2022-04-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Svensk värdegrundspolis. Utbildad på Södertörn. De får under hela utbildningen lära sig att det är syyyyynd om muslimer och att vita människor är djävulens avkomma.

Du vet att det går väldigt konkret att bevisa att vita människor skapa mest destruktion på planeten? Det kan objektivt påvisas.. bara satt du vet hehe.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Du gör ju mkt...
Dom som bör göra något här är de anhöriga till upploppsmännen och hemskt gärna ev arbetsgivare(lär dock va få). Dom bör få sparken från ev jobb bli av med all form av ssmhällelig ersättning och sen till slut enkelbiljett från landet. Osvsett nationstillhörighet då dessa bryter sitt samhällskontrakt totalt. Helst via plastbåt så de får se hur eftertraktade dom är vid anländande till annat geografiskt område!!!
Citera
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Polisen sitter i en knivig sits. Förr gav man inreseförbud till Paludan. Men sen fick han svenskt medborgarskap genom legitimering. Så nu har han en ovillkorlig rätt att komma in i Sverige och grundlagsrätt att ansöka om allmän sammankomst. Så han kan bränna hur många koraner han vill över hela Sverige. Polisen måste lägga en massa resurser.

Kollar man stram kurs facebooksida så brände dom koranen i jönköping tidigare idag. Han verkar köra nån turne.
Jag säger som jag brukar. Får man potentiellt dödande stenar kastade på sig bör man svara med potentiellt dödliga hålspetskulor. Det ska svida ordentligt om man g ger sig på polisen.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Jaha, och?

Du bevisar bara att du stöder de muslimska terroristerna.
Nej, det bevisar enbart att folk i den här tråden är hycklare
Citera
2022-04-15, 20:24
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Du fattar att det enda som kommer ske är att lagen kommer ändras, det vill säga Paludan förstör yttrandefrihetslagen. Du kommer inte skratta när detta skett
Nej, jag fattar inte det. Jag accepterar inte det. Och de flesta vettiga människor håller med mig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Haha han bryter..
Du menar som varenda apa man ser i Örebro, Norrköping, Linköping?..

Om dom nu är apor så gör något åt saken. Uppenbarligen behövs det en utlänning som inte ens kan prata ordentlig svenska för att något ska hända. Släpp tangentbordet och ge dig ut på gator och torg. Ni är en klen ras och kommer att bli slavar under sharia. Allahu Akbar!!! Apropå yttrandefrihet.

Vart är Flashback Rambos när white trash svenne bananer AKA fotbollshuliganer genomför upplopp och är våldsamma? Alla fotbollshuliganer borde hängas offentligt på öppen gata så lilla Torsten och Sixten skräms från fotbollshuliganism. Mina skattepengar ska inte gå till att rensa upp efter fotbollshuliganer utan jag skulle hellre betala för att få dom skjutna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Men vad fan sysslar polisen med?

Just nu: Polisbil kapad av kravallande muslimer i Örebro
https://www.friatider.se/just-nu-polisbil-kapad-av-kravallmuslimer-i-orebro

Ha ha... ja det här är mer en dålig komedi än myndighetsutövande.

Dock måste jag säga att det nu är 1-0 till Örebro jämte Skäggetorp. Som jag förstår det har man faktiskt KÖRT RUNT med erövrade polisbilar i Örebro - så långt klarade man det inte i Skäggetorp. 1-0 som sagt.

Men, det ska tydligen bli returmatch snart då Dansken tydligen kör en runda till. Något säger mig att en koranförsäljare någonstans i Danmark har tjänat en hacka på att sälja många koraner till den här herren
Citera
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Min religion kommer först och sålänge jag lever så kommer ja kämpa emot islams fiender

Du borde söka hjälp, som så många andra muslimer.
Ni begår våld och slaktar människor pga en psykisk sjuk mans fantasier från 1400 år tillbaka i tiden. Hur ni inte har förmågan att inse detta när muslimerna pga sina primitiva ideal är långt efter i utvecklingen, medan andra folk och framför allt ateister tar tekniska stormsteg.
Varför skulle en sådan gud existera som låter sina följare existera som lågutbildade, fattiga, aggressiva fånar medan andra folk belönas med sans, kunskap och rikedomar?

Gillar du i så fall att din "gud" förnedrar dig på detta sätt?
Citera
Medlem
Må Paludan vara en udda figur, men liksom barnet i sagan om "Kejsarens nya kläder" som pekar på den nakne kejsaren och utbrister "men han är ju naken" så visar Paludan vad de flesta vet men inte vågar yppa - lättkränktheten och den inneboende aggressionen, hatet mot vårt samhällsskick ligger ständigt och pyr hos en stor andel MENA o andra med muslimska rötter, vad som händer nu är att sådant inneboende kaos beteende får utrymme att brista utan spärrar, tja vi är många som vet men normen skall vara att inte låtsas om utan att titta bort, bortförklaringar kommer, är det inte Paludans fel blir det väl Putin som får skulden

Detta är en väckarklocka som tyvärr måste ringa högt och ljudligt!
Citera
Avslutad
Citat:
Och som etnisk muslim så tolerar jag inte att en dansk jävel kommer till Sverige för att uppvigla och framprovocera bränderna..Han bör få ett nackskott

Och just den här inställningen är anledningen till att det ser ut som det gör i era muslimska hemländer. Det är anledningen till att ni får fly. Skaffa lite jävla självinsikt och visa att du är intelligentare än ett djur istället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Du fattar att det enda som kommer ske är att lagen kommer ändras, det vill säga Paludan förstör yttrandefrihetslagen. Du kommer inte skratta när detta skett

Håller med tyvärr. Det enda som kommer att ske och det kommer att ske snabbt, är lagändringar vad gäller yttrandefriheten.
Citera
2022-04-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ni gör det fast er religion förbjuder avbildade av Gud.Ni går emot er egen lära.men va vet ja

Vart står det? Står det att man inte får rita av Jesus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in