2022-04-15, 20:25
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmi
Dom som bör göra något här är de anhöriga till upploppsmännen och hemskt gärna ev arbetsgivare(lär dock va få). Dom bör få sparken från ev jobb bli av med all form av ssmhällelig ersättning och sen till slut enkelbiljett från landet. Osvsett nationstillhörighet då dessa bryter sitt samhällskontrakt totalt. Helst via plastbåt så de får se hur eftertraktade dom är vid anländande till annat geografiskt område!!!
Nyss var ju vi Svenskar fega fittor?
Citera
Medlem
SGDFs avatar
Om NMR hade bränt fyra polisbilar, stulit en buss och skickat poliser till sjukan så hade insatsstyrkan satts in.

Vad är det för fittor till beslutsfattare i den här löjliga situationen?
Citera
Medlem
covf33fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Haha, alla vet ju att i Aghanistan och Pakistan så har mer än 80% av männen regelbundet knullat småpojkar.

I den muslimska världen så är det standard att våldta småflickor och gifta sig med dem.

Muslimer är vedervärdiga
Glöm inte bort åsnorna också
Citera
Medlem
Märks att alla här inne som jämför kristna med muslimer inte kan något.

Börja studera teologi
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Nej, det bevisar enbart att folk i den här tråden är hycklare

Du vet inte vad du pratar om.

Problemet med muslimer är globalt och gäller samtliga religioner. Judar, hinduer, buddhister, kristna och ateister vet att muslimproblemet är världens största problem.
Citera
Bannlyst
Citat:
Paludans koranbränning kan enbart leda till tre saker:
1. Sverige annulerar Paludans medborgarskap
2. Sverige ändrar lagen
3. Paludan får fortsätta sin koranbränning och låta skattebetalarna punga ut miljontals kronor innan han antingen blir mördad eller tröttnar på sin aktivism (eller åker fast för pedofili)

Paludans koranbränning leder enbart till splittring i landet, dåligare förhållanden med övriga världen, samt en ökad kostnad för samhället.
De som sitter och försvarar Paludan myser när Sverige brinner och det är kaos på gatorna.
4. Han är ett psykfall. Vem släppte ut honom?

Svårt att förstå varför tillåta en sådan person härja fritt. Han låter som en galen religiös fanatiker som med sina onödiga provokationer orsakar miljonomkostnader.
Citera
2022-04-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Låst?Tillskillnad från dig så tror jag inte att jag en gång var en fisk som fick ben och började gå,jag tror inte jag varit en apa..Det där är bullshit teorier !!Världen är för perfekt uppbyggd,tror inte på att det är en slump..

Perfekt uppbyggd, ert eviga ödestuggande.. jag tror det är några stycken fler som inte tycker det är så perfekt uppbyggt ikväll förutom de som arbetar utifrån er manual..

Du är en medmänniska, hoppas du kommer vara stolt över handlingarna i livet och inte i vad som händer efteråt…
Citera
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Personligen tycker jag Paludan är en mupp, men han är extremt effektiv i att visa hur muslimer inte hör hemma i ett sekulärt samhälle.
+1 Han är verkligen rätt dum i huvudet men wsom du säger han får fram muslimernas äkta sida.
Citera
Medlem
Citat:
Det var skinheads som förstörde utställningen.

Jag är inte säker på att de kan betecknas som kristna.
Citera
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
I Sverige får tycka och tro att folk har skeva tankar och visa det genom att bränna upp ex koranen, bibeln, ett partiprogram eller Emil i Lönneberga böckerna.

Men i Sverige är förbjudet att förstöra andra människors (eller samhällets) ägodelar så du får inte stara upplopp och bränna bilar eller förstöra butiker.

Exakt.

Och man får framförallt inte skada andra människor genom att kasta sten, takpannor och bangers i deras huvuden.

Inte heller gängskjuta, förnedringsråna eller gruppmisshandla individer.
Citera
Medlem
BicOriginals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leckerlele
Såg en video på TikTok där en gedigen champinjon-hats muslim sa att dessa vildar enbart gör sig till förlorare och att dansken är den som är vinnaren återigen, pga att dom beter sig som som gör när nån bränner deras ”heliga” bok.
Han har ju rätt i det han säger!

Hade dansken stått där själv utan åskådare o bränt den där boken han hade ju sett ut som en looser.

Men 90% av dessa parajumpers muppar är ju enbart där för att få kasta lite sten på polisen o skrika på arabiska utan att bli gripen. Fegisarna visar ju inte sitt tryne ens engång.

länka
Citera
Medlem
Bra att polisen blir attackerad av de gängkriminella muslimska hundlortarna.Snart måste polisen börja skjuta dom och brakar det loss,inbördeskriget är ett faktum och alla muslimer kastas ut eller dräpa på plats. 🐷👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in