2022-04-14, 18:37
Medlem
swebarbs avatar
svenk polis blir ägda av jävla skitungar.. fyfan va patetiskt... ser inte en enda jävla polis i live streamen ? o en bil brinner för fullt.... stackars tjej som filmar detta
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Varför släpper man in den där danskjäveln i landet? Bara idioter får för sig att bränna böcker.

Det är hans egna böcker han bränner, det är tillåtet i Sverige, än så länge. Däremot är det inte tillåtet att genomföra kravaller och bränna bilar i syfte att förhindra att människor utövar sina demokratiska rättigheter, än så länge.
Citera
Medlem
Eastwings avatar
Polisen flyr från upprorsmakare, men att peppra Eric Torell det gick bra.
Var det bara dialog och kaffe/fika poliser på plats?
Citera
2022-04-14, 18:38
Medlem
Otroligt tråkigt att läsa om det här, Sverige förfaller. Det lilla hopp man hade kvar om Sverige finns det inte mycket kvar av och det känns väldigt vemodigt att komma till den insikten.

Hur kunde det bli såhär? Vill svenska folket ha det såhär? Eller det jag som är galen om jag vill ha ett fungerade samhälle där alla kan känna sig trygga.
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Tack Paludan. Hoppas du skapar ännu mera kaos så SD växer.
Citera
Medlem
TealSeamTixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Platthuvud kan du vara själv, till skillnad från outbildat patrask som dig vet jag vad som gäller enligt de lagar som vi ska efterleva här i landet. Återkom och diskutera när du begriper vad det är vi ska diskutera.

Haha, okej. Förklara gärna för mig vad du vill diskutera då?
Citera
2022-04-14, 18:39
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Precis som när Lamotte var i Kronogården och blev påhoppad och rånad av dessa galningar så tycker vänsterfeminister nu ännu en gång att "man får skylla sig själv om man provocerar". Vidriga människor som försvarar detta.

Pedofildyrkarna får skyll sig själva?

Logiken ger folk som ogillar muslimer rätt att hoppa sönder deras bilar och sticka dem i brand samt använda våld mot dem när de demonstrerar mot Paludan genom att förstöra bilar och går till handgripligheter.

Ovanstående är naturligtvis fullständigt absurt i ett demokratiskt rättssamhälle och visar på det orimliga i att ens ha förståelse för babbarnas reaktioner på en koranbränning.
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Ja, man får skylla sig själv om man provocerar. Det är en risk han är medveten om och det är en farlig lek han leker. Är man med i leken får man leken tåla.

Om någon kom fram till dig och började spotta och skrika på dig så tror jag nog personen skulle få en käftsmäll. Provocerar man får man skylla sig själv.

Vill du istället hålla käft är du en svag människa men en enastående svensk i modern tid som ska tiga.

Vem har Paludan spottat på? Ska du använda analogier kan du ju iaf försöka använda dem korrekt. Jag som kristen hade inte brytt mig det minsta om någon brände min bibel, det är vad man får betala för yttrandefriheten.
Citera
Avslutad
Polisen kommer inte komma i Norrköping. Dom överger svenskar, fredliga, brandkåren osv. Fega jävla äckelpolis. Folk hotas, misshandlas, brandkåren är där, men snutjävlarna kommer inte. SKAM ERA JÄVLA KRÄK.

SKJUT DET JÄVLA PACKET FÖR HELVETE, SKJUT SKJUT SKJUT.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
men skämtar du????

Saxat ifrån na.se

Högerextrema demonstrationen

Koranbränning i Vivalla – då stoppar Yoump populära barndiscot

Fredagens demonstration och förväntande koranbränning i Vivalla får Yoump att agera.

Fredagens fullbokade hoppdisco stoppas – och flyttas fram.

– Vi känner att det finns en risk som vi inte vill utsätta vår personal eller våra gäster för, säger Youmps vd Erik Bartholf till NA.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Fem larm om bilbränder i Norrköping – samtidigt
https://nt.se/bli-prenumerant/artikel/r1p4511r

Finns bild.
Citera
2022-04-14, 18:40
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Polisen kommer inte komma i Norrköping. Dom överger svenskar, fredliga, brandkåren osv. Fega jävla äckelpolis. Folk hotas, misshandlas, brandkåren är där, men snutjävlarna kommer inte. SKAM ERA JÄVLA KRÄK.

SKJUT DET JÄVLA PACKET FÖR HELVETE, SKJUT SKJUT SKJUT.
Södertörnspolisen kan gott få bita lite grus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in