2022-04-15, 20:38
Medlem
redrik.feinfeldts avatar
Sorgligt och värre kommer det bli, kan bara se en utgång för det här landet, finns inget annat på kartan, sen kan våra politiker skrika sig hesa över hur rädda de är för ryssen. Här ser de framtiden för sina barn och barnbarn. Någon säger inbördeskrig, ja det är väl inte otroligt, nästan självklart med den demografi och sammansättning av individer som föds upp i kommande generationer. R.I.P Sverige
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Helt riktigt, lagen och twitter är inte alls samma sak som lagen i mina ögon. Att ha rätt att yttra en åsikt betyder ingalunda att du har någon sorts rätt att stå oemotsagd. Om inte yttrandefrihet är lika för alla så är den ganska värdelös. Moral är en högst subjektiv konstruktion som inte kan appliceras på det här alls, även riktigt vedervärdiga åsikter måste få komma fram och samtidigt finns det ju heller ingenting som säger att bra åsikter kan vara immuna mot vedervärdiga motargument. Den som har rätt vinner. Inte den som skriker högst eller känner sig mest sårad. Som Chapelle säger, twitter är ingen verklig plats och spelar ingen roll.

Ibland får man skit på twitter och ibland knackar Expressen eller rent av Aschberg på dörren. Ingen av dem har makten att tysta någon med något annat än sina feelz. När polisen knackar på blir det annat. Eller en jihadist för den delen.

Fast, det blir ju effektivt en inskränkning då du betlaar med ditt karriär rykte och annat. DU blir nerskitad av media och ett drev inleds med det.. det är ju därför man inte kan säga ett pip om sionister? Har du inte insett det?
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazislayer
Efter 20 år av konstanta bombräder i mellanöstern, miljontals slaktade, så förstår jag varför dom hatar polisen. Dom vill knappast vara här, men har inget val. Deras länder är förstörda av västerländska bombräder.

Det hade jag också gjort ifall någon bombade sönder allt som betydde något för mig.

Något som svensken inte förstår sig på. Man har aldrig behövt konfrontera verkligheten på det sättet förut. Det tar emot för mycket för svensken att erkänna för sig själv att det är vårat fel att det som sker, sker.

Det är vi som har bombat deras länder, och vi har inte ett smatt att visa upp för det.

Våldet mot polisen är rättfärdigat enligt mig.

Så du gillar anarki, laglöshet och ödeläggelse? Bra, då kan vi låta invandrare skjuta ihjäl varandra i förorten utan att behöva lägga pengar på att utreda det.
Citera
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Problemt är ju att Svenskar inte ha någon tillväxt, man måste ju ha in folk annars krymper ekonomin, och gärna billigast möjligast arbetskraft. Därav massimmigration. Ni klarar tyvär inte att föröka er och då blir detta resultatet.. tyvärr har ni valt en annan väg och ser barnafödande som kvinnofällan .
Rena dumheter.

Du kan inbilla dig att invandring räddar Sverige men du har helt fel på många sätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
https://m.youtube.com/watch?v=0xFp4It6df8

Polis får sten kastad på sig.
Pungträff?
Sinnesjukt, polisen har ju för fan inte ens organiserat sig! Han kunde ju lika gärna fått den stenen i huvudet!
Citera
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noapojken2015
Yttrandefrihet i Sverige, det måste även musulmanerna acceptera ,så enkelt är det.

Det är inte yttrande frihet det är att kränka andras religioner. Så dumt.
Citera
2022-04-15, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duck-Lips
Eco Homo utställningen attackerades av kristna syrianer (läs: araber).

För 99 % av svenskarna är det en icke-fråga huruvida en 2022-årig jude uppspikad på ett kors var gay.

Jag bryr mig, kastar en förbannelse över dig 🤣
Citera
Medlem
leckerleles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazislayer
Efter 20 år av konstanta bombräder i mellanöstern, miljontals slaktade, så förstår jag varför dom hatar polisen. Dom vill knappast vara här, men har inget val. Deras länder är förstörda av västerländska bombräder.

Det hade jag också gjort ifall någon bombade sönder allt som betydde något för mig.

Något som svensken inte förstår sig på. Man har aldrig behövt konfrontera verkligheten på det sättet förut. Det tar emot för mycket för svensken att erkänna för sig själv att det är vårat fel att det som sker, sker.

Det är vi som har bombat deras länder, och vi har inte ett smatt att visa upp för det.

Våldet mot polisen är rättfärdigat enligt mig.

Haha oh herregud här har vi FBs absolut största cuck!
Gå och bygg med vego o dricka sojamjölk istället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Även en pung träffades

https://m.youtube.com/watch?v=0xFp4It6df8
Vilka äckliga horungar dom är alltså.
Vad fan har poliserna gjort för att förtjäna detta våldet?

Jag hade på riktigt tagit fram mitt tjänstevapen och skjutit skallen av stenkastarna på plats.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madx64
Jodå, det kommer de säkert lyckas med, tillsammans med massmedia

De kommer absolut inte påverkas det minsta. Allt reder ut sig genom att föreslå en utredning Eller så skyller man på tidigare partiers tid då de regerade och hur de underlåtit att uppdatera polisens manualer osv osv
Citera
2022-04-15, 20:40
Medlem
Finns en anledning till varför arabländer har drakoniska Sharia-lagar. Skicka orten-slöddret dit.
Citera
2022-04-15, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Det är inte yttrande frihet det är att kränka andras religioner. Så dumt.

Fantastiskt hur många av er som ser underkastelse och undfallenhet som lösning på potentiellt våld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in