2022-04-15, 19:58
Medlem
Just detta jag och min familj har börjat sparat pengar och tänkt flytta ifrån detta sorgliga land...

Min fråga är; Ifall detta skulle hända i tex Spanien, skulle det va lika mjäkigt utav poliserna där eller skulle det va snabbt över för demonstranterna?
Citera
Medlem
Conny63s avatar
Tack era äckel till politiker som förstört detta land . Man känner inte igen sig i nån stad längre .
Citera
Medlem
Hrass avatar
Lyckades den kapade polisbussen lämna området? Är den ute och far på gatorna nu?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiggeO
Och i ett tidigare inlägg sägs att polisen skjutit mot sin egen shanghaiade bil. Det låter som en komedi (En ding, ding, din, ding värld om någon sett den), men tyvärr så är detta verklighet i dagens Sverige.
Handfallna poliser som är för få och som troligen fått order om att inte bruka våld. Vi behöver inte längre fråga "Vart är vi på väg?" - det troliga är någon form av lågintensivt inbördeskrig, att någon får nog och börjar skjuta urskiljningslöst och att svaret från kaoz-folket blir samma våld mot offer som ser ut att vara "ursvenskar" - sedan är vi i hissen.
Frågan är om detta är Paludans mål?

Varför tror du det är en turné, det är klart att det är detta han vill visa. Det finns ingen reson enligt sekulär världssyn i reaktione, precis det han vill åstadkomma vad jag förstår
Citera
Medlem
pelle.baumgarths avatar
Muslimer och alla andra som döms för våldsamt upplopp
skall givitvis utvisas efter ha fått ett kännbart straff,
om dessa invandrat till (s)lödder(s)verge !
Ny lag angående PUT måste införas så att dessa invandrare-
PUT kan återtas.
Övriga skall få ett kännbart straff.
Hade jag fått bestämma skulle dessa individer dömas,
enkelt och kort sagt till döden för uppvigling......!
Sverige måste införa dödsstraff för dessa as enl. min mening !
Sverige skall vara stängt för slödder från andra länder !
Jag önskar detta även gällde det infödda sossedrägget
som redan är här.
Citera
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
ZooSSarna börjar skaka inför valet....

Helt säker på det? +600.000st nysvenskar får rösta vid kommande val. Sverige är kört!
Citera
Medlem
Där vek polisen ner sig.
Demokratin och yttrandefriheten förlorade idag, detta landet är helt förlorat.
Citat:
Ramus Paludan kommer inte få genomföra sin allmänna sammankomst. Det har polisen beslutat.

–Det är ett väldigt tungt läge. Vi har flera fordon som är satta i brand. Ytterligare en poliskollega är skadad. Beslut har fattats om att den allmänna sammankomsten inte ska genomföras, situationen tillåter inte det, säger Diana Qudhaib, polisens presstalesperson.

100% att Paludan bränner dubbel så många koraner på andra platser bara.
Jag har köpt hem ett flertal, ska bajsa på dom tänkte jag.
Citera
2022-04-15, 19:59
Medlem
covf33fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hras
Lyckades den kapade polisbussen lämna området? Är den ute och far på gatorna nu?
Tror de krocka den i en annan brinnande polisbil sen, kromkoll nämde för det ett par sidor sen
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Höhö. Jag bor i ett sånt område. Provocera? En bok som blir bränd? Som han själv äger? Är du en 4chan-användare?

Prova att köpa en Hammarby-flagga (som du då själv äger) och åk till en fotbollsmatch där Hammarby spelar, gå fram till de värsta Hammarbyhuliganerna, och bränn denna flagga (som du själv äger) alldeles framför dessa huliganer, samtidigt som du uttalar diverse okvädningsord om Hammarby som lag.

Vi kan ju fundera över vad som skulle hända.

Men det är helt lagligt att göra så, och skyddat av grundlagen.
Citera
Medlem
Joneskuusis avatar
Påsken i Sverige 2022, kristendomens största högtid, en dansk eldar koraner och muslimer eldar polisbilar, svensken betalar glatt notan utan att protestera.
Gustav adolf den store vrider sig i sin grav
Citera
Medlem
Dessa lusar hade kunnat pröva detta i Mexico eller Ryssland. De hade blivit avlivade och torterade på plats, men i Sverige ska vi ha dialog.. Och den ansvariga Morgan Johansson twittrar att det är oacceptabelt, som att hans jävla text ska göra skillnad.
Citera
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hras

Ska tydligen har körts in i en annan brinnande polisbil och fattat eld. (Polisbuss)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in