2022-04-15, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Jag är en som spricker hål på det hyckleri som florerar på Flashback.
Det är hyckleri att kalla muslimer för ociviliserade apor som går till fysiskt angrepp när någon skändar deras religion.
Men samma sak har skett när man skändat kristendomen:
https://www.qx.se/samhalle/29511/aterblick-ecce-homo-satte-varlden-i-brand/
https://sverigesradio.se/avsnitt/ecce-homo-nakenbilden-och-kyrkobraket

Hur vet du att det var kristna som hotade etc? Jesus är profet även för muslimer så sannolikheten är rimligt stor att det var muslimer även i de fallen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Och som etnisk muslim så tolerar jag inte att en dansk jävel kommer till Sverige för att uppvigla och framprovocera bränderna..Han bör få ett nackskott

Ja men då är det väl honom ni ska ge er på och inte Polisen. Polisen är ju bara satt för att vapenlöst uppehålla nån form av ordning. Medan era skitungar beväpnar sig med Sten och stenbumlingar.
Citera
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Svara på frågorna jag ställde istället:

Tycker du att de som eldar polisbilar förtjänar döden?
Förtjänar de som kastar stenar, takpannor och bangers i människors huvuden att dö?
Jag anser att de ska få kännbara fängelsestraff och sedan utvisas ur landet.

Personer som inte kan hantera sin kränta heder när koranen brinner, de ska inte bo i Sverige.

I Sverige får man uttrycka och demonstrera sin avsky för åsikter man inte gillar, t o m genom att bränna böcker som koranen.
Men man får inte förstöra andras egendom med bilbränder, bränna polisbilar eller förstöra butiker med upplopp.
Citera
Avslutad
Till vänsterpatrasket som skyller på Rasmus Paludan...

Var det tecknarna på Charlie Hebdo som blev avrättade som var förövarna också? Fick de skylla sig själva?
Citera
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Skrämmande att S och vänsterväljare sitter och hatar på Paludan just nu i stället för dom som kastar sten mot polisen och bränner upp deras bilar. Vänsterns SVT-hjärnor ser vilddjuren som offer i detta och att det är högerextremism som är orsaken till allt ont

Snacka om att leva i förnekelse

Det sjuka i kråksången är att media och politiker vill denazifiera landet. Hmm jag känner igen den retoriken!!!
Citera
Avslutad
Citat:
Hoppas han dör

Han borde få hedersmedalj
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Och som etnisk muslim så tolerar jag inte att en dansk jävel kommer till Sverige för att uppvigla och framprovocera bränderna..Han bör få ett nackskott

Vad har du för jävla rätt att sätta dig emot svensk åsikts- och yttrandefrihet. Åk hem till ditt muslimland där du hör hemma. Misstag att släppa in dig i landet.
Citera
2022-04-15, 20:18
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiggeO
Vad Paludan vill är att tydliggöra detta så att tillräckligt många väljare sansar sig och röstar på SD (o kanske M) - ju värre motreaktioner, desto fler som tar till höger.
Olyckligtvis har vare sig M eller SD några i närheten tillräckliga radikala förslag på utökningar av polisen.
Citera
Medlem
AnonymStammiss avatar
Det dessa korkade ungdomar/vuxna män som kastar sten och bränner polisbilar inte förstår är att det är denna reaktion Paludan önskar. Detta får muslimer att se dåliga ut och gynnar Sverigedemokraterna.

Vinnare:
Rasmus Paludan
Sverigedemokraterna

Förlorare:
Skattebetalarna
Polisen
Muslimer

Världen vore bättre utan stenkastarna och Paludan. Sen är det grymt pinsamt att polisen låter sina bilar och utrustning bli stulna. I vilket annat land är polisen så vek? Detta kan vi tacka genusforskning och feminismen för.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Jag njuter inte av det. Tvärtom äcklas jag av de härinne som hejar på spektaklet.
Hyckleri.

Är du rädd för att allmänheten ska få en bild av verkligheten, är du sosse må tro..
Citera
Medlem
leckerleles avatar
Såg en video på TikTok där en gedigen champinjon-hats muslim sa att dessa vildar enbart gör sig till förlorare och att dansken är den som är vinnaren återigen, pga att dom beter sig som som gör när nån bränner deras ”heliga” bok.
Han har ju rätt i det han säger!

Hade dansken stått där själv utan åskådare o bränt den där boken han hade ju sett ut som en looser.

Men 90% av dessa parajumpers muppar är ju enbart där för att få kasta lite sten på polisen o skrika på arabiska utan att bli gripen. Fegisarna visar ju inte sitt tryne ens engång.
Citera
Medlem
Citat:
Är det vi som är äckliga och bränner heliga böcker på torg för provocera fram reaktioner ...Det är ni som är hycklande svin

Hahaha, det är en pedofilbok! Det har ingenting med Gud att göra!

Inavlade pedofilälskande muslimer kallar den för helig, lmfao.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in