2022-04-15, 17:58
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Haha vad är detta, är uppenbart att invandraren inte fattar något alls. Och varför bryter den filmen så plötsligt. Vad hände sen? Varför valde de att klippa just där?
Jag gissar att den här chatten kommer plockas bort senare idag.
Vi har en medlem här som hjeter Gipsy-tears, han ville ha en utlänning. Eftrsom Dumpen bevarakr Flashback 24/7 så antar jag detta var ett led i den önskan som finns om att få tillfälle att njuta av tillagad gädda från Mellersta Östern.
Citera
2022-04-15, 17:59
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteffeJ
Jodå. Jag vet precis vem han är. Två barn och sambo (inte nu längre dock).
Jag fick info om att han jobbade på någon slags verkstad, men det är alltså fake news?
Citera
2022-04-15, 18:11
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
De har uppenbarligen tagit intryck av att en del (inavlade) medlemmar på Flashback tyckt att Dumpen inte hänger ut tillräckligt med MENA. Därför framställde de detta skräp under, får man förmoda, intagande av rushaltiga droger.
Eftersom Dumpen också har publicerat en hel del kvalitetsgäddor som är synnerliga pedofiler utan tvekan samt med hög nivå på konfrontationerna så framstår detta som en extremt bottennapp. Jag antar att pressen på att leverera en gädda från MENA var så brinnande stark att Patrik och Sara gick stenhårt in och fiskarna beordrades att leverera en arabgädda med full hast, och se så galet det blev.

Men vad menar du med rushaltiga droger i sammanhanget, kan du precisera hur du tänker här?
Citera
2022-04-15, 18:30
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag fick info om att han jobbade på någon slags verkstad, men det är alltså fake news?
Det var en felaktig trådgissning. Det var fel man. Våran man är statligt anställd.
Citera
2022-04-15, 18:32
Medlem
Citat:
Eftersom Dumpen också har publicerat en hel del kvalitetsgäddor som är synnerliga pedofiler utan tvekan samt med hög nivå på konfrontationerna så framstår detta som en extremt bottennapp. Jag antar att pressen på att leverera en gädda från MENA var så brinnande stark att Patrik och Sara gick stenhårt in och fiskarna beordrades att leverera en arabgädda med full hast, och se så galet det blev.

Men vad menar du med rushaltiga droger i sammanhanget, kan du precisera hur du tänker här?

Uthängningen av invandraren som inte kan svenska måste nog vara det största övergreppet hittills från Dumpens sida. Att inte ens kunna framföra åldern på ett klart sätt och bara gå på ren pöbelkänsla är otäckt. Speciellt med tanke på hur konstigt dom avslutar konfrontationen, det finns inte en chans att dom bara bryter videoinspelningen just där om något inte kommer fram precis därefter som gör att Dumpens material blir än mer värdelöst.
Citera
2022-04-15, 18:37
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Det var en felaktig trådgissning. Det var fel man. Våran man är statligt anställd.

Jämförelser hade gjorts i utseende som gav "övertygande bevis" men vi ser ju att det kan gå illa OM fel man pekas ut.

Flertal män i Uppsala med samma förnamn var lik den här killen.
Citera
2022-04-15, 18:38
Medlem
Pleurodess avatar
Vad det gäller den senaste uthägningen så skulle jag faktiskt tro att ifall inte någon han känner har sett honom på dumpen så har han ingen aning om att han blivit uthängd ens tror han åkte därifrån som ett frågetecken.
Vad det beträffar att Patrik lät som Dart Vader så tror jag att han var snuvig om man lyssnar ordentligt så är han tjock i halsen, var väl därför Sara var själv förra gången. Dom var ordentligt ur form bägge två denna gång helt enkelt.
Citera
2022-04-15, 18:48
Medlem
Ålens avatar
Nu vill man ju vet vad Gipsy tycker om ”mina barn”-mannen. Var det the real deal, Gypsy?
Citera
2022-04-15, 18:49
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteffeJ
Ja
Antagligen eftersom han inte jobbar med människor, en skattmas som är pedofil är bättre än en pedofil som är sysslolös.
Citera
2022-04-15, 19:00
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Vad det gäller den senaste uthägningen så skulle jag faktiskt tro att ifall inte någon han känner har sett honom på dumpen så har han ingen aning om att han blivit uthängd ens tror han åkte därifrån som ett frågetecken.
Vad det beträffar att Patrik lät som Dart Vader så tror jag att han var snuvig om man lyssnar ordentligt så är han tjock i halsen, var väl därför Sara var själv förra gången. Dom var ordentligt ur form bägge två denna gång helt enkelt.
Viktigt att Patrik och Sara är vid toppvigör då de skall möta upp och även bedöma vad som kan vara värt att ta i näten annars kan misstag ske.
Citera
2022-04-15, 19:16
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
...
Det kan nog stämma. En av de få videorna där man inte ens presenterar sig. Inget "Vi kommer från dumpen.se" eller "Din video kommer att läggas upp på ...". Nästan lite oartigt.

(Om det nu inte sker efter det mystiska 0:35-klippet.)
Citera
2022-04-15, 19:26
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Viktigt att Patrik och Sara är vid toppvigör då de skall möta upp och även bedöma vad som kan vara värt att ta i näten annars kan misstag ske.

Absolut det är jätteviktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in