2022-04-15, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Nej, helt fel. Svensken har skapat det här genom att rösta på partier som har tagit in miljoner människor som inte är kompatibla med ett västerländskt samhälle.

Problemt är ju att Svenskar inte ha någon tillväxt, man måste ju ha in folk annars krymper ekonomin, och gärna billigast möjligast arbetskraft. Därav massimmigration. Ni klarar tyvär inte att föröka er och då blir detta resultatet.. tyvärr har ni valt en annan väg och ser barnafödande som kvinnofällan .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Jag kan bara tänka mig hur Muhammed hoppar jämfota av ilska i himmelen. Han ville skapa en kärleksfull och omtänksam religion, nu används hela hans koncept till 99pct för att mörda, bränna och vara allmänt aggressiv. Det är dags för Mr.M att komma tillbaka och städa upp lite nu

Tack! Äntligen en sansad analys! Jag böjer mig för din kloka ord.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Nej, helt fel. Svensken har skapat det här genom att rösta på partier som har tagit in miljoner människor som inte är kompatibla med ett västerländskt samhälle.

Tack för den du! Vi lever på er och tar era kvinnor medan ni lägger ert hopp på ensamkommande ukrainska kvinnor.
Citera
2022-04-15, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
https://www.facebook.com/joakim.lamotte/videos/675133787110978

Här kör dom den stulna polisbilen innan den sätts i brand.

Ha ha ...det här är helt underbart. Som vilken pilsnerfilm som helst. Det är inte tragiskt längre. Det är humor. Som sagt, 1-0 Örebro mot Linköping. Ser med spänning fram emot vad Linköping kan hitta på för att trumfa. Hmmm... någon i Linköping som kan flyga helikopter?
Citera
Medlem
Beta-Bums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Låt mig summera:

Lördag och allsvenskt derby i en större svensk stad. Resultat, sönderslagen egendom och misshandlade poliser. Mina skattepengar rakt ner i sjön! För vad? 22 bögar som springer efter en boll? Alla white trash aka fotbollshuliganer bör sättas på en båt och skickas till Ukraina så ryssen kan få träna på prickskytte.
Klassiskt trolltrick med "Whataboutism".
Vill du ta upp det gör det i en annan tråd.
Citera
Medlem
Jag tror våra gäster har fått det här med majbrasa lite om bakfoten
Citera
Avslutad
https://m.youtube.com/watch?v=0xFp4It6df8

Polis får sten kastad på sig.
Pungträff?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Han borde få ett AK-47 skott genom hans hedersmedalj

Genom sin hedersmedalj heter det Du borde sluta skolka från SFI-lektionerna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Man har nog lite dåliga minnen från Ådalen. Det blev rätt upprört efter det.
https://en.wikipedia.org/wiki/%C3%85dalen_shootings

Bravo 👏🏻
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Du lider av stockholmssyndrom och inget annat (om du är svensk). Du vet mycket väl hur det ligger till i verkligheten oavsett dina idiotiska länkar. Självklart kan man hitta isolerade fall när t.ex. kristna gjort något. Världen är stor. Nu handlar det dock om hur ofta och hur utbrett sådant här beteende är bland muslimer jämfört med någon annan religion.
Upploppen hade inte skett om inte koranbränningen skett, enkelt.
Berätta nu för mig vad nyttan med koranbränningen är.
Om du inte kan det så kan du bara erkänna att du försvarar en värdelös aktion som enbart kostar skattebetalarna pengar.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
. I andra moseboken (20:4) står det "Du skall inte göra dig någon bildstod eller avbild av någonting uppe i himlen eller nere på jorden eller i vattnet under jorden...

Samma Gud som er tydligen

Varför tar du en bok, skriven av människor för 2000 år sedan, bokstavligen? Är du verkligen så dum?

Visst kan det finnas bakomliggande sanningar i religionerna men alla andra förutom muslimerna har ju vett nog att år 2022 ej ta en bok skriven av människor bokstavligt.
Citera
2022-04-15, 20:33
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Har pederasten fått tillstånd att varje dag på året åka till en ny svensk stad för att försöka skapa kravaller med sina jönserier?

Utvisa pederasten på livstid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in