2022-04-14, 18:48
Medlem
Hartlams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Den som inte respekterar demokrati och mänskliga rättigheter har inte i Sverige att göra. Det måste bli hårdare straff för de som inte respekterar demokratin.
Det är viktigt att dessa manifestationer hålls i hela Europa för att värna yttrandefriheten.
Nja, gör vi ett demokratiskt val i Rinkeby faller ditt påstående.

Det är just demokrati som har lett till detta Sverige vi lever i idag.
Citera
2022-04-14, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Ja dom borde slå sönder araberna.

Det gör dom redan, finns ett klipp på Utryckninglkpg instagram där ett tiotal poliser slår på en kille som ligger ner.
Citera
2022-04-14, 18:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Det gör dom redan, finns ett klipp på Utryckninglkpg instagram där ett tiotal poliser slår på en kille som ligger ner.
En är ungefär 150 för få.
Citera
Medlem
Christopher.s avatar
Varför använder de inte tårgas, kravallsköldar och vattenkanoner....
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
En del av Paludans strategi. Åka runt till massa orter och skapa kaos samtidigt så polisresurser ej räcker till.

Riv upp den danska pedofil-bögens svenska medborgarskap och utvisa honom på livstid.
Går inte att riva upp svenska medborgarskap enligt grundlagen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TealSeamTix
Haha, okej. Förklara gärna för mig vad du vill diskutera då?
Vet du inte vad du besvarade för inlägg är det nog inte lönt att försöka diskutera med dig
Citera
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckerTarlson
Sveriges poliskår skämmer ut sig igen. Hur kunde de inte vara bättre förberedda??? Det är liksom inte första gången det händer. Vart går skattepengarna? Vad sysslar de egentligen med under de tre åren på polishögskolan?

Genusvetenskap
Citera
2022-04-14, 18:50
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaBank
Enligt en bekants bekant så har folk rensat polisbilarna på kläder och utrustning med.

Var det 5, 6 bilar som vandaliserades?

Stämmer. Samnytt har lagt upp videor på när dom plundrar en polisbil och tar deras kläder.

Vid 1:26 så plundrar dom en polisbil och tar på sig en polisjacka:

https://www.youtube.com/watch?v=DzXYkiPRI_c
Citera
Medlem
TealSeamTixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Den som inte respekterar demokrati och mänskliga rättigheter har inte i Sverige att göra. Det måste bli hårdare straff för de som inte respekterar demokratin.
Det är viktigt att dessa manifestationer hålls i hela Europa för att värna yttrandefriheten.

Man kan ju också argumentera så att det är polisen som inte respekterar demokratin.. Låt fanskapet bränna sin koran, men ge honom inte skydd. Hade han velat ta en promenad och hålla ett tal på lämplig plats hade detta aldrig hänt!
Citera
Medlem
Pissarsyras avatar
Bilden där folk slagit sönder 2 polisbilar och folk står på taket visar bara hur lite makt polisen faktiskt har, Sverige är nu officiellt, i princip laglöst.
Citera
2022-04-14, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Bra hade jag varit där hade jag krossat knäna på araben.
Citera
2022-04-14, 18:51
Medlem
TealSeamTixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Vet du inte vad du besvarade för inlägg är det nog inte lönt att försöka diskutera med dig

Det var du som började slänga skit på mig för att jag svarade på ett annat inlägg, ge mig något att prata om nu eller håll käft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in