Citat:
Ursprungligen postat av
Aloe-Blacc
Haha, den sista uthängningen är riktigt udda.
Killen förstår knappt svenska och att Dumpen själva på väldigt knackig svenska skriver 25 år och 14 år i samma mening gör det inte enklare.
Han verkar uppenbarligen inte förstå sig på hennes ålder då han frågar om hon bor själv, haha, vilken 14 åring bor själv? Och sen under konfrontationen frågar han "min barn"?
Sen så bryter Dumpen videon vilket är väldigt konstigt då mannen står rakt framför dom och undrar om "min barn". Andra har dom sprungit efter, sprungit efter deras bilar och så vidare men i det här fallet så verkar dom bara ha önskat att hänga ut någon och bryr sig knappt om att något alls.
Ja, alltså Dumpen försöker påskina att han typ kan flytande svenska men bara låtsats inte förstå. Rätt uppenbart att han kan lika mycket svenska som Sjöberg kan klassisk grekiska.
Här kan jag inte se annat än att de valde sitt ”offer” just utifrån att han inte kan svenska. De har i alla fall en del att förklara här hur de valde att spela sina kort. Vänstermedia kommer gräva i det här, var så säker.
Desperat kombinerad pedofil - och blattejakt, kan det blir mer White trash?