2022-04-15, 20:28
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmi
Va?
Haha fel citerad, inte du. Sorry
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Du vet inte vad du pratar om.

Problemet med muslimer är globalt och gäller samtliga religioner. Judar, hinduer, buddhister, kristna och ateister vet att muslimproblemet är världens största problem.

Jag kan bara tänka mig hur Muhammed hoppar jämfota av ilska i himmelen. Han ville skapa en kärleksfull och omtänksam religion, nu används hela hans koncept till 99pct för att mörda, bränna och vara allmänt aggressiv. Det är dags för Mr.M att komma tillbaka och städa upp lite nu
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG
Hahahha problematiken är att dessa som gör sådant inom kristendomen stängs av. De är inte kristna.

Men ni muslimer accepterar våldtäkt etc. Haha

Nej, faktist begravdes det och man döljde det länge innan det inte längre gick att dölja, det är allmänt välkännt. Har du stöd för det senare påståendet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Håller med tyvärr. Det enda som kommer att ske och det kommer att ske snabbt, är lagändringar vad gäller yttrandefriheten.

Inte omöjligt att det sker. Våra politiker är ju kända för att stryka muslimers pungkulor medhårs.

Det enda som kvarstår är att lämna landet.
Citera
Medlem
Svarta-Skatans avatar
https://www.facebook.com/joakim.lamotte/videos/675133787110978

Här kör dom den stulna polisbilen innan den sätts i brand.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
OK, jag väljer Sverige och polisernas sida.

Paludan har rätt till beskydd enligt vår grundlag. Detta med yttrandefrihet är komplicerat, hur korkad någon än är så ska denna skyddas från våld. Men sen finns också verkligheten, och mänskliga känslor.

Nästa gång kan det vara vår egen tur att stå på torget och provocera.
Därför är det viktigt att villkorslöst försvara yttrandefriheten, för den är ständigt utsatt för attack.
Citera
Medlem
Rikspolischefen kommenterar händelserna i Linköping och Norrköping.

Polisen: Rikspolischefen kommenterar händelserna i Linköping och Norrköping.

Torsdag den 14 april uppstod våldsamma upplopp i Linköping och Norrköping inför genomförandet av tillståndsgivna allmänna sammankomster. Rikspolischef Anders Thornberg kommenterar händelserna.

– Det som hände i Linköping och Norrköping är fullständigt förkastligt och kommer aldrig att accepteras. Jag har försäkrat mig om att de medarbetare som skadats har tagits om hand.

Vi lever i ett demokratiskt samhälle och en av polisens viktigaste uppgifter är att se till att människor kan använda sina grundlagsskyddade rättigheter att demonstrera och uttrycka sin åsikt.

Polisen ska inte välja vilka som har den rätten men alltid ingripa om brott sker. Att ge sig på poliser och polisens utrustning är ett angrepp på både rättsstaten och demokratin. Vi ska göra vårt yttersta för att lagföra de som varit inblandade i både upploppen och skadegörelsen, säger rikspolischef Anders Thornberg.

https://polisen.se/aktuellt/nyheter/2022/april/rikspolischefen-kommenterar-handelserna-i-linkoping-och-norrkoping/
Citera
Medlem
Internationell media fullständigt förfärade över polisens passivitet mot muslimer som tillåts agera brutalt utan att skjutas och släpas ut ur landet

https://avisendanmark.dk/artikel/otte-anholdt-under-paludans-koranafbr%C3%A6nding-i-stockholm-forstad
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Rasistiskt!!!!

Man har nog lite dåliga minnen från Ådalen. Det blev rätt upprört efter det.
https://en.wikipedia.org/wiki/%C3%85dalen_shootings
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
Jobbar 07.00-16.00 å även då har jag rast och dylikt att vara på FB. Antar du inte fattar vad jag pratar om.... Vi arbetare betalar dig och 700.000 till från fjärran land.
Och du tror att alla 2 miljoner utrikesfödda inte heller jobbar och sliter?
Om inte, varför skrev du då som du gjorde?
Citera
2022-04-15, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Ni gör det fast er religion förbjuder avbildade av Gud.Ni går emot er egen lära.men va vet ja

Vad är det för gud ni dyrkar egentligen? Som tydligen har ett sådant ego att han ej klarar av att ens avbildas. Låter inte direkt som någon allsmäktig gud, snarare en självisk, lättkränkt demon.
Citera
2022-04-15, 20:29
Medlem
En offentlig koranbränning per vecka borde ske i varje kommun, bara för att påminna pedofildyrkarna om att det här är Europa och inte något skitigt muslimskt kalifat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in