2022-04-14, 21:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Vad menar du egentligen? Det jag tyder av ditt inlägg är att du bara är dum. Paludan må vara vad eller vem som helst, det förlåter på inget sett dina muslimkompisar och deras aggerande. Om jag för ned det hela på en lägre nivå; tänk dig att det på TV är ett program som du inte gillar, kanske provocerar det dig. Vad gör du då? Förhoppningsvis byter du kanal, ignorerar just det programmet, du går vidare i livet och accepterar att inte alla har samma uppfattning om saker och ting. Om du istället blir fly förbannad och börjar slå vilt omkring dig och även slänger ut TVn genom fönstret. Ja, då kan du jämställa dig med dessa arabidioter som fullständigt saknar impulskontroll.
Tycker du att dessa individer är något vi i Sverige skall acceptera?

Misstolka mig inte. Det jag menar är att både Paludan och muslimerna manar fram en situation som inte gynnar det svenska samhället ett dugg. Det är absolut oacceptabellt. Men skadan är redan skedd. Det här är bara konsekvensen av det kollektiva självmord inte bara Sverige begick utan hela västvärlden begick för årtionden sedan. Blir det bättre av att bli blöj-nationalist och reta upp kolinasatörerna och ge dem mer ammo i deras narrativ om dumma dumma elaka stygga fula nasse rasse svensken och "danskjävlar" som Paludan som provocerar och hetsar på detta efterblivna sätt?

Svenne och "danskjävlar" som Paludan gör självmål de inte har råd med att göra just nu när de manar fram sån här skit och annat kontraproduktivt mupperi. Mussarna har råd att kaosa. De kommer undan med det. De har råd med det du ser men som hjärntvättade flumvänster-svenne inte ser som självmål utav mussarna.
Citera
2022-04-14, 21:06
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
finns det någon live streaming från vansinnet?

Utryckning Linköping brukar väl ha lite info om det så kolla deras FB.
Citera
Medlem
Ratads avatar
Det mest besvärliga för Paludan hade naturligtvis varit om ingen startat upplopp och han faktiskt hade blivit tvungen att hålla ett möte på riktigt - i skitväder och riskerat att bränna sig på en brinnande bok inför tjugo halvsovande ditresta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
haha...polisen springer iväg med svansen mellan benen när valboskapen visar klorna!

Polisen gör ingen nytta där. Låt pussy-poliserna börja expediera pass.

Dom blev avklädda också, pinsamt!

https://imgur.com/a/r3zdMkK
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Blir glömt efter ca 2 veckor om ens det.

Nej detta är värre än tidigare. 3 poliser till sjukhus. Vad säger poliserna till sina anhöriga. Hur går snacket inom poliskåren?

Kommer dom att älska mångfalden? Det behövs inte mycket för att vända opinionen.
Citera
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Rusta stänger hela dagen imorgon och City Gross klockan fem. Det är Vivalla i Örebro det handlar om.

"Nu väljer flera butiker på Boglundsängen att hålla stängt med anledning av demonstrationen på fredag.

Rusta stänger hela dagen och City Gross slår igen klockan 17.

– Vi chansar inte, säger City Gross butikschef Pernilla Kihlén."

https://www.na.se/2022-04-14/risk-for-upplopp-gor-att-butiker-stanger
Citera
Medlem
Rebali179s avatar
Det verkar som att det inte blev någon demonstration eller så
Citera
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Jag är så jävla trött på att jobba och slita 40 timmar i veckan och betala en jävla massa skatt. Inget funkar ju längre i Sverige, poliserna flyr fältet. Det är så jävla pinsamt. Sätt in militärer som kan peppra dom med gummikulor.
Gummikulor?
Anledningen till att vi inte använder militär mot civila i det här landet efter "Ådalen" är att det inte finns gummikulor i militärens magasin.
När ett militärt vapen avfyras så är det i avsikt att döda fienden eller i vart fall lemlästa honom så svårt att han aldrig kommer i stridbart skick igen.
Hemskt, men sant.
Citera
Medlem
Det motståndet Paludan möter idag, det kommer vi svenskar att möta förr eller senare när vi får vår första invandrarkritiska regering. Det är bra att se vad som händer.
Citera
2022-04-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Jag är så jävla trött på att jobba och slita 40 timmar i veckan och betala en jävla massa skatt. Inget funkar ju längre i Sverige, poliserna flyr fältet. Det är så jävla pinsamt. Sätt in militärer som kan peppra dom med gummikulor.
Ja exakt detta , fan va man jobbar och skattar medans Morgan ojjar sig på twitter. Ingen folkräkning.... tagit 10 år att utreda om man ska få samköra register för att hitta kriminella i Sverige. Rekord i antal döda hittills och nu detta jävla svinerit i kristider.
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Det är en sorgens dag idag. Detta går att jämföra med Januari 6th. Hoppas medierna gör ett lika stort ståhej om dagens tragedi som man gjorde då.
Citera
Medlem
ningudos avatar
För första gång i mitt vuxna liv så fastade jag inte alls i denna ramadan. Jag köpte sprit för första gången för bara några dagar sen. Jag har inte bett på jag vet inte hur länge. Jag är syndigare än någonsin, ja jag är på en riktig spirituell bottennotering. Men fan vad de vrider sig inombords när jag får se den heliga koranen eller den heliga Profeten(S) vanäras. Banden som jag trodde var förlorade väcks till liv. Jag ser rött. Om det är något som kan få en svennefierad muslim att bli "extrem" eller "terrorist" så är det detta. Vreden är svår att beskriva, det känns så himla rätt i att skada de personer som vanärar de heligaste. Friheten när den är som ljuvast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in