2022-04-14, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Är din mamma fin ?

Blattar har aldrig något att komma med. Negergenerna har förstört ditt DNA. Du är en IQ-befriad apa, det finns ingen anledning för mig att prata med dig.
Citera
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Precis, då är det inte konsekvensfritt. Konsekvensen blir att polisen kommer och flyttar på mig.
Att andra kommer bli arga förstår jag så klart också, eftersom jag har ett konsekvenstänk som vissa här verkar sakna.

Men, vad är det du fortfarande inte förstår? Det är faktiskt rätt makalöst.

Paludan har rätten till att genomföra sin demonstration, att du står random och skriker att kvinnor är horor är en allmän störning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Som sagt, andra människor har också rättigheter. Varför ska deras rättigheter offras för tjock-Paludans pajaskonster?

Exakt vems och vilka rättigheter berövas här?
Citera
Medlem
Så var det med den demokratin.

Bara att motprotestera en masse då. Vid nästa möte kanske det blir så - en massa motprotestanter (som ev inte lägger fingrarna emellan). Det enda språk som verkar förstås. Går heller inte att låta vandaler bestämma och låta dem få sin vilja igenom medelst våld.

Lite inbördeskrig någon?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinso
Jag skrev indirekt och det vet han om och skiter fullständigt i det.
Alla vet att det här är muslimernas julafton när de får en gratischans att bli upprörda och få utlopp för sitt hat mot polisen.

Ja det är demokrati och har rätt att göra det han planerar att göra men han gör det inte för Sverige utan för sig själv och det kostar skattebetalarna satans mycket pengar.

Det hade inte behövt kosta mer än en bok påkostat av dansken själv och ett gäng tomater av Islamisterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Men, vad är det du fortfarande inte förstår? Det är faktiskt rätt makalöst.

Paludan har rätten till att genomföra sin demonstration, att du står random och skriker att kvinnor är horor är en allmän störning.

Är det någon poäng att argumentera med någon som inte förstår?
Citera
2022-04-14, 23:02
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Du menar att du anser att det är det mest provocerande mot "svenskar"?

Mot folk i Djursholm kanske!

Mot svenskar kanske det skulle vara att bränna svenska flaggor, säga vulgära saker om vårt folk etc. Självklart skall man få göra detta utan att bli fysiskt attackerad med.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrahundratolv
Har du hört pedofilkungen prata nån gång?

Nej, den skabbiga hunden Mohammed har ju varit död länge och hans själ finns hos Satan nu. Vore konstigt att höra pedofilkungen Mohammed prata idag, eller hur?
Citera
Medlem
Jag är väääldigt tveksam till religionsfrihet. Religion skulle helst läggas i samma fack som heilande, dvs hets mot folkgrupp. Islam är så klart värst. Hade det inte varit för islam, så hade jag kunnat acceptera att de andra religionerna till nöds fick utövas åtminstone en liten stund till; de är ju ändå rätt timida i jämförelse.

Ordet islamofobi är inte rättvisande. Jag anser med rätta att islam är något som kan och kommer att orsaka samhället stor skada. Alltså inte en "obefogad rädsla" som agorafobi till exempel.

Det jobbiga med såna här koranbränningar är att när jag säger vad jag tycker blir jag ihopföst med diverse nassar, rasister och andra foliehattar. I min arbetarrörelse finns plats för varjehanda etnicitet, men religion ska motarbetas för att det är idioti.
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ja, det tycker du som inte är muslim. Därav blir du inte provocerad av Koranbränning. Makes sense.

Människor blir provocerade av olika saker varje dag. Det är en av anledningarna till varför vi har lagar här i Sverige, så man inte ska kunna gå runt och mörda alla som provocerar dig. Detta är liksom grundregel 1A i Moralboken. Men han glömde kanske skriva ner det den gode Muhammed?
Citera
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinso
Jag skrev indirekt och det vet han om och skiter fullständigt i det.
Alla vet att det här är muslimernas julafton när de får en gratischans att bli upprörda och få utlopp för sitt hat mot polisen.

Ja det är demokrati och har rätt att göra det han planerar att göra men han gör det inte för Sverige utan för sig själv och det kostar skattebetalarna satans mycket pengar.
Notan ska förstås gå till de som förstör.
Hur många greps tidigare idag?
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
De människor som försvarar Paludan borde betala en extra skatt som täcker alla skador som uppstår.

Vi som tar avstånd från idioten vill ej vara med och betala.

Det är inte Paludan som kostar pengar utan alla lättkränkta apor som förstör saker över en BOK.

Förstår du inte något så självklart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in