2022-04-14, 21:11
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Mycket mycket tvivelaktig uthängning.
Av chatten att döma och mötet att döma så är språknivån inte den bästa, och "tjejen" i chatten blandar i samma mening 25 med 14. Med bristande språkkunskaper kanske misstolkat? Och han verkar ju inte speciellt drivande utan skriver mest med emojis. Oavsett alldeles för vagt för en uthängning av det här slaget. Tycker jag iaf. Vad tycker ni?
Jo, håller i stort sett med. Men att skicka äcklig kuk-bild till någon oavsett om han trodde hon var minderårig eller 25 är som vanligt inte OK!
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-04-14 kl. 21:42.
Citera
2022-04-14, 21:11
Medlem
LightFandangos avatar
Inget direkt subtilt finlir från fiskaren utan stenhård grooming från första raden.
Citat:
Mmm Hej bor du? Söker någon äldre för orgasm ...
I alla fall ärligt att de inte valde att utesluta detta.
Citera
2022-04-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Mycket mycket tvivelaktig uthängning.
Av chatten att döma och mötet att döma så är språknivån inte den bästa, och "tjejen" i chatten blandar i samma mening 25 med 14. Med bristande språkkunskaper kanske misstolkat? Och han verkar ju inte speciellt drivande utan skriver mest med emojis. Oavsett alldeles för vagt för en uthängning av det här slaget. Tycker jag iaf. Vad tycker ni?

Yes extremt tveksam uthängningen

Edit: Med tanke på möjliga konsekvenser
Senast redigerad av brasnyggman 2022-04-14 kl. 21:25.
Citera
2022-04-14, 21:14
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Inget direkt subtilt finlir från fiskaren utan stenhård grooming från första raden.

I alla fall ärligt att de inte valde att utesluta detta.

Exakt. Uttrycker sig som en jävla kärring som varit med i gejmet i 40 år... Lågvattenmärke.
Citera
2022-04-14, 21:17
Medlem
fido1986s avatar
Dumpens: Mina barn? Dina barn? (Napp igen)

Dumpen skriver ju flickans ålder lite otydligt i en bisats och "gäddan" verkar ju inte klara meningar längre än ett par-tre ord. Han frågar ju senare om hon bor ensam.... Ovanlig fråga till en 14-åring... Tror inte Gäddan fattar den saken.

Oavsett vad... Läs chatten... Sanolikheten att den här snubben kommer närmare än tre mil från en annan fitta än sin mammas är noll. Än en gång skapar Dumpen sina Gäddor.
Citera
2022-04-14, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Desperata incels är ett enormt problem. Många blir radikaliserade både sexuellt och politiskt.
Blir desperata incels sexuellt radikaliserade borde de välja att ha sex med andra incels eftersom det då skulle vara ömsesidigt och med de med åldern inne
Citera
2022-04-14, 21:22
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Exakt. Uttrycker sig som en jävla kärring som varit med i gejmet i 40 år... Lågvattenmärke.
Får, i vanlig ordning, inte ihop kronologin. Först skickar hon en bild på sig själv och en kompis. Längre ner vill hon helt plötsligt vara "diskret" och inte skicka mer än profilbilden.

Innebär det att första bilden bara var (mer eller mindre påklädda) tjejkroppar då?
Citera
2022-04-14, 21:37
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Dumpens: Mina barn? Dina barn? (Napp igen)

Dumpen skriver ju flickans ålder lite otydligt i en bisats och "gäddan" verkar ju inte klara meningar längre än ett par-tre ord. Han frågar ju senare om hon bor ensam.... Ovanlig fråga till en 14-åring... Tror inte Gäddan fattar den saken.

Oavsett vad... Läs chatten... Sanolikheten att den här snubben kommer närmare än tre mil från en annan fitta än sin mammas är noll. Än en gång skapar Dumpen sina Gäddor.

Att dumpen skapar gäddorna är väl per se inte helt fel taktik kanske, men i det här fallet tvivlar jag på om karln ens passar in i kategorin gädda.
"Gäddan hade inga problem att förklara sina intentioner i skrift, när det kom till att ragga upp ett barn." skriver Sara.
Jag kan inte se det.
Citera
2022-04-14, 21:37
Medlem
Haha, denna senaste uthängning alltså, wow. Han kan inte språket och hon kan inte skriva grammatiskt sammanhängande meningar. Knappt att jag fattade vad fiskaren menade. Han säger dessutom ”kan vi gå till din lägenhet”. Om han fattat vad det handlade om hade knappast velat gå hem och fika med den minderårigas mamma.

Snacka om att greppa efter halmstrån, jisses.

Edit: uppenbart att snubben kör google translate, vilket troligen inte rimmar så bra med ofullständiga svenska meningar
Senast redigerad av zeroday 2022-04-14 kl. 21:43. Anledning: Tillägg
Citera
2022-04-14, 21:41
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Ja det är ju Dumpen som groomar, och säger direkt vad dom är ute efter.
En bra uthängning är när det är gäddan som tar initiativet till kontakt och sex, inte när Dumpen i princip manipulerar sönder sina offer, allt för att så desperat få nya swishdonationer.
Du säger det så jävla klart och tydligt. Suget efter ständig fisk och pengar gör att groomandet blir bakvänt.

Gäddan skapas av Dumpen.
Citera
2022-04-14, 21:42
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Blir desperata incels sexuellt radikaliserade borde de välja att ha sex med andra incels eftersom det då skulle vara ömsesidigt och med de med åldern inne

Tänk om även din iq vore tre-siffrig... Inte bara din vikt!

Tror många incels hade legat med sin egen syster bara de får chansen... Tror dessutom att antalet kvinnliga incels är färre och av andra orsaker.

De flesta incels är trots allt lika farliga för sin omgivning som en tepåse. De flesta incels Dumpen "raggat" upp verkar ju mest söka någon att umgås med. De hade accepterat Patrik i peruk som flickvän. Så desperata är de.

Bara några få tror jag är kapabla till att på riktigt våldta en liten flicka. Krävs en speciell personlighet för att uppskatta att ha sex med någon som är rädd och gråter.
Citera
2022-04-14, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Haha, denna senaste uthängning alltså, wow. Han kan inte språket och hon kan inte skriva grammatiskt sammanhängande meningar. Knappt att jag fattade vad fiskaren menade. Han säger dessutom ”kan vi gå till din lägenhet”. Om han fattat vad det handlade om hade knappast velat gå hem och fika med den minderårigas mamma.

Snacka om att greppa efter halmstrån, jisses.

Varje invandrare fattar vad ordet knulla betyder... Det är väl förresten det enda de fattar.

Som vanligt bortförklaringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in