2022-04-15, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Haha, den sista uthängningen är riktigt udda.
Killen förstår knappt svenska och att Dumpen själva på väldigt knackig svenska skriver 25 år och 14 år i samma mening gör det inte enklare.

Han verkar uppenbarligen inte förstå sig på hennes ålder då han frågar om hon bor själv, haha, vilken 14 åring bor själv? Och sen under konfrontationen frågar han "min barn"?

Sen så bryter Dumpen videon vilket är väldigt konstigt då mannen står rakt framför dom och undrar om "min barn". Andra har dom sprungit efter, sprungit efter deras bilar och så vidare men i det här fallet så verkar dom bara ha önskat att hänga ut någon och bryr sig knappt om att något alls.

Ja det kändes fail. Vad är ens grejen med att lägga ut den.
Citera
2022-04-15, 11:29
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Killen förstår knappt svenska och att Dumpen själva på väldigt knackig svenska skriver 25 år och 14 år i samma mening gör det inte enklare.

Han verkar uppenbarligen inte förstå sig på hennes ålder då han frågar om hon bor själv, haha, vilken 14 åring bor själv? Och sen under konfrontationen frågar han "min barn"?

Sen så bryter Dumpen videon vilket är väldigt konstigt då mannen står rakt framför dom och undrar om "min barn". Andra har dom sprungit efter, sprungit efter deras bilar och så vidare men i det här fallet så verkar dom bara ha önskat att hänga ut någon och bryr sig knappt om att något alls.

Men det åtminstone död på tjatet om att Dumpen inte skulle våga eller vilja konfrontera MENA-pedofiler.
Citera
2022-04-15, 11:30
Medlem
Ålens avatar
Citat:

Ja, alltså Dumpen försöker påskina att han typ kan flytande svenska men bara låtsats inte förstå. Rätt uppenbart att han kan lika mycket svenska som Sjöberg kan klassisk grekiska.

Här kan jag inte se annat än att de valde sitt ”offer” just utifrån att han inte kan svenska. De har i alla fall en del att förklara här hur de valde att spela sina kort. Vänstermedia kommer gräva i det här, var så säker.

Desperat kombinerad pedofil - och blattejakt, kan det blir mer White trash?
Citera
2022-04-15, 11:38
Medlem
Alltså om man vill hänga ut någon för att vara "pedofil" eller "hebefil" så gör man sig knappast en tjänst om man likt Dumpen ordagrant endast nämner ålder i sitt första inlägg som ordagrant är skrivet på detta usla vis:

"Mmm hej bor du? Söker någon äldre för orgasm äldsta jag har varit med var 25 men ingen lyckats är 14 och verkligen sugen att få en"

Ingenstans utöver det nämns ens någon ålder, inte ens när mannen frågar om hon bor själv. Sedan när får 14 åringar frågan om dom bor själva? Haha!

Sen under konfrontationen är det ju tydligt att han verkligen inte kan svenska, "min barn?" är ju knappast en normal reaktion när någon försöker trycka på att man försöker möta upp barn.
Citera
2022-04-15, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Men det åtminstone död på tjatet om att Dumpen inte skulle våga eller vilja konfrontera MENA-pedofiler.

På detta usla sätt, ja, det förstör ju hela deras grej.
Att man har gått så här långt för att tysta pöbeln är ju skrattretande.

"Min barn"-mannen är nog en av de mest löjliga uthängningarna som Dumpen har gjort. Dom brydde sig inte ens om att förklara för mannen en extra gång hur gammal "flickan" var efter deras havererade första meddelande. Inte ens när han frågar om hon bor själv. Haha!
Citera
2022-04-15, 11:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det enda syftet med deras publicering, på bekostnad av honom - ett lågvattenmärke även med Dumpen-mått mätt.
Citera
2022-04-15, 12:00
Medlem
Ålens avatar
Varför får jag en känsla att många av kommentarerna under den senaste uthängningen är författade av Dumpen själva? De liksom passar helt in i det uppenbart falska narrativ som de själva lägger fram. Eller är folk så där bakom flötet?

”Min barn?
Ska han skylla på språket oxå.
Vidrig människa” Skriver bland annat Solros. Hmmm, rätt uppenbart att han förstår svenska ytterst dåligt. Kommentaren känns alldeles för generiskt skapad efter det narrativ som Dumpen vill påskina för att den inte ska vara författad av någon annan än Dumpen själva.

”Får en känsla av att han låtsades inte kunna språket under konfrontationen.. han förstod när han chattade med barnet.” Skriver använder PåBarnensSida. Hmmm igen, känns författat av Dumpen själva. För har svårt att se att någon annan än Dumpen själva ”tror” att han förstod mer när han chattade.
Senast redigerad av Ålen 2022-04-15 kl. 12:14.
Citera
2022-04-15, 12:23
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Så är det dock inte.
Det var han som tog kontakt.
Det var han som berättade i text vad ”han gjort dom sista 10 åren” och det var absolut ingen fantasi.
Om man vill uttrycka en fantasi så skriver man tex: Jag önskar, jag vill, jag drömmer om, jag skulle vilja osv.
I det här fallet så skriver han VAD han gjort och VAD han gör.

Okej, men då har han alltså gjort det han säger? Det är inga fantasier, utan han har begått övergrepp på sin dotter under tio år?
Citera
2022-04-15, 13:03
Medlem
sunessensommars avatar
Det är knappast ett orimligt antagande att den senast uthängde använde sig av Google translate för att klara av att bidra till den enligt Dumpen otevtydiga chatten.

Använder man just det och översätter från engelska till svenska lyder Dumpens öppningsmeddelande som följer.

"Mmm Hi do you live? Looking for someone older for orgasm oldest I have been with was 25 but no one managed is 14 and really eager to get one"

Översatt framstår meddelandet, om möjligt, än mer som ren smörja och lyckas med konststycket att till och med bli obegripligare på engelska. Och detta är alltså enda gången ålder alls nämns, eller snarare det enda försök som görs att nämna ålder.

Bisarr uthängning och det är nog lika bra att Dumpen inte får fram identiteten på mannen i fråga, så att de slipper omaket med att producera ytterligare en polisanmälan för det runda arkivet.
Citera
2022-04-15, 13:17
Medlem
Haha vad är detta, är uppenbart att invandraren inte fattar något alls. Och varför bryter den filmen så plötsligt. Vad hände sen? Varför valde de att klippa just där?
Jag gissar att den här chatten kommer plockas bort senare idag.
Citera
2022-04-15, 13:38
Medlem
Pleurodess avatar
Artikel i Expressen om dumpen idag

https://www.expressen.se/nyheter/skolanstalld-stangs-av-hangdes-ut-av-sjoberg-/
Citera
2022-04-15, 13:41
Medlem
Ankan-mannens avatar
Finns 12 åringar som är kåta på gubbar och tanter. Man kan undra vad det beror på? Att försöka ha sex med en underårig är olagligt, men är det lika illa som att göra ett direkt övergrepp.

I detta fall är det ett samförstånd, som den äldre inte ska ta.

Om barnet tar skada, säkert, men barnet måste redan ha en skada som vill ha sex i så unga år, och med en äldre. I stunden kan barnet må bättre, problemen kommer när den blir äldre, då kanske för att de inte kan få den uppmärksamhet de fått som unga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in