2022-04-15, 20:03
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Prova att köpa en Hammarby-flagga (som du då själv äger) och åk till en fotbollsmatch där Hammarby spelar, gå fram till de värsta Hammarbyhuliganerna, och bränn denna flagga (som du själv äger) alldeles framför dessa huliganer, samtidigt som du uttalar diverse okvädningsord om Hammarby som lag.

Vi kan ju fundera över vad som skulle hända.

Men det är helt lagligt att göra så, och skyddat av grundlagen.

Du får bränna hur många flaggor du vill i sverige men inne på en fotbollsarena ärvdet förbjudetvatt elda
Citera
2022-04-15, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG
"När ni möter dem, som är otrogna, så halshugg dem, tills ni anställt ett blodbad bland dem! Slå dem då i bojor!"*(Qur'an*47:4)

"Ni ska bekämpa dem, för GUD kommer att straffa dem i era händer, förödmjuka dem, ge er seger över dem, och lugna de troendes hjärtan."*(Qur'an*9:14)

Detta är koranen.. är ni chockade ???

Här nedan följer verser från bibeln.

Ser ni skillnaden?

Matteusevangeliet 26:52 Då sade Jesus till honom: ”Stick tillbaka ditt svärd. Alla som griper till svärd skall dödas med svärd.

Sträva efter frid med alla och efter helgelse. Ty utan helgelse kommer ingen att se Herren. Hebreérbrevet 12:14

Löna inte ont med ont eller skymf med skymf. Tvärtom skall ni välsigna, eftersom ni är kallade att ärva välsignelse.
Ty den som älskar livet och vill se goda dagar skall avhålla sin tunga från det som är ont och sina läppar från att tala svek.*
1 Petrusbrevet 3:9,10

Ja, givetvis är kristendomen mer sansad och förståelig. Den andra är bara barbarisk och ologisk
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm
Helt säker på det? +600.000st nysvenskar får rösta vid kommande val. Sverige är kört!

Vilket är en stor del av problemet, sossarna har förstört demokratin och valets legitimitet i och med detta. Man har aktivt förändrat valresultatet till sin fördel i decennier, otroligt hur exempelvis M kan ha gått med på det. 90% av dessa röstar vänster, det vet alla och det säkrar makten för sossarna.

Tänk om SD aktivt föst in miljoner som man vet röstar på SD och förhindrat demokratin och valets legitimitet på så sätt, vilket liv det hade blivit. Det är precis det sossarna och vänstern har gjort nu i decennier, man har även lovat muslimska brödraskapet platser och framgång i Sverige för att få ännu fler sådana röster. Sossarna är ett invandrarparti och islamistparti idag.
Citera
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Så varför ger du historie lektioner för då

Jag kanske överskattade dig då du åtminstone verkade vara läs- och skrivkunnig.
En varm rekommendation är att du lämnar din fantasireligion och våldsdyrkan och fokuserar på att utbilda dig, exempelvis inom något tekniskt intellektuellt område.
Använd energin där du har någon nytta av det och inte på något som gör att praktiskt taget varje annan människa som ens lite kan hålla nerverna under kontroll lyckas bättre i livet än dig.
Citera
2022-04-15, 20:05
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Verkar onekligen att det är dags att ta in militär mot djuren

Det kommer maggan aldrig våga! Hade Moderaterna/SD varit vid makten hade vi redan sett militären på plats.
Citera
Medlem
Härligt att se Paludan sätta fingret på hur långt det gått i detta jäkla Sverigestan, Paludan är en hjälte, till skillnad från de landsförrädare som sitter och försvarar dessa motbjudande våldsverkare och ligister.
Citera
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hras
Lyckades den kapade polisbussen lämna området? Är den ute och far på gatorna nu?

Dom satte eld på den.
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Polisen hade inte tillåtit dig att göra så, mycket för din egen skull. Prova får du se.

Då kan man ju undra varför de tillåter Paludan att utföra sina vansinnesprovokationer.

Jag håller med dig om att man inte borde tillåta detta, för den allmänna säkerhetens skull.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG
"När ni möter dem, som är otrogna, så halshugg dem, tills ni anställt ett blodbad bland dem! Slå dem då i bojor!"*(Qur'an*47:4)

"Ni ska bekämpa dem, för GUD kommer att straffa dem i era händer, förödmjuka dem, ge er seger över dem, och lugna de troendes hjärtan."*(Qur'an*9:14)

Detta är koranen.. är ni chockade ???

Här nedan följer verser från bibeln.

Ser ni skillnaden?

Matteusevangeliet 26:52 Då sade Jesus till honom: ”Stick tillbaka ditt svärd. Alla som griper till svärd skall dödas med svärd.

Sträva efter frid med alla och efter helgelse. Ty utan helgelse kommer ingen att se Herren. Hebreérbrevet 12:14

Löna inte ont med ont eller skymf med skymf. Tvärtom skall ni välsigna, eftersom ni är kallade att ärva välsignelse.
Ty den som älskar livet och vill se goda dagar skall avhålla sin tunga från det som är ont och sina läppar från att tala svek.*
1 Petrusbrevet 3:9,10

Jag föredrar det gamla testamentet...

Öga för öga, tand för tand osv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Staten har gett upp.
Detta visar hur förlorat vårat samhälle är.

I lägenheterna runtomkring sitter 90 åriga pensionärer och skakar och ser elden sprida sig mot deras bostäder samtidigt som polisen retirerat och brandkåren inte kan åka in då de får framrutan krossad som igår i Norrköping. Detta landet är TOTALT förlorat, ni som inte ser det måste vara totalt blinda.

Dags att köpa in skydd för sin egna familj nu, det håller inte det här längre.
Jag personligen kommer inte acceptera när den här skiten kommer för tätt inpå, då går jag loss totalt.

Ja och det äckliga är att ingen försöker hjälpa till, men pensionärerna kanske inte brinner inne utan bara byggnaden, säger fege svenne och låter muslimerna ta död på de gamla!
Citera
Medlem
Det här är helt sant. Köpte en koran idag som jag kommer att använda på följande sätt.

Varje gång min hund rastas och bajsar så ska jag riva av en sida från koranen och plocka upp hundbajset med den. Så kommer jag göra tills varenda sida i koranen har använts till min hunds bajsplockande.

OnT: Jag får info från folk jag känner i Örebro att det snart kommer urarta ännu mer. De inväntar lite tills det blir mörkare enligt rykten, för svårare identifiering. Vi får väl se..
Citera
Medlem
Kan man få ett inbördeskrig innan man ska sova för alltid!!
Så djävla less på dessa blattar!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in