2022-04-14, 21:43
Medlem
Dumpen måste verkligen skärpa sitt game. Att kasta sig över gäddan och köra upp mobilen i nyllet samtidigt som man skriker" Ärru här för att treffe ett Baaaarn? Nähä duuu" funkar inte.
Citera
2022-04-14, 21:44
Medlem
sunessensommars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Att dumpen skapar gäddorna är väl per se inte helt fel taktik kanske, men i det här fallet tvivlar jag på om karln ens passar in i kategorin gädda.
"Gäddan hade inga problem att förklara sina intentioner i skrift, när det kom till att ragga upp ett barn." skriver Sara.
Jag kan inte se det.
Samtliga delaktiga i den chatten hade uppenbara problem att förklara sina intentioner i skrift.

"Påskfin bild från mitt rum nyfärgat hår, brun-utan sol i fredags."

Detta var ren och skär buskis.
Citera
2022-04-14, 21:45
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Blir desperata incels sexuellt radikaliserade borde de välja att ha sex med andra incels eftersom det då skulle vara ömsesidigt och med de med åldern inne

Mycket riktigt, men i så fall måste ju dessa incels konvertera till bögar.

Hur skulle det gå till? 🤔
Citera
2022-04-14, 21:48
Medlem
LightFandangos avatar
Känns som en ren "för syns skull"-uthängning för att visa att man visst har "mångfald" bland gäddorna.

Superagressiv summarisk chat följt av en loj och trött uthängning som slutar helt abrupt utan minsta "Vi ringer polisen" eller ens höjning av röstläget.

Det är verkligen "Grooming av barn" enbart om man tolkar "av" som "utförd av".

Edit:

Direkt efter att fiskaren skickat bilden på sig själv med en kompis så svarar gäddan "Skönt". Om det inte handlar om språkförbistring så blir man ju nyfiken på vad bilden egentligen föreställde?
Senast redigerad av LightFandango 2022-04-14 kl. 21:53.
Citera
2022-04-14, 21:53
Medlem
Senaste är jävligt tveksam, på riktigt.

Personen skriver i chatten "Du bor ensam". Tolkar det som en fråga...
Varför ställa frågan till en 14 åring?
Citera
2022-04-14, 21:56
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Känns som en ren "för syns skull"-uthängning för att visa att man visst har "mångfald" bland gäddorna.

Superagressiv summarisk chat följt av en loj och trött uthängning som slutar helt abrupt utan minsta "Vi ringer polisen" eller ens höjning av röstläget.

Det är verkligen "Grooming av barn" enbart om man tolkar "av" som "utförd av".

Edit:

Direkt efter att fiskaren skickat bilden på sig själv med en kompis så svarar gäddan "Skönt". Om det inte handlar om språkförbistring så blir man ju nyfiken på vad bilden egentligen föreställde?

Jag tror att Dumpen läser på Flashback oavbrutet och Gipsys önskan om en "babbe" blev tack vare detta en verklighet.

Annorlunda gädda, jag måste ändå säga att han hade jävligt schysst kuk, verkligen annat än alla dessa rosa, skinflådda slappa gubbkukar vi fått genomlida förut.
Citera
2022-04-14, 21:58
Avslutad
Citat:
Att dumpen skapar gäddorna är väl per se inte helt fel taktik kanske, men i det här fallet tvivlar jag på om karln ens passar in i kategorin gädda. Jag kan inte se det.

1. Möt mig Pildammsparken, Skogens utegym. 10 gram kokain 3000 kr = chattloggar och videokamera och ut på nätet. Kontaktar anhöriga, Transportsstyrelsen, jobb...
2. Möt mig Brunnsparken Göteborg. Svensk VD söker muslimsk kvinna = chattloggar och videokamera och ut på nätet. Kontaktar anhöriga, moskén, jobb...
3. Möt mig Stureplan. 20000 kr för en avsugning, 25-årig kille, snygg neger = chattloggar och videokamera och ut på nätet som prostituerad. Kontaktar socialen, orosanmälan och familj...

Ser du problemet?
Citera
2022-04-14, 22:01
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunessensommar
Samtliga delaktiga i den chatten hade uppenbara problem att förklara sina intentioner i skrift.

"Påskfin bild från mitt rum nyfärgat hår, brun-utan sol i fredags."

Detta var ren och skär buskis.

Google translate på den chatten till arabiska måste väl nästan bli som finska för en dansk 😂
Desperat-nivån efter swish-donationer fick mig att fundera på om det är drogmissbruk inblandat. Gick tillbaks till gårdagens video för att analysera Sara en extra gång när hon andfådd jagar den förra. Jag vet inte. Jag börjar bli riktigt skeptisk mot allt det här alltså.
Några riktigt fula fiskar har dom dragit upp absolut, men detta..
Citera
2022-04-14, 22:02
Medlem
Magnums avatar
Jäklar vad desperata Satmaran och Psykopatrik blev att inkludera lite mångfald i sin jakt 😂
Sämsta försök jag sett! Vilka jäkla nollor! 😆

Det enda den mannen lyckats med är att ta sig upp på en tjock madrass på ett väldigt bökigt sätt! Satmaran har väl genom livet agerat madrass, kan jag tro.
Senast redigerad av Magnum 2022-04-14 kl. 22:08.
Citera
2022-04-14, 22:03
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag tror att Dumpen läser på Flashback oavbrutet och Gipsys önskan om en "babbe" blev tack vare detta en verklighet.

Annorlunda gädda, jag måste ändå säga att han hade jävligt schysst kuk, verkligen annat än alla dessa rosa, skinflådda slappa gubbkukar vi fått genomlida förut.

Haha, det är du och Batikhäxorna som går på de här ensamkommande! Vad ska din fru säga när hon får veta vilka du är otrogen med?

Någon som tog den här gäddans ålder förresten? Han kan ju mycket väl också ha varit 14år enligt folkbokföringen!

Haha, jo Sara har ju sagt att de följer Flashback. Jag vet på andra vägar också att Dumpen följer flashback väldigt noga!
Citera
2022-04-14, 22:04
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Google translate på den chatten till arabiska måste väl nästan bli som finska för en dansk 😂
Desperat-nivån efter swish-donationer fick mig att fundera på om det är drogmissbruk inblandat. Gick tillbaks till gårdagens video för att analysera Sara en extra gång när hon andfådd jagar den förra. Jag vet inte. Jag börjar bli riktigt skeptisk mot allt det här alltså.
Några riktigt fula fiskar har dom dragit upp absolut, men detta..

Jag är ypperligt glad över att Dumpen tack vare mina råd nu börjat använda Google Översättning. Men de har en hel del kvar att finslipa och jobba på det är helt tydligt. 🙂
Citera
2022-04-14, 22:06
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Haha, det är du och Batikhäxorna som går på de här ensamkommande! Vad ska din fru säga när hon får veta vilka du är otrogen med?

Någon som tog den här gäddans ålder förresten? Han kan ju mycket väl också ha varit 14år enligt folkbokföringen!

Haha, jo Sara har ju sagt att de följer Flashback. Jag vet på andra vägar också att Dumpen följer flashback väldigt noga!

Jag är inte bög själv, men blev konstigt nog sugen på att smaka kuken. Av konversationens text att döma tycker jag även att det verkade som att även fiskaren blev kåt, men jag kan såklart ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in