2022-04-15, 05:29
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Och därmed hoppas vi att han lär sig att inte ragga på det motsatta könet genom att skicka kukbilder.
Men med denna extremt heta fiskare på gröten är det knappast ett brott att skicka en kukbild.

Intensivt sexprat från en fjortis. Kyss mig i häcken! 😜
Citera
2022-04-15, 05:45
Medlem
Kongruensbojds avatar
Senaste snubben vet att han bara kan locka kvinnor med sin lem, vilken inte bara postades omedelbart utan även var hans avatar. Tyder på att han kört den taktiken förr och fått napp.

Om han visste att det var en fjortonåring? Antagligen inte. Om uthängningen var onödig? Antagligen.
Citera
2022-04-15, 06:29
Avslutad
Konstigt att sista klippet bröts efter så kort tid. Vad hände sen? Blev han aggressiv? Sprang han iväg? Eller vad då?
Citera
2022-04-15, 07:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Jag tror att de visste att han ägnade sig åt ett rollspel. Jag tror också att de visste att han fattade att fiskaren inte var en riktig pedofilmamma. I alla fall är det så det framstår.

Hur eller hur, tror det finns lite att gräva i vad gäller denna konfrontation, och att det som medvetet döljs är inte till Dumpens fördel om det kommer fram.

Ta bort konfrontationen helt vore ett nederlag för Dumpen och i stället väljer man strategiskt att ta bort viktig info. Media utan skygglappar … nja, här känns det som om man ägnar sig åt att försöka sätta skygglappar på läsarna och rent av vilseleda.

Så är det dock inte.
Det var han som tog kontakt.
Det var han som berättade i text vad ”han gjort dom sista 10 åren” och det var absolut ingen fantasi.
Om man vill uttrycka en fantasi så skriver man tex: Jag önskar, jag vill, jag drömmer om, jag skulle vilja osv.
I det här fallet så skriver han VAD han gjort och VAD han gör.
Citera
2022-04-15, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Det enda napp Sara är ute efter är Swish-nappen! Pengarna!
Hur mycket pengar får dom in?
Citera
2022-04-15, 07:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Min personliga åsikt är att uthängda personer borde rent lagligt ha rätt att kunna stämma Dumpen. För förtal eller liknande, med tanke på hur känsligt allt är. En elev stämde nyligen en lärare för han vägrade säga hen eller något.

Och de va ju en bagatell, det dumpen gör är att anklaga personer för pedofiler trots att de inte är det. Dem är på sin höjd ebofiler/hebofiler samt lagbrytare. Pedofil innebär enligt många läkare och forskare att man har attraktion till dem som inte kommit in i puberteten/eller könsmognad. Dom får inte ens kalla de för en störning, för att de är så simpelt att de inte är de. Det är en fullkomligt naturlig attraktion som 90% av alla män har. Även de som är säger de är fel. Så är de för vi lever efter regler och sociala normer.Jag anser inte att man ska förbjuda de som är naturligt. Och under människans historia aldrig varit något problem. Det handlar bara om att folk tycker de är moraliskt fel. Inget annat.

Nu anklagar ju Dumpen inte personer för att vara pedofiler.
Dumpen hänger ut personer som söker barn i sexuellt syfte.
Att du valt att skriva Pedofiler är ditt val av dumhet.
Citera
2022-04-15, 08:19
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Det va väldigt va många pedofilkramare som kom krypande fram så fort ett svin från mellanöstern dök upp..

det är bara att titta i chattloggen..Hans svenska är utmärkt. Det första som händer i chattloggen är att att åldern 14 deklareras.

Är det de låga förväntningarnas rasism vi ser här ?? Stackarn har väl slut på kusiner att våldta och lära flyga från 7e våningens balkong !!

Fan vilka avskum ni är som omgående tar på er skygglappar och försvarar det här jävla svinet
Citera
2022-04-15, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Det va väldigt va många pedofilkramare som kom krypande fram så fort ett svin från mellanöstern dök upp..

Fan vilka avskum ni är som omgående tar på er skygglappar och försvarar det här jävla svinet
Är det ens möjligt att tro på rättstaten utan att vara avskum och "peddokramare"?
Citera
2022-04-15, 08:37
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Är det ens möjligt att tro på rättstaten utan att vara avskum och "peddokramare"?

Ja.

Men nu är ju sverige inte en rättsstat så att ...
Citera
2022-04-15, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Ja.

Men nu är ju sverige inte en rättsstat så att ...
Tack, då är din åsikt noterad. Delar den inte, men den är noterad.
Citera
2022-04-15, 10:58
Medlem
Haha, den sista uthängningen är riktigt udda.
Killen förstår knappt svenska och att Dumpen själva på väldigt knackig svenska skriver 25 år och 14 år i samma mening gör det inte enklare.

Han verkar uppenbarligen inte förstå sig på hennes ålder då han frågar om hon bor själv, haha, vilken 14 åring bor själv? Och sen under konfrontationen frågar han "min barn"?

Sen så bryter Dumpen videon vilket är väldigt konstigt då mannen står rakt framför dom och undrar om "min barn". Andra har dom sprungit efter, sprungit efter deras bilar och så vidare men i det här fallet så verkar dom bara ha önskat att hänga ut någon och bryr sig knappt om att något alls.
Senast redigerad av Aloe-Blacc 2022-04-15 kl. 11:15.
Citera
2022-04-15, 11:23
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Hoppas det blir ett gemytligt återseende av "Bara på skôj-Lennart" med den ljusa och lena Musse pigg -rösten snart.

Tyckte att Sara i ett av podd-avsnitten relativt nyligen antydde något sånt, att hon och/eller gäddfiskare hade kontakt med honom och att det möööjligen var nåt på gång snart. Hade varit ett fint påskägg på Dumpen. 🐣

Tillägg: Med reservation för att jag möjligen hört fel eller drömt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in