2022-04-14, 21:33
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ningudo
För första gång i mitt vuxna liv så fastade jag inte alls i denna ramadan. Jag köpte sprit för första gången för bara några dagar sen. Jag har inte bett på jag vet inte hur länge. Jag är syndigare än någonsin, ja jag är på en riktig spirituell bottennotering. Men fan vad de vrider sig inombords när jag får se den heliga koranen eller den heliga Profeten(S) vanäras. Banden som jag trodde var förlorade väcks till liv. Jag ser rött. Om det är något som kan få en svennefierad muslim att bli "extrem" eller "terrorist" så är det detta. Vreden är svår att beskriva, det känns så himla rätt i att skada de personer som vanärar de heligaste. Friheten när den är som ljuvast.

Vad bra. Det inre apbeteendet väcks till liv med andra ord.

Det är därför ni inte hör hemma här.
Citera
2022-04-14, 21:34
Bannlyst
Efter SVT fått stark kritik för att ha kallat upploppen för ”tumult” i rapport 18:00.
Så ändrade man sig och kallade det ”Våldsamma upplopp” i aktuellt 21:00.
Hon betonade verkligen ”Våldsamma” för att bevisa att SVT minsann är bättre än Putins statstelevision 😂😂😂👮🏽‍♀️🐣✌️🇸🇪🇺🇦✌️
Citera
Medlem
För makten är inte menaiter något problem.
De är som naturkatastrofer som bara orsakar skador vid olönsamma förhållanden.

De är från klanuppbyggda samhällen som inte kan organiseras till något större hot för just makthavarna.
Det är såklart en annan femma för oss andra.

När kravallandet spred sig från Husby runt Stockholm satt de helt passiva tills 5 svenska killar i Botkyrka vaktade sina bilar från att bli uppbrända då klev självaste insattsstyrkan in minsann.
Citera
Medlem
Fangfaces avatar
Hoppas det fortsätter och sprider sig till många fler städer. Nåt polismord, lite sprängningar, och allmänt kaos i några dagar gör bara samhället gott

Kommer några månader för tidigt bara, lite planerad koran-bränning med obligatoriskt kaos från öken-parasiterna skulle kanske få folk att vakna.
Citera
Medlem
I stadsdelen Navestad i Norrköping rör sig maskerade personer och raketer har skjutits mot bilar.

En person har gripits för våldsamt upplopp. Stenar ska ha kastats mot både polis och räddningstjänst.

Bilder visar att kravallpolis på plats i området. En poliskälla säger till SVT Nyheter att man nu kraftsamlar för våldsamheterna, som man bedömer kan komma att pågå långt in på natten.

https://svt.se/nyheter/lokalt/ost/oroligt-i-norrkoping-sparvagn-attackerad
Citera
2022-04-14, 21:35
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten112
Folk i orten bär jeans också. Vid finare tillfällen när det ska begås brott kommer svarta adidas brallorna på.
Ja vi har lyckats utbilda dom väl måste jag ändå säga.
Till och med små barn sprang runt och brände bilar ikväll.
Stackrs brandmän som skulle köra in men överöstes utav stenar........
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Så med din logik ska vi alltså skicka hem alla invandrare som kommit hit, även de som fått svenskt medborgarskap? Du är ju värre än goebbels och Hitler tillsammans din lilla folkutrotare

Allt jag sa att dansknassen kan ju börja med att repatriera sig själv om nu det är så jävla viktigt för honom.
Citera
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Såg på Aktuellt nyss. Inslaget behandlades som någon vanlig bilbränning i Älvsjö.

Lever vi i upp och nedvända världen?

Varför avgår inte justitieminister Morgan Johansson timmen efter att dessa videor publicerats?

Islamister stjäl polisens kläder och stoppar bilister. Det här är oerhört allvarligt.

Förmodar att twitter har exploderat? Använder inte sociala medier själv.
Citera
Medlem
Den trojanska hästen i form av 2-3 miljoner muslimer i landet har numera en samhällsomstörtande kapacitet. De skulle i praktiken kunna slita sönder hela landet om en majoritet av dom reste sig och började kaosa. De har faktiskt en kapacitet genom deras antal och deras kända våldskapacitet att ta över landet med våld. Det enda dom behöver göra är att prata ihop sig och sedan agera. En otroligt skrämmade tanke.

Våra politiker har sett till att vi har hamnat i ett ödesdigert läge. Hela vår framtid är i realiteten dödshotad.
Citera
Medlem
kukflashs avatar
Sverige borde rusta upp med flera kravallpoliser och skicka ut militären i förorterna när sånt här sker. Att man är så dåligt organiserade hela tiden är pinsamt. Vankas det en koranbränning så borde man veta att babbeluringarna kommer att gå bananas.

Hade det funnits ett medborgargarde med uppbackning av staten så hade jag gärna gått med i det. Kokar i mig när jag ser svartskallarna står på svenska polisbilar och skriker allah akbar.
Citera
Medlem
Hoppas främst att inga kläder från polisen cirkulerar.
Det måste kunna resultera i en hävstångs effekt till värre förtroende och respekt till polisens märke.

En tankeställare om polisens förtroendet när den ungen med polisväst stoppar en bil och kontrollerar körkortet.

Visar inte polisen vart skåpet ska stå snart och gör exempel i liknande upplopp så kommer det sista från polismaktens själ att vridas ut helt tills det inte finns en droppe av förtroende kvar.
Citera
2022-04-14, 21:36
Medlem
ForzaLeons avatar
Ådalen 1931 Linköping 2022 Det är bara skjuta av skräpet på gatorna.

Det skulle behövas några Svenssons a´la Kyle Rittenhouse nere i Linköping ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in