2022-04-14, 17:41
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Nej, dom behöver inte vara där eller gå dit. Du är ju sjukt dum i huvudet.

De bor i Skäggetorp.
Citera
2022-04-14, 17:41
Medlem
Milton.Millss avatar
Var det annat att vänta än upplopp när man tillåter Skäggetorparna att "demonstrera"?
Citera
2022-04-14, 17:42
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Att partiet Nyans ens får 1% ser jag som väldigt osannolikt.
Men citera mig gärna efter valet.

Då får 12%
Citera
2022-04-14, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Dina vänner får snällt ta och lära sig att det ej är uppskattat att kränka och jävlas med andra människor på grund av deras religion. Då blir man inte omtyckt.

Kan du inte tycka det i Iran eller Saudiarabien som har den kultur, lag och religion du vill leva efter likt stenåldern?
Citera
2022-04-14, 17:43
Medlem
Citat:
Dina vänner får snällt ta och lära sig att det ej är uppskattat att kränka och jävlas med andra människor på grund av deras religion. Då blir man inte omtyckt.

Hotar du mina vänner? Å vad fan blandar du in dom för? Att vara lättkränkt kan vara jobbigt när man bor i ett land med Yttrandefrihet och då får man aktivt jobba med det i terapi eller kanske packa sin väska och bo där man gillar sharia.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Om du åker till sossarnas möte och börjar slåss kommer du helt korrekt att omhändertas av polisen.

Men muslimerna har ej rest till Paludan för att bråka. Han har rest till dem för att håna och häckla.

Alla som befinner sig i Sverige har laglig rätt att åka var man vill inom landets gränser och bränna Koranen i syfte att demonstrera sin rätt att göra så, även i muslimskt dominerade bostadsområden och även om man känner till att muslimer högst sannolikt kommer att bryta mot lagen i protest.

Ovanstående är vad som är relevant oavsett hur du än krånglar.
Citera
Avslutad
Citat:
De bor i Skäggetorp.

OCH? Dom behöver inte gå ut, stå där han ska demonstrera, vara i centrum. Men ni är ju såna, det är uppenbart att du själv är just en sån flock-invandrare som står och hänger i centrumet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Finns skönt klipp här på sluter på instastory där 10 poliser står och slår med batongerna på nån lr flera dom omringat..

https://instagram.com/utryckninglkpg?
Där ökande min respekt någon micro procent för Svenska polisen..
Inte mycket efter det patetiska man ser på andra videos.

Men fortsätt slå! Slå mot huvudet! Bara KÖR!!!
Citera
2022-04-14, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Klipp från utryckninglkpg när polisbilar slås sönder och plundras: Instagram och Facebook.
Har man skickat upp någon helikopter än?

Det viktigaste just nu är om polisen håller sig på avstånd så det inte eskalerar. De får ta lov helt enkelt.

För övrigt, kan inte den där dansken bränna böcker nån annanstans? Helst privat.
Senast redigerad av P-o-beln 2022-04-14 kl. 18:05.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Här retirerar polisen

https://twitter.com/Edward_Norden_/status/1514622708608385028
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Hahaha, shooo, snubben snodde en snutjacka..

https://www.youtube.com/watch?v=DzXYkiPRI_c
Citera
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Vidrigt hur politiker har tillåtit att med öppna armar importera våldsverkare! Tyvärr finns det ingen nationell stolthet kvar i vårt land!
Jo det gör det visst det!
Som jag skrev nyss i en annan tråd så finns det fortfarande en del kvar av oss som legat blöt o trött för att försvara blågul fana.
Nu är vi trött på babberiet, så nu får batikkärringarna flytta på sig.
Antingen får vi byta ut polisledningen, om det är den det är fel på, byta ut styrande politiker om de inte förmår bättre än så här, eller slänga ut juridikmaffian som bara sätter käppar i hjulet och berikar sig själva.
Det kanske behövs en uppryckning i alla led?
Svenne, släpp mobilen för i hel..te och titta upp. Se vad som pågår runt omkring dig.
Jag tänker i vart fall inte lägga en enda jävla skattekrona till på ett inhoppat tak på en polisbil.
Det ska då även omfatta skadegörelse av sk fotbollshuliganer m.m.
Det är inte ok att ta sig de friheterna i det här landet och det kommer att få konsekvenser.
Sanna mina ord, måttet är rågat nu.
Senast redigerad av GustavAdam 2022-04-14 kl. 18:25. Anledning: gr.rättning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in