2022-04-14, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Jaså?
Ska pedofiler få knulla barn då i vårt land Sverige tycker du?
Herregud så hjärndöd kommentar...
Citera
2022-04-14, 18:18
Medlem
Har Dumpen svarat på varför man tog bort chatten gällande basker-mannen?
Det ser väldigt märkligt ut med en uthängning utan chattloggar.
Citera
2022-04-14, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanSteganos
Dumpen varken hjälper, förebygger eller hittar pedofiler. Den framkallar män som försöker förgripa sig på mammor och barn och minderåriga som inte finns, få utlopp för sexualitet och sätter verkliga barnvåldtäktsmän i medieskugga. Jag tycker att det är bra att fenomenet blir belyst.
Från min sida handlar det inte alls om att jag vill eller inte vill ha pedofiler i samhället. Jag bryr mig inte. Varför skulle jag...
Det handlar om att Sara har varit och fortfarande är kaxig. Inte Patrik men Sara och en stor pöbel som är hjärndöd.
Det går självfallet inte att framkalla män som försöker förgripa sig på barn eftersom fungerande normala män aldrig skulle söka efter underåriga
Citera
2022-04-14, 19:19
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc

Ja, alltså, vad är farligt med Basker-mannen? Har han förgripit sig på sin dotter? Uppenbarligen inte. Har han en dotter? Oklart. Trodde han att fiskaren var en riktig pedofilmamma? Oklart. Var han ute efter att på riktigt förgripa sig på ett barn? Oklart.

Hänger man ut folk måste man ju själv spela med öppna kort. Eller vad tycker du, Infolina? Vad är så knepigt med chattloggar i det här fallet?
Citera
2022-04-14, 19:24
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Det står i Dumpens kommentarsfält: Av hänsyn till anhöriga, Uppdatering kommer snart, Utredning pågår, Uppdatering kommer snart, osv ....

Dock har de, som sagt, aldrig förklarat hur de vågade ta risken att publicera innan mannen var identifierad om de nu hade rimliga skäl att anta att han förgriper sig på sin egen (väldigt unga) dotter. Som han sen dessutom tillåts gå raka spåret hem till med vetskapen om att han liv är förstört och att han därmed inte har så mycket att förlora längre.

Misstänker att det finns viktiga pusselbitar som inte publicerades ens i original-loggen. Annars blir ju allt bara ytterst obegripligt.
Citera
2022-04-14, 19:41
Medlem
Citat:
Det är fullkomligt vidrigt med vuxna som söker efter barn, dock finns det extremt många incels och ensamma människor i Sverige som har är desperata. Samma dårar som åker till Thailand och söker efter prostituerade och barn.

Svenskar är ökända för sexköp tillexempel i Thailand.
Om det skulle vara så att desperata incels och ensamma män söker sig till barn och underåriga beror det inte på att de är ratade av kvinnor utan på att de är skeva och inte är intresserade av kvinnor .
Citera
2022-04-14, 19:50
Medlem
Citat:
Det är fullkomligt vidrigt med vuxna som söker efter barn, dock finns det extremt många incels och ensamma människor i Sverige som har är desperata. Samma dårar som åker till Thailand och söker efter prostituerade och barn.

Svenskar är ökända för sexköp tillexempel i Thailand.

Ja jag håller med det är vidrigt, jag tror inte du förstår vad incel betyder, de flesta som blivit uthängda på dumpen har barn & fru 30,40,50,60,70 de kvittar. Att kalla dessa incels är fel. WT hade jag kanske köpt men man kan inte vara incel om man har fru och barn, det tror jag de flesta är överens om. Huruvida personer åker till Thailand för sexköp får du utveckla och gärna dina källor på detta.
Citera
2022-04-14, 20:11
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Ja, alltså, vad är farligt med Basker-mannen? Har han förgripit sig på sin dotter? Uppenbarligen inte. Har han en dotter? Oklart. Trodde han att fiskaren var en riktig pedofilmamma? Oklart. Var han ute efter att på riktigt förgripa sig på ett barn? Oklart.

Hänger man ut folk måste man ju själv spela med öppna kort. Eller vad tycker du, Infolina? Vad är så knepigt med chattloggar i det här fallet?

Chatt loggarna var bland det värsta vi sett hittills kan det ha med det att göra, tycker dom det är för magstarkt att ha uppe🤷
Citera
2022-04-14, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag förstår inte hur pedofili kan vara så vanligt. Det är mycket vanligt i kriminella kretsar. Det är vanligt bland folk med personlighetsstörningar. Jag begriper ändå inte varför just pedofili är så vanligt. Det borde försvunnit genom det naturliga urvalet sedan forntiden.

Det är i mina ögon inte riktiga kriminella, de är bara pedofiler. Folk som åker på stryk i våra fängelser. Mycket märkligt. Men så säger dessa själva ofta, att de inte vet, varför de dras till barn utifrån ett sexuellt syfte.

Märkligt, märkligt.
Varför borde pedofili ha försvunnit ur det naturliga urvalet när sperma inte är en begränsande faktor för mannen?
Tycker du att det är märkligt att masturbering finns kvar, sex under graviditeten, med ammande och i övrigt infertila kvinnor?

Det enda som är konstigt är de män som inte vill ha sex med vuxna, dock inte alls att män vill ha sex med barn. Inte konstigare än att män runkar.
Citera
2022-04-14, 20:30
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:

Jag gissar att han har barn och att det pågår en utredning. Jag gissar att polisen bett (eller krävt med lagstöd) att loggarna ska avpubliceras då de utgör material i en förundersökning. Jag gissar även att det blir övervägande soligt på midsommarafton.
Citera
2022-04-14, 20:31
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Chatt loggarna var bland det värsta vi sett hittills kan det ha med det att göra, tycker dom det är för magstarkt att ha uppe🤷

För magstarkt? Knappast att det är anledningen.
Citera
2022-04-14, 20:33
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanSteganos
Varför borde pedofili ha försvunnit ur det naturliga urvalet när sperma inte är en begränsande faktor för mannen?
Tycker du att det är märkligt att masturbering finns kvar, sex under graviditeten, med ammande och i övrigt infertila kvinnor?

Det enda som är konstigt är de män som inte vill ha sex med vuxna, dock inte alls att män vill ha sex med barn. Inte konstigare än att män runkar.

Det var ett konstigt svar du gav. Det låter på dig som att gemene man är intresserade av barn vilket de inte alls är. Är ni pedofil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in