2022-04-14, 22:09
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanSteganos
1. Möt mig Pildammsparken, Skogens utegym. 10 gram kokain 3000 kr = chattloggar och videokamera och ut på nätet. Kontaktar anhöriga, Transportsstyrelsen, jobb...
2. Möt mig Brunnsparken Göteborg. Svensk VD söker muslimsk kvinna = chattloggar och videokamera och ut på nätet. Kontaktar anhöriga, moskén, jobb...
3. Möt mig Stureplan. 20000 kr för en avsugning, 25-årig kille, snygg neger = chattloggar och videokamera och ut på nätet som prostituerad. Kontaktar socialen, orosanmälan och familj...

Ser du problemet?

Absolut ser jag problemet, jag har belyst detta tidigare i tråden.
Det är i fall där det handlar om att locka fram uppenbara sexuella intentioner med små barn det kan vara okej att fiska på det viset. Det är en hårfin gräns, men som jag tidigare sagt så vidhåller jag att det ska vara Polisens jobb, inte "privatspanare" som dumpen.
Citera
2022-04-14, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Tänk om även din iq vore tre-siffrig... Inte bara din vikt!

Tror många incels hade legat med sin egen syster bara de får chansen... Tror dessutom att antalet kvinnliga incels är färre och av andra orsaker.

De flesta incels är trots allt lika farliga för sin omgivning som en tepåse. De flesta incels Dumpen "raggat" upp verkar ju mest söka någon att umgås med. De hade accepterat Patrik i peruk som flickvän. Så desperata är de.

Bara några få tror jag är kapabla till att på riktigt våldta en liten flicka. Krävs en speciell personlighet för att uppskatta att ha sex med någon som är rädd och gråter.
Inte jag som tror att de som söker underåriga flickor eller tillgång till småbarn genom mammor gör detta för att de är ensamma desperata incels som blivit sexuellt radikaliserade
Citera
2022-04-14, 22:13
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpen
Gäddan hade inga problem att förklara sina intentioner i skrift, när det kom till att ragga upp ett barn.
Vissa uppenbara problem har han väl ändå?
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
Kan vi träffa med dig och hennes kompis
Tror han att det är mamman han chattar med? Att skriva "hennes" i stället för "din" känns som ett ganska udda misstag.
Citera
2022-04-14, 22:15
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Inte jag som tror att de som söker underåriga flickor eller tillgång till småbarn genom mammor gör detta för att de är ensamma desperata incels som blivit sexuellt radikaliserade

Vad jag menar är att incels och desperata män är beredda att ta nästa vad som helst, vilket Dumpen visar. Att incels radikaliseras i viss grad är inte min idé utan det bygger jag på vad undersökningar kan påvisa i flera länder.
Citera
2022-04-14, 22:17
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina

Nähä, vem/vad/det är din källa då?

Undra hur många mammor man får fråga innan man får ett "ja" på frågan om man får våldta deras barn? Undra hur många polisanmälningar man hinner få innan man får ja...

Jag skulle i vart fall aldrig drömma om att fråga någon... Har haft sådana som Dumpen som varit i kontakt med mig för att fiska efter dylika. Amerikanska fiskare då. Men de är så jävla genomskinliga att det är löjligt.
Citera
2022-04-14, 22:20
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Haha, känns fan nästan som Dumpen fixat detta enkom för Gipsy.

Det är så. Våra diskussioner bär frukt. Flashback är den fjärde statsmakten.
Citera
2022-04-14, 22:38
Medlem
Pleurodess avatar
Äh det där är ingen pedofil han förstår inte vem han pratar med
Citera
2022-04-14, 22:41
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag är inte bög själv, men blev konstigt nog sugen på att smaka kuken. Av konversationens text att döma tycker jag även att det verkade som att även fiskaren blev kåt, men jag kan såklart ha fel.

Du och dina kompisar tillför inget vettigt till samtalsämnet förutom att framstå som jävligt weird. Du kanske borde skapa en tråd om Incels och andra konstigheter ni har i hjärnan och posta där i istället?

Vad gäller dumpen.se så tror jag att dagens uthängning kommer resultera i en av två ting, antingen kommer det leda till ett åtal om förtal som förmodligen kommer vinnas, dumpen stängs och sagan är slut, eller så sker repressalier utanför myndigheters inblandning.
Citera
2022-04-14, 22:43
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Äh det där är ingen pedofil han förstår inte vem han pratar med

Nä, jag får samma känsla. Det här är en kåt babbe som söker ett knull, men killen fattar ju knappt språket nu får Dumpen skärpa sig, detta är löjligt.
Citera
2022-04-14, 22:43
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag tror att Dumpen läser på Flashback oavbrutet och Gipsys önskan om en "babbe" blev tack vare detta en verklighet.

Annorlunda gädda, jag måste ändå säga att han hade jävligt schysst kuk, verkligen annat än alla dessa rosa, skinflådda slappa gubbkukar vi fått genomlida förut.
Det är väll ingen nyhet, INFOLINA skrev ju i tråden för två dagar sedan.
Citera
2022-04-14, 22:48
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Du och dina kompisar tillför inget vettigt till samtalsämnet förutom att framstå som jävligt weird. Du kanske borde skapa en tråd om Incels och andra konstigheter ni har i hjärnan och posta där i istället?

Incels och desperata män är till stor del precis vad det handlar om när män jagar barn/unga på nätet. Vill du kalla det weird är det din tolkning, inte min.
Citera
2022-04-14, 22:52
Medlem
Pleurodess avatar
Han är totalt nollställ vid konfrontationen tror inte ens han fattat vad som hänt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in