2022-04-14, 23:20
Medlem
Och polisen har fått order om att gå ner på knä antar jag. Stulna uniformer, pajade och påtända polisbilar.
Fungerar bättre att skjuta någon utvecklingsstörd eller psyksjuk stackare. Polisen borde skämmas mer än blattarna.
Tårgas och vattenkanoner, kommer bara att sättas in när den bleke Svenne börjar bråka...då jävlar.
Citera
2022-04-14, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
I slutändan är det ändå den som bränt koranen som är den skyldiga till upploppet
Jag kan inte se något annat än just hets mot folk grupp.

Du har uppenbarligen för mycket fritid och borde sluta ägna dig åt skit.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
Klart du är och är säkerligen avlönad av LO också.
Sådan där parasit som suger ur arbetarnas avgifter de har betalat.
Lugna ner dig nu. Bara för att du får mothugg i din xenofobi betyder det inte att alla är dina fiender.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Finns något facit efter upploppen i Linköping och Norrköping? Media säger att endast tre poliser är skadade. Räcker det? Hur många polisbilar har vandaliserats? Dessutom tillkommer all polisegendom samt annan egendom som dräggen lyckats lägga beslag på eller fördärva, vad kommer det kosta att ersätta allt detta?
Att polisen går in med en så stor insats för att senare behöva retirera för att söka skydd har det hänt förr i Sverige?
Det måste vara dags för Morgan att inse konsekvenserna av dagens händelser och lämna sin ministerpost till förfogande.

Linköping :
Tiotal polisbilar förstörda samt 2 bilbränder och 1 brand i byggnad. Minst 3 poliser skadade, ett tiotal gripna. I samband med att Polisen drog sig tillbaka blev dem rånade på uniformer och polisutrustning.

Norrköping:
Poliser beskjutna med raketer. Cirka 10 bilbränder runt om i staden, delar av kollektivtrafiken stängd efter att spårvagn attackerats. Brandbil förstörd i samband med protesterna och minst 1 gripen i Norrköping.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Hoppas faktiskt på mer upplopp imorn, låt kaos muslimerna riva ner och härja så mycket dom kan. Det är bra tajmat till valet sen

Spelar ingenroll, Dom som är svenska medborgare kan du aldrig skicka hem.

Tragiskt men sant..
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Nej, jag vill inte stå på ett torg och kränka andra människor. Det är fel sett att använda yttrandefriheten på.

Yttrandefriheten finns just för att vi ska kunna kränka någon.
Det är själva meningen med lagen.

Vad ska vi annars med yttrandefriheten till?
Citera
2022-04-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
En fråga, Kan de här vara historiens våldsammaste upploppen i Linköping?

Kan inte minnas något annat upplopp...

Husby och Göteborg var stort också. Sen sker det väl på regelbunden basis att blåljus knappt kan åka in i vissa områden utan att bli stenade!
Citera
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Nej, den skabbiga hunden Mohammed har ju varit död länge och hans själ finns hos Satan nu. Vore konstigt att höra pedofilkungen Mohammed prata idag, eller hur?

Du borde studera din kung litegrann
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudgeNickolay
Du har för sjuka tankar och funderingar för o någonsin kunna tas som en helsvensk... Mig lurar du inte, du är från något land som ljuger och är helt cp.

Du vet att du inte behöver stå där och glo va?

Det går lika bra o vända på klacken och bara vandra hem.

Men det vill ni ju inte. Utan ni vill kasta sten på svenskar och polisen..

Helt jävla sinnessjuk är du.

Vad jag är mest irriterad över är att jag ska behöva sitta och lyssna på ert skitsnack..
Det gör det inte mer olagligt bara för att man vänder klacken och går.

Jadu, jag skiter fullständigt i vad du tycker och tror. Det kliar inte mig någonstans direkt. Du får liksom tro vad du vill.

Jag tror nästan du är sån som blev till genom att din mamma blev påsatt av sin kusin. Precis som kamelryttarna.
Citera
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är lite svårt. Mohammed är nämligen död.

Du borde studera din kung litegrann
Citera
2022-04-14, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Husby och Göteborg var stort också. Sen sker det väl på regelbunden basis att blåljus knappt kan åka in i vissa områden utan att bli stenade!

Vad jag vet så ligger inte husby eller göteborg i Linköping.
Citera
2022-04-14, 23:23
Medlem
SpencerPratts avatar
Man kan väl inte annat än att älska det här landet? Dra åt hela helvete vad det är kört i botten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in