2022-04-15, 19:38
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det kan nog stämma. En av de få videorna där man inte ens presenterar sig. Inget "Vi kommer från dumpen.se" eller "Din video kommer att läggas upp på ...". Nästan lite oartigt.

(Om det nu inte sker efter det mystiska 0:35-klippet.)
Konstigt med frånvaro av preseniation, men jag antar att utlänningen bara gick iväg sen, därav avslutades videon.
Citera
2022-04-15, 19:55
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Konstigt med frånvaro av preseniation, men jag antar att utlänningen bara gick iväg sen, därav avslutades videon.
Fast det är väl just i det ögonblicket de brukar hojta "Din video kommer att läggas upp på ..."? Så nånting måste ju ha hänt. En bil som tutar och vill fram? Ett billarm? Nån som vill ha Patriks autograf? Inkommande samtal?
Citera
2022-04-15, 19:59
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Fast det är väl just i det ögonblicket de brukar hojta "Din video kommer att läggas upp på ..."? Så nånting måste ju ha hänt. En bil som tutar och vill fram? Ett billarm? Nån som vill ha Patriks autograf?
Kanske var det utlänningens klan som väntade bakom hörnet, i så fall kom det till det läge som Gipsy-tears pratar om då det går över till regelrätta gatustrider, det är då jag menar att vår vän Joakim Lamotte ska komma in.
Citera
2022-04-15, 19:59
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag gissar att han blev så paff och starkt överraskad av att möta två vuxna istället för en tjej, så att han mer eller mindre tappade talförmågan och fick akut hjärnsläpp. "Shit happends" som dom säger borta i Skåne.
Citera
2022-04-15, 20:00
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Jag gissar att han blev så paff och starkt överraskad av att möta två vuxna istället för en tjej, så att han mer eller mindre tappade talförmågan och fick akut hjärnsläpp. "Shit happends" som dom säger borta i Skåne.
Måste ha blivit en våldsam chock för blatten, som hade hoppats på en ung kvinna och istället möter en mogen rockspätta och en skäggig höjdhoppare.
Citera
2022-04-15, 20:05
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Nytt avsnitt av Dumpenpodden kom ut nyss.

"Avsnittet blev lite flamsigare än vanligt. Mitt uppe i arbete så glömde vi totalt bort att önska er alla en glad påsk."

https://open.spotify.com/episode/0tQjuhpVVGqGjY3W8SxWGI
Citera
2022-04-15, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Ja, och allt detta med att han inte förstår vill Dumpen få att framstå som att han låtsats att inte förstå. Otroligt ohederligt förfarande även för att vara Dumpen, vilket inte vill säga lite.

Tror de kommer få det knepigt med den här uthängningen. Skulle inte förvåna mig om den avpubliceras inom ett rätt så snar framtid.

Dumpen blir alltmer patetisk. Sjöberg och hans kvinnliga medknarkare är lika pinsamma som gäddorna.
Citera
2022-04-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Jag får just den känslan att många kommentarer är skrivna av Dumpen själva. De flesta kommentarer stämmer så generiskt manusaktigt överens med det Dumpen vill berätta att det inte känns skrivet av en utomstående.

Att Dumpen skriver 90% av kommentarerna själva trodde jag alla förstod vid det här laget. Samma manus, samma ordval, samma meningsbyggnad. Fruktansvärt genomskinligt.
Citera
2022-04-15, 20:42
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Nytt avsnitt av Dumpenpodden kom ut nyss.

"Avsnittet blev lite flamsigare än vanligt. Mitt uppe i arbete så glömde vi totalt bort att önska er alla en glad påsk."

https://open.spotify.com/episode/0tQjuhpVVGqGjY3W8SxWGI
Patrik antyder i slutet om något stort som kommer att komma snart, med ord som t.ex. "vulkanutbrott". Min fantasi skenar iväg och funderar vilt på om dom möjligtvis har nosat upp en riktig kändis som fångats som gädda? Hmm... 🤔🥸 Vi får väl se.
Citera
2022-04-15, 20:49
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Fast det är väl just i det ögonblicket de brukar hojta "Din video kommer att läggas upp på ..."? Så nånting måste ju ha hänt. En bil som tutar och vill fram? Ett billarm? Nån som vill ha Patriks autograf? Inkommande samtal?
Han säger från ca 14:20 i dagens podd som förklaring på att det blev så kort; att dels han (gäddan) inte ville prata, och att han (Patrik) "orkade inte med en sån här idiot" och så var dom hungriga också.
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-04-15 kl. 20:54.
Citera
2022-04-15, 20:56
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Han säger från ca 14:20 i dagens podd som förklaring på att det blev så kort; att dels han gäddan inte ville prata, och att han "orkade inte med en sån här idiot" och så var dom hungriga också.

Ja, och att gäddan i text kunde perfekt svenska … Eh what? Riktigt jävla kass svenska. Rättstavat men det var allt. Undra om Sjöberg känner till Google translate?
Senast redigerad av Ålen 2022-04-15 kl. 20:59.
Citera
2022-04-15, 21:21
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Han säger från ca 14:20 i dagens podd som förklaring på att det blev så kort; att dels han (gäddan) inte ville prata, och att han (Patrik) "orkade inte med en sån här idiot" och så var dom hungriga också.
Japp. Noterade det. Dock ingen förklaring på varför åldersangivelsen i chat-kollaget var så kryptisk och vag med tanke på eventuella språkbarriärer.

Men det kanske var fiskerskan som var trött och hungrig och inte orkade vara tydligare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in