Citat:
Ursprungligen postat av
Mineralvatten91
Min personliga åsikt är att uthängda personer borde rent lagligt ha rätt att kunna stämma Dumpen. För förtal eller liknande, med tanke på hur känsligt allt är. En elev stämde nyligen en lärare för han vägrade säga hen eller något.
Och de va ju en bagatell, det dumpen gör är att anklaga personer för pedofiler trots att de inte är det. Dem är på sin höjd ebofiler/hebofiler samt lagbrytare. Pedofil innebär enligt många läkare och forskare att man har attraktion till dem som inte kommit in i puberteten/eller könsmognad. Dom får inte ens kalla de för en störning, för att de är så simpelt att de inte är de. Det är en fullkomligt naturlig attraktion som 90% av alla män har. Även de som är säger de är fel. Så är de för vi lever efter regler och sociala normer.Jag anser inte att man ska förbjuda de som är naturligt. Och under människans historia aldrig varit något problem. Det handlar bara om att folk tycker de är moraliskt fel. Inget annat.
Det fungerar säkert att stämma Dumpen. Jag tror du skulle vinna också. Problemet är att det vore som att Pundar Pelle blev skyldig dig 10 miljoner. På pappret är du rik. Men du kommer aldrig se röken av de pengarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
För att behandlas krävs det att människor själva söker vård , personlighetsstörningar går dessutom inte att bota så kemisk kastrering är boten samt kontroll och begränsning dvs sluten rättspsyk
Sluten rättspsyk låter dyrt... Dumpen visar ju om inte annat att det är många...
Är det inte bättre att offra några ungar som peddona kan få knulla som de vill? Kan ju offra några som det ändå säkert skulle gå snett med. Så får majoriteten ha det bra!