2022-04-14, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Exakt. Det är högst medvetet och platserna är säkerligen valda med omsorg. Varken Paludan, jag eller någon annan räknar nog med att jag eller mina grannar skulle go full retard om han ställde sig utanför mina grindstolpar och brände en koran, bibel eller vilken jäkla bok som helst för att kränka, utmana eller rent av förolämpa någon av mina värderingar eller åsikter.
Vad är det som skiljer i ekvationen tycker du?

Lägg ner din lättkränkthet och inse att det är yttrandefrihet i Sverige! En bok består av papper och tillhör den som köpt den. Dags för dej att tagga ner och inte lägga dej i vad andra gör med sina böcker.
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Fungerar inte det heller. Då blir det enbart de med stålar som får uttrycka sin frihet. Ansök du om en sådan demonstration, du får säkert någon halvtrött kontorsråtta som tittar på när ingenting händer.

Så är det ju redan. Att inte alla behandlas lika av polisen. Varför får inte kvinnor som lever under hotbild en livvaktsstyrka? Ska man ej skydda deras frihet att lämna en våldsam ex-man? Men resurserna går istället till grisar som Paludan och Lars Vilks
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Svara.

Citat:
I Sverige åker folk dit för pedofili. I mellanöstern blir den tillbed som en gud.

Det påståendet kan tänkas låta helt sjukt. Som om det skulle vara ett rent jävla påhitt från någon begagnad jävla Bollywood film som lämnar en vidrig avsmak...

Men både du o jag och alla andra vet ju att det stämmer!
Citera
2022-04-14, 17:35
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Han bränner boken för att jävlas med muslimer.
Lite får väl muslimerna tåla? Har dom ingen humor?
Citera
2022-04-14, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Vad är det för vapen muslim stjäl från polisbilen fem sekunder in i klippet?
https://twitter.com/PontusPersson5/status/1514618650472312841

Ett vapen som islamisten troligtvis ska använda för att skjuta ihjäl vanliga Svenskar.

Det kommer polisen tala tyst om/inte nämna.

Tänk om det varit "nazister" som tagit vapen och pistoler, då hade det varit ramaskri hur hemskt, fel och farligt det är på alla sätt. Tiotals artiklar och krönikor, men se nu på tystnaden om detta. Det är hycklande Sverige det.
Citera
2022-04-14, 17:36
Bannlyst
För jävligt, varför låter polisen detta ske?
Bara skjuta asen som attackerar dom med sten.
Självklart kommer detta tystas ner i media.

https://m.youtube.com/watch?v=-Gv1IVQ7f_g&feature=youtu.be
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Och?

Det finns ingen lag, förordning eller föreskrift som begränsar antalet gånger någon får bränna Koranen.

Läs inlägget jag svarade på innan du hoppar in med dina kommentarer.
Citera
Medlem
Ska inhandla lite koraner nu i dagarna faktiskt och använda som toalettpapper hemma.
Detta visar bara mer att man borde få kränka allt i samhället.
Citera
2022-04-14, 17:37
Medlem
Citat:
Hur ska jag veta det? Jag vet inte vad du har för värderingar.

Paludan kan ju testa att bränna Torah och skandera att Förintelsen är en stor bluff utanför en Synagoga om han vill testa om det finns fler grupper än muslimer som ogillar provokationer.
Spelar det roll vilka värderingar jag hyser för att jag får/borde ta till våld för att tysta någon som inte delar dem?

Jag tycker absolut att Paludan borde testa att bränna en Torah utanför en synagoga. Det är ju precis det som jag föreslog, byt ut en faktor i taget i ekvationen så kan vi till slut alla tydligt se vilken eller vilka faktorer som styr utfallen i kaozriktning.
Citera
Medlem
Citat:
Han bränner boken för att jävlas med muslimer.

NEJ! Han bränner boken för att visa att vi har yttrandefrihet i Sverige. Dom som beter sig illa när han gör det visar att dom inte accepterar yttrandefrihet. Varför stannar dom ens kvar i Sverige när dom inte kan acceptera det? Och hur kan dom tycka att dom har rätt att förstöra för alla andra som bor i området? Jag har flera vänner som blir glada när koranen bränns för dom har flytt hit efter att ha levt med sharialagar.
Citera
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Blanda inte in hela Linköping och Norrköping när dom där extremisterna kastar sten och förstör för dom som inte är extrema. Yttrandefriheten är en viktig frihet i Sverige och vi ska inte tulla på den för att några tror på fantasier!

Måste man skriva exakt vilka personer för att du ska fatta eller spelar du bara dum i huvet?
Citera
2022-04-14, 17:38
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Jag gav nyss ett solklart exempel på varför jag och många andra är arga på sossarna, dom har förstört vårt land. Om vi åker och vevar och bränner polisbilar, ska då inte sossarna få tala och det är deras fel vad som händer på platsen? Det är din logik, du är korkad.

Om du åker till sossarnas möte och börjar slåss kommer du helt korrekt att omhändertas av polisen.

Men muslimerna har ej rest till Paludan för att bråka. Han har rest till dem för att håna och häckla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in