2022-04-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Kan inte se på något sätt att det skulle vara en svagbegåvad jämförelse. Tvärt om, det verkar vara nästan exakt samma sak. Provocerar man våldsamma unga, lågutbildade män, så blir det attack, så är det tyvärr. Oavsett om det gäller folk i utanförskapsområdena eller Hammarbysupporter.

Sen blir du tvungen att länka till något ställe där jag har "försvarat vandaliseringen av vårt samhälle".

Massmedia talar med vänliga ord, men jag undrar om inte Massmedia talar med en kluven tunga. Varför vill inte Massmedia belysa hur utsatta svenskar i dag och kanske mer välmående svenskar imorgon drabbas av en politik som premierar att befolkningen skall utgöras av en större och större andel våldsamma unga, lågutbildade män? Istället talar Massmedia om sin beställda middag och sitt prestigefyllda arbete och (får man förmoda) gottar sig åt när människor far illa.
Citera
Avslutad
Svenska medier, politiker och myndigheter måste också lära sig och förstå fullt ut att dom här inte alls är arga för någon koran, dom tar bara chansen och tycker det här är kul. Det är deras primitiva impulsiva empatilösa normalbeteende, dom går igång på svaghet, dominans och övertag. Det är vad detta handlar om och inte något annat.
Citera
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Kortfatta dig,orka läsa allt

Jag tror bevisligen att sista meningen där räcker för dig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Tycker du det är en tillfällighet att han bränner Koranen i Skäggetorp eller Rinkeby?
Vad tror du meningen med koranbränningen är, förutom att provocera och kosta skattebetalarna massa pengar?
Man kan hävda Paludans rätt till yttrandefrihet, jag hävdar han sysslar med indirekt vandalism som kostar skattebetalarna miljoner till ingen nytta.

Då tycker du fel.

Du tycker att vi ska bli slavar för de äckliga muslimhundarna. Du är en mes. En riktig fjolla.

Problemet är enkelt, vi har ociviliserade muslimer i Sverige som borde avrättas eller deporteras.

Inte fan går jag ut och vandaliserar för att jag ogillar din kommentar.
Citera
Medlem
Jag tycker att Paludan förtjänar en tapperhetsmedalj.
Citera
Medlem
Sverige är förlorat totalt. Polisen inser detta också och även brandkåren som inte ens vågar släcka bränderna. Tack till våra politiker. Ni har förstört detta land fullkomligt.
Citera
Medlem
Citat:
Korrekt. 90% av användarna här i tråden känner inga invandrare, och är incels som sitter bakom skärmen, med fördragen gardin och hatar, på grund av sitt eget misslyckande.

Helt onödigt att provocera som Paludan gör, precis lika onödigt som att skända andra religioner, eller till exempel provocera supporterhuliganer till ett visst fotbollslag etc.

Samförstånd och vänskap är alltid bäst.

Höhö. Jag bor i ett sånt område. Provocera? En bok som blir bränd? Som han själv äger? Är du en 4chan-användare?
Citera
Medlem
SVT säger att 3 polisbilar sats i brand. Min reflektion: Sverige har aldrig varit tryggare!
Citera
2022-04-15, 19:54
Medlem
covf33fs avatar
Ironiskt när en blatte kallar oss för parasit hahahaha
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Den kapade polisbilen har kört in i en brinnande polisbil så den brinner också nu.
Och i ett tidigare inlägg sägs att polisen skjutit mot sin egen shanghaiade bil. Det låter som en komedi (En ding, ding, din, ding värld om någon sett den), men tyvärr så är detta verklighet i dagens Sverige.
Handfallna poliser som är för få och som troligen fått order om att inte bruka våld. Vi behöver inte längre fråga "Vart är vi på väg?" - det troliga är någon form av lågintensivt inbördeskrig, att någon får nog och börjar skjuta urskiljningslöst och att svaret från kaoz-folket blir samma våld mot offer som ser ut att vara "ursvenskar" - sedan är vi i hissen.
Frågan är om detta är Paludans mål?
Citera
Medlem
Citat:
Korrekt. 90% av användarna här i tråden känner inga invandrare, och är incels som sitter bakom skärmen, med fördragen gardin och hatar, på grund av sitt eget misslyckande.

Helt onödigt att provocera som Paludan gör, precis lika onödigt som att skända andra religioner, eller till exempel provocera supporterhuliganer till ett visst fotbollslag etc.

Samförstånd och vänskap är alltid bäst.
Vilket annat land som helst hade reagerat mycket hårdare mot det här än vad folk i Sverige gör.
Citera
Medlem
Det är intressant hur många muslimer som inte förstår att de är helt snedknullade i hjärnan efter årtusenden av inavel där man satt på sina kusiner och syskon. De förstår verkligen inte hur resten av världen skrattar åt deras rabiata aggression, att man kan bli kränkt av något så oskyldigt som att någon bara råkar kolla på dem.

I deras perspektiv är man helt normal då. De tycker att vi andra ska förstå hur de har rätten på sin sida att bete sig som ett vilddjur i djungeln för minsta lilla grej. Tyvärr ett helt kört folk som aldrig kommer ta ikapp resten av världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in