2022-04-15, 11:41
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Dom får väl bo i länder där bara muslimer bor så blir alla glada.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
17:00 i Örebro men först ska han till Stockholm Rinkeby 11:00 idag

Stämmer, kl 17 i vivalla 🤔🙈😂
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBStoffel
Fortfarande ingen som försvarar våldet, så du hjälper ju inte riktigt till. Men för all del, visa några exempel på att en nyanserad debatt existerat och hur den misslyckades för jag har då inte sett någon.

Absolut så ska folk som förstör straffas, men så länge som polisen går in och förstör företags verksamhet med våld, eller hittar på dödshot och misshandlar människor eller systematiskt trakaserar människor i utsatta områden och folk är tysta och verkar tycka det är okej så har jag svårt att ta någon som vill utkräva straff åt ena hållet men inte åt det andra seriöst.

Polisen borde gå hårdare in i dessa problemområden. Meja ner dessa kravmaskiner och helst av allt skicka dem där de hör hemma. De hör inte hemma i ett civiliserat samhälle i Norden..
Citera
2022-04-15, 11:42
Medlem
Cheferna är oattraktiva häxor som tror att polisens uppgift är att skydda muhammedaner.

Polisen är inte neutral, när stora folkmassor protesterade mot corona-hystrin, då lagfördes hundratals, dessa gjorde inte nån förstörelse, men dessa gör bara fanstyg, ingen lagförs i Linköping.
Citera
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
17:00 i Örebro men först ska han till Stockholm Rinkeby 11:00 idag
Hur ser det ut i Rinkeby nu då?
Citera
Medlem
Kim-Ju-Holts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Rasmus Paludan har en pubertal inställning och vill genom provokation ställa till kaos.
Dansken är den verkliga kaos orsaken och han borde ställas till svars.
Det begriper vem som helst. Aldrig har sammanhanget av orsak och verkan varit tydligare.
En absolut toktolkning av situationen. Varför ursäktar du de kräken som förstör statlig egendom under täckmantel av "troende" muslimer och kommunister?
Citera
2022-04-15, 11:43
Medlem
fendadens avatar
Problemet i Sverige idag är att polisen är dimensionerad för att hantera snatteri av rökt skinka i paritet med filmen "Kopps" medan det i verkligheten springer runt tokiga salafister och sticker polisbilar i brand i Allahs namn. Regimmedia fungerar som väloljade censurorgan och politiker rabblar utifrån förhand utarbetade manus.

Å andra sidan röstade 83 % för detta, så det är svårt att säga att det inte är välförtjänt.
Citera
2022-04-15, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Dom får väl bo i länder där bara muslimer bor så blir alla glada.

Obegripligt att de insisterar att bo här där allt är dåligt enligt dem. Och vi respekterar inte deras spaghetti monster religion..
Citera
2022-04-15, 11:47
Medlem
Citat:
Till att kritisera religioner på detta förödmjukande sätt tex.
Se vad som hände judarna och vad det kan leda till.

Det roliga med denna kommentaren är att kolla vad som hände med dom 6 miljoner judar som sedermera blev 4 och 3 och sist vad jag hörde var nere på 1,5 , inget om dom 20 miljoner ryssarna som dräptes. Men det är klart det är sjukt synd om ca 1,6 miljarder muslimer.

Jag säger bara ”burning just like fire”
Citera
2022-04-15, 11:49
Medlem
Citat:
Jag var med och välte en polisbil i Åkersberga på 70-talet, en Valiant,
men det fick man inte göra då heller. Det var ingen så ingrep. 100 %
fulla svennar på Mellanöl.

Nu är det preskriberat gissar jag men allt sådant skall åtalas alla dessa muppar som härjar med mina skatte pengar skall åtalas och dansken eloge till han som vågar stå upp.

Kan man swisha han pengar så han kan köpa en till bok att bränna tror du det går ???
Citera
2022-04-15, 11:50
Medlem
Citat:
Det är danskens vilja att bränna Koranen som är grundproblemet.
Om man låste in honom och kastade bort nyckeln så vore det bra.

Där var det så många fel så man vet knappt var man ska börja. ETT Paludan är svensk medborgare. TVÅ enligt svensk lag får man bränna vad man vill så länge inget annat brinner ner. TRE att det finns idioter i landet som varken förstår eller vill rätta sig efter svensk lag. DET är vidrigt.

Slutligen, problemet är alla dessa vidriga människor som med våld tror att de skall kunna tvinga sig till något. Det bästa med det är att de snart har klivit över den tröskel som svensken står och tittar på idiotin. Och när det händer kommer dessa MENA få så mycket spö att de inte hajjar vad som drabbade dem. Inkompetenta idioter förstår bara smärta. Och tro mig. Det är nära nu...
Citera
2022-04-15, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hur ser det ut i Rinkeby nu då?
Stram kurs på fb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto