2022-04-14, 22:04
Medlem
https://www.svtstatic.se/image/wide/650/34969023/1649964590?format=auto

Idioter, förstöra en brandbil.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2718281828459045
Där kom den. Jag visste att ni NATO-ivrare skulle hitta något sätt att skylla utvecklingen i Sverige på Putin. Det är inte Putte eller andra ryssar som kravallar och pang-pangar i svenska städer. Det var heller inte Putte som bjöd in dem.

Det var han som ville likna den svenska polis vid Putin..

Förklarade för honom att det där inte stämde. Utan det är tvärtom om, Polisen som är Sverige, o trodde Putin skulle kunna skärpa sig..

Dom som kravallar är inget annat än curlade kommunister.

Vill dom bränna andras egendom får dom åka hem till sitt hemland.
Citera
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
SVT har nu gått från ”tumult” till ”Våldsamma upplopp” till ”Kaos” 😱😱👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️😂😂🐣🐣✌️✌️
Det går undan.

Det hela blev dyr metaunderhållning men bättre än SVT:s "humorprogram".
Citera
2022-04-14, 22:05
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Invandrarna tackar för gästfriheten. Har polisen i Linköping patrull- bilar att köra med imorgon? Kom ihåg att Morgan fördömer händelsen, det är otroligt viktiga ord!
Det finns väl för fan Voi-cyklar de kan hyra i några veckor.
Citera
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Polisen ljuger. Videon visar minst 5 polisbilar som förstörs inte 3 som presstalespersonen säger.
Jag håller med dom ljuger om mer än så...
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
vad hände den 6 januari?

Ett gäng poliser släppte in ett gäng fredliga demonstranter in i Capitolium för besiktning av Pence stol.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Man kan ju spekulera i hur många SD röster bilden, på Muhammedanen som stampar på polisbilen, ger. Inga PR-ess dedär Ramadanfirarna. Fattar de vilka reaktioner detta ger?

Var inte så säker på det.
Dum-Svensson (som har röstat för detta) är ju mer arga på Paludan än på din som vandaliserar och misshandlar...
Dom är hårt programmerade att invandring är något positivt och kommer troligtvis inte ändra sig - oavsett händelser.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ningudo
För första gång i mitt vuxna liv så fastade jag inte alls i denna ramadan. Jag köpte sprit för första gången för bara några dagar sen. Jag har inte bett på jag vet inte hur länge. Jag är syndigare än någonsin, ja jag är på en riktig spirituell bottennotering. Men fan vad de vrider sig inombords när jag får se den heliga koranen eller den heliga Profeten(S) vanäras. Banden som jag trodde var förlorade väcks till liv. Jag ser rött. Om det är något som kan få en svennefierad muslim att bli "extrem" eller "terrorist" så är det detta. Vreden är svår att beskriva, det känns så himla rätt i att skada de personer som vanärar de heligaste. Friheten när den är som ljuvast.
Exakt! Vreden är enorm och rödglödgad när våra mest grundläggande och viktiga värderingar inte bara ifrågasätts utan rent av pissas på, jag känner det också! Samtidigt är det händelsevis min övertygelse att en fundamental del av mina ideal som jag anser vara värda att kämpa för består i att inte bete sig som en del av en sinnesslö massa som försöker finna lösningar genom våld och kaoz.

Tack för att du tydliggör den extrema inkompabiliteten mellan oss och även illustrerar att kosmetiska svennefieringar bara är en fernissa på ytan av en terrorist som bara väntar på att lockas fram av primitiva känslor.

Jag visste det!
Citera
2022-04-14, 22:06
Medlem
Ett 20-tal bilar har brunnit i samband med protesterna, just nu 13 stycken i Norrköping som räddningstjänsten inte kommer åt att släcka på grund av oroligheterna, enligt TV4.
https://www.tv4.se/artikel/488yvG6l5IvBMU0036dGOU/valdsamheterna-sprider-sig-13-bilbraender-i-norrkoeping
Citera
2022-04-14, 22:07
Medlem
zeldox80mgs avatar
Med risk för att någon annan har ställt samma fråga: Är det gamla netto butiken?
Citera
2022-04-14, 22:08
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
SVT har nu gått från ”tumult” till ”Våldsamma upplopp” till ”Kaos” 😱😱👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️😂😂🐣🐣✌️✌️

Ju senare på kvällen det blir desto mer sanningsenliga rubriker, eftersom den vanliga svensson har gått och lagt sig vid den tiden. Jag som jobbar mycket nattskift har märkt detta ett otal gånger. Ibland blir jag förvånad över hur SVT och andra medier rubriksätter en artikel och det kan vara förstanyheten hela natten men när morgonen nalkas så försvinner den artikeln eller så ändras rubriken till något mycket mildare och mer vinklat. Det sker alldeles för ofta för att det ska vara en slump
Citera
2022-04-14, 22:08
Medlem
Paludan, och övriga deltagande högerextrema, får ju tyvärr exakt den reaktion de är ute efter med sina provokationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in