Citat:
Vad menar du egentligen? Det jag tyder av ditt inlägg är att du bara är dum. Paludan må vara vad eller vem som helst, det förlåter på inget sett dina muslimkompisar och deras aggerande. Om jag för ned det hela på en lägre nivå; tänk dig att det på TV är ett program som du inte gillar, kanske provocerar det dig. Vad gör du då? Förhoppningsvis byter du kanal, ignorerar just det programmet, du går vidare i livet och accepterar att inte alla har samma uppfattning om saker och ting. Om du istället blir fly förbannad och börjar slå vilt omkring dig och även slänger ut TVn genom fönstret. Ja, då kan du jämställa dig med dessa arabidioter som fullständigt saknar impulskontroll.
Tycker du att dessa individer är något vi i Sverige skall acceptera?
Tycker du att dessa individer är något vi i Sverige skall acceptera?
Misstolka mig inte. Det jag menar är att både Paludan och muslimerna manar fram en situation som inte gynnar det svenska samhället ett dugg. Det är absolut oacceptabellt. Men skadan är redan skedd. Det här är bara konsekvensen av det kollektiva självmord inte bara Sverige begick utan hela västvärlden begick för årtionden sedan. Blir det bättre av att bli blöj-nationalist och reta upp kolinasatörerna och ge dem mer ammo i deras narrativ om dumma dumma elaka stygga fula nasse rasse svensken och "danskjävlar" som Paludan som provocerar och hetsar på detta efterblivna sätt?
Svenne och "danskjävlar" som Paludan gör självmål de inte har råd med att göra just nu när de manar fram sån här skit och annat kontraproduktivt mupperi. Mussarna har råd att kaosa. De kommer undan med det. De har råd med det du ser men som hjärntvättade flumvänster-svenne inte ser som självmål utav mussarna.