för att hon vet att hon inte är jättestark i den grenen och helst vill undvika den? När det kom till "hålla armarna rakt ut i 90 grader längst" tävligen så sa hon samma sak vid ett tillfälle, så att hennes utmanare tog den grenen vilket hon sedan sa att det var hennes starkaste gren som hon sedan vann.

Reagerade också på att det var klantigt av henne att avslöja att hennes bästa grenar men blev ännu mer förvånad när hon "bluffade" till sin fördel. Var inte beredd på att hon tänkte så taktiskt.
2022-04-15, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulocetus
Undra hur skolan ställer sig till detta?
Är det någon som vet vart She**n jobbar någonstans?
I och med att hon är lärarstudent skulle jag gissa på att hon inte har en arbetsplats för tillfället, men har haft praktik. Finns dock vissa lärarstudenter som får jobb under studietiden, så risken finns!
2022-04-15, 22:49
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
I och med att hon är lärarstudent skulle jag gissa på att hon inte har en arbetsplats för tillfället, men har haft praktik. Finns dock vissa lärarstudenter som får jobb under studietiden, så risken finns!

Hon skrev sin C-uppsats 2020. Borde hon inte vara färdigutbildad vid det här laget? Eller hur ser upplägget ut på lärarutbildningar? Vanligtvis skriver man ju examensarbetet det sista man gör.

Uppsatsen:
Mirror Mirror On the Wall: Kroppsuppfattning och självkänsla hos vuxna med ett autismspektrumtillstånd: en tvärsnittsstudie
https://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?dswid=9940&pid=diva2%3A1417711&c=1&sear chType=SIMPLE&language=sv&query=Shevin+Urgun+&af=% 5B%5D&aq=%5B%5B%5D%5D&aq2=%5B%5B%5D%5D&aqe=%5B%5D& noOfRows=50&sortOrder=author_sort_asc&sortOrder2=t itle_sort_asc&onlyFullText=false&sf=all
Senast redigerad av peterZiipen 2022-04-15 kl. 22:52.
2022-04-15, 23:34
Medlem
Citat:
Hon skrev sin C-uppsats 2020. Borde hon inte vara färdigutbildad vid det här laget? Eller hur ser upplägget ut på lärarutbildningar? Vanligtvis skriver man ju examensarbetet det sista man gör.

Uppsatsen:
Mirror Mirror On the Wall: Kroppsuppfattning och självkänsla hos vuxna med ett autismspektrumtillstånd: en tvärsnittsstudie
https://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?dswid=9940&pid=diva2%3A1417711&c=1&sear chType=SIMPLE&language=sv&query=Shevin+Urgun+&af=% 5B%5D&aq=%5B%5B%5D%5D&aq2=%5B%5B%5D%5D&aqe=%5B%5D& noOfRows=50&sortOrder=author_sort_asc&sortOrder2=t itle_sort_asc&onlyFullText=false&sf=all

Om hon studerat personer med autismspektrumtillstånd så bör väl hon rimligtvis ha koll på att det finns personer som har brister i socialt samspel. Nu tror jag inte Joel har en uttalad diagnos. Men tror ändå att det kan finnas en gråskala bland diagnoser tex autism, ADHD hos majoriteten av befolkningen.

Vad händer med den stackars autistiske eleven som inte vågar ta för sig i fotbollen på hennes idrottslektioner?
Minns skoltiden när man spelade fotboll där det alltid var en klasskamrat som alltid blev vald sist på idrottslektionerna. Det sätter spår för livet.
2022-04-16, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tycker faktiskt att Anna är mest underhållande och det vore kul om hon vann. Jisses vad hon skulle spänna sig och tala om för alla tittare hur stark hon är... Jag hoppas hon blir kvar ett tag till och dessutom är hon ganska oförarglig. Linn har börjat visa sitt rätta jag och är inte alls så god och fin som hon låtsades i början. Negressen har fått ett barn till läste jag och det räckte tydligen inte med 5, varav den äldsta är 29 år. Jag hejar på Anna!!

Var läste du att Angela fått fler barn? Har bara sett att hon blivit mormor.
2022-04-16, 01:44
Medlem
Citat:

Uppsatsen:

Du skriver två C-uppsatser på lärarprogrammet. När du skriver dem beror på universitetets lärarprogram dock, men den första har ditt andraämne som fokus och den sista är fokus på ditt förstaämne. Vanligtvis brukar den sista C-uppsatsen vara upplagd för termin 9 eller 10.

I och med att hon presenteras som lärarstudent och att denna uppsats är publicerad 2020, skulle jag gissa på att hon, under inspelningens gång, hade åtminstone ett år kvar av sin utbildning att fullfölja.

Intressant att du hittade hennes C-uppsats! Kanske ska ögna igenom den när jag får tid

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in