2022-04-15, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hras
Lyckades den kapade polisbussen lämna området? Är den ute och far på gatorna nu?

Skrevs i tråden att den var krockad.med en brinnande polisbil.
Citera
Medlem
Rasmus Paludan har dubbla medborgarskap.
Som muslimen i tråden säger: han behöver inte provocera folk.
Om vi hade haft en stark statsmakt hade aldrig kaozmänniskor blivit det problem det är nu.
Helt oacceptabelt som en stor statsman sa, att de ska köra omkring i polisbil med sköldar.
Last night in Sweden …som en annan sa, för rätt länge sen.Pinsamt ända ner i tårna att följa utländsk medierapportering nu.
Citera
Medlem
Att slänga sig med incel, du känner Inge invandrare och rasist mot någon som tycker att det är sjukt illa att dom bara inte kliver in hårdare och ta dom som tydligen inte fattar hur man ska behandla andra är otroligt hjärntvättad och snälla tänk ett varv till.
Citera
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Att inte poliserna vågar använda vapen när det slängs stenar mot ansikte och huvud, man skulle amvända vattenkanon och gummikulor åtminstone

De behöver kanske inte ta till dödligt våld, men bruka gärna det våldsmonopol som dom säger sig ha; vattenkanoner, tårgas, gummikulor, batonger et c. Hur kan man låta tre bilar gå till en tidig majbrasa? Obegripligt tandlöst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm
Helt säker på det? +600.000st nysvenskar får rösta vid kommande val. Sverige är kört!
Tyvärr har du rätt
Citera
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Påsken i Sverige 2022, kristendomens största högtid, en dansk eldar koraner och muslimer eldar polisbilar, svensken betalar glatt notan utan att protestera.
Gustav adolf den store vrider sig i sin grav
Det går att vända. Räcker med att vi upprättar det första budet igen och håller Gud helig.
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
Å resterande gör allt för Sverige, är det din slutsats? 🤣

Ja, ungefär så. Det blir 1.990.000 som gör allt för Sverige.

Nu ska jag fara iväg och hämta min meza
Citera
2022-04-15, 20:02
Medlem
äckel sverige som vägrar ge oss rätten till 2A.
Detta är ett levande bevis på att polisen inte kan försvara oss invånare. Medborgargarde och 2A gärna!
Citera
Medlem
"När ni möter dem, som är otrogna, så halshugg dem, tills ni anställt ett blodbad bland dem! Slå dem då i bojor!"*(Qur'an*47:4)

"Ni ska bekämpa dem, för GUD kommer att straffa dem i era händer, förödmjuka dem, ge er seger över dem, och lugna de troendes hjärtan."*(Qur'an*9:14)

Detta är koranen.. är ni chockade ???

Här nedan följer verser från bibeln.

Ser ni skillnaden?

Matteusevangeliet 26:52 Då sade Jesus till honom: ”Stick tillbaka ditt svärd. Alla som griper till svärd skall dödas med svärd.

Sträva efter frid med alla och efter helgelse. Ty utan helgelse kommer ingen att se Herren. Hebreérbrevet 12:14

Löna inte ont med ont eller skymf med skymf. Tvärtom skall ni välsigna, eftersom ni är kallade att ärva välsignelse.
Ty den som älskar livet och vill se goda dagar skall avhålla sin tunga från det som är ont och sina läppar från att tala svek.*
1 Petrusbrevet 3:9,10
Citera
Medlem
Polisen har nu skämt ut sig två dagar i rad.
Hade SD styrt det här landet hade militären kallats in och plockat muslim männen.
Citat:
Expressens reporter Johan Ronge är på plats vid upploppen i Örebro:

– Jag står och kollar på tre stycken utbrunna polisbussar 30 meter framför mig, berättar han i Expressen TV.

På frågan om stämningen är hotfull svarar han:

– Inte för mig men för polisen. Det måste vara fruktansvärt. Deras fordon står i brand och folk går runt klädda som dem.

Det är dags att det byggs upp beväpnade celler i det här landet som styr upp det polisen inte kan sköta. Jag vill inte att mina föräldrar ska riskera brinna inne i sina lägenheter i framtiden för att polisen flyr fältet så inte brandmännen ens kan komma fram och släcka bränder. Muslimerna har idag visat exakt vad de går för, de finns inga gränser och de lever inte under Svenska lagar de lever under en jävla sagobok skriven av en psykiskt sjuk man.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
De behöver kanske inte ta till dödligt våld, men bruka gärna det våldsmonopol som dom säger sig ha; vattenkanoner, tårgas, gummikulor, batonger et c. Hur kan man låta tre bilar gå till en tidig majbrasa? Obegripligt tandlöst.

Man kunde skjuta lös ammunition även för att skrämma
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosseriks
Jag har inte läst mer än ett fåtal inlägg.
Men detta borde vara enkelt att stoppa.

1. Bevilja inget tillstånd.
2. Förbjud maskering.
3. Håll mötet inomhus.

Säga vad man vill om dansken, han vågar i vart fall visa sitt ansikte,
vilket ju inte många av sabotörerna vågar.

Elda inomhus, hur tänkte du nu eller inte alls...

Rasmusen Paludan har bränt sin sista Koran med demonstrationstillständ i Sverige, tack vare motdemonstranterna under dom här två dagarna. 100 % seger igen.!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in